Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.11.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.10.2007

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu profesional, dinamic, care sa-mi permită folosirea cunostintelor acumulate si oportunitati de avansare in cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Formare profesionala continua, Posibilitati de avansare, Bonuri de masa, Prime, Asigurare medicala.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Turism / Hotel staff, Protectia mediului, Controlul calitatii, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Pregatirea ofertelor pentru clienti;
Acordarea de asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
Facturare;
Primire/trimitere, inregistrare, scanare, arhivare documente oficiale intrate/iesite din firma;
Emiterea de rapoarte periodice catre conducerea companiei.

01.11.2013 - 30.06.2015

Departament: altele

Titlu Job: technical support

Responsabilitati:

Instalarea programelor specifice semnaturii electronice
Conectare prin team viewer pentru rezolvarea diferitelor probleme aparute la instalarea prgramelor
Ajutarea clientilor la inregistrarea/reinnoirea semnaturii electronice in relatia cu ANAF, CNAS, SICAP, dar si alte institutii.

01.07.2012 - 01.11.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Administrare date furnizori si clienti
Contabilitate primara/raportare
Manageriere plati
Cercetare pentru diferite proiecte
Prezentari Power point pentru management
Traduceri limba engleza
Diverse taskuri suport
Social Media
PR

01.08.2010 - 31.07.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

In cadrul hotelului responsabilitatile mele principale erau: de a face check-in, check-out, rezervari, note de plata, incasari, facturi si de a intampina clientii. Aici am lucrat intr-un program special pentru hoteluri numit Sitel. Saptamanal am facut meniul pentru restaurant (oferta saptamanii, oferta pranzului si alte oferte diferite). Am lucrat cu programele din Microsoft Office, Word si Outlook (in majoritatea timpului), Excel si PowerPoint. De asemenea am avut si activitati de secretariat. Raspundeam la telefoane si faceam transferul lor catre diferite departamente, primeam si trimiteam faxuri si e-mail-uri, primeam corespondenta si o distribuiam catre departamentele vizate.

01.10.2007 - 31.05.2009

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: promoter, hostess

Responsabilitati:

Rolul meu ca promoter era de a atrage atentia unui potential consumator catre un anumit produs, serviciu, brand sau concept prin interactiune directa cu consumatorii, constand intr-o temeinica cunoastere a produsului sau serviciului promovat, pentru a putea intretine o discutie cu persoane apartinand celor mai diverse medii sociale. Trebuia sa furnizeaz informatii despre produsul respectiv intr-un mod atractiv, permitand consumatorului sa se identifice cu produsul sau serviciul pe care il promoveaz.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Management si Dezvoltare Rurala la USAMV-Bucuresti din Bucuresti. Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite: Managementul inteprinderilor mici si mijloci - Marketing - Consultanta - Refacerea si Conservarea mediului - Statistica - Planificarea proiectului - Planificare asistata de calculator - Managementul dezvoltarii rurale - Proiecte comunitare
2006 - 2010 Facultate / Colegiu: Management / Inginerie si Management in Alimentatie publica si agroturism la USAMV Bucuresti din Bucuresti. Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite:
-Managementul proiectului
-Managementul calităţii
-Managementul afacerilor
-Managementul resurselor umane
-Management în alimentaţie publica şi agroturism
-Asigurari si reasigurari / Contabilitate / Intreprindere simulata
-Finanţare – creditare şi creditare în alimentaţie publică şi agroturism
-Gestiune / Economie / Macroeconomie
-Analiză tehnico – economică / Protectia consumatorului
-Tehnici de negociere
2002 - 2006 Liceu: Matematica-Informatica la Grup Scolar Constantin Brancoveanu din Horezu. Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobândite:
•Matematică, Informatică
•Fizică, Chimie
•Engleză, Franceză

Premii

Traininguri
Jan 2011 - Mar 2011: Project Manager

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close