Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.07.1978

obiectiv

 

SPECIALIZAREA SI APROFUNDAREA EXPERIENTEI OBTINUTE ANTERIOR (IN DOMENII DIVERSE DE ACTIVITATE)

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Juridic, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2016 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- asigurarea interfetei cu clientii firmei;
- sintetizarea corespondentei si centralizarea acesteia;
- intocmire adrese, adeverinte, rapoarte;
- evidenta obiectelor de inventar si a stocului;
- activitati de contabilitate primara: facturare, registru de casa;
- depunerea/ridicarea documentelor si a numerarului la banca;
- lansarea comenzilor catre sediul central;
- atributii privind activitatea de resurse umane: publicare anunturi recrutare, selectare si programare candidati la interviu, sustinere interviuri;
- inregistrarea si evidenta clientilor si a colaboratorilor.

01.06.2012 - 30.06.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: consilier al primarului

Responsabilitati:

- consilierea primarului pe probleme specifice
- redactare proiecte de hotarari, dispozitii ale primarului, diferite adrese si rapoarte
- intocmire procese verbale, minute, informari
- participare la audientele acordate de primar
- atributii privind activitatea de resurse umane din cadrul institutiei
- reprezentata primarului in Consiliul de Administratie al Scolii din comuna
- participarea la diverse actiuni si activitati, in calitate de reprezentanta a primarului
- membra a Comisiei de inventariere a bunurilor din domeniul public si privat
Telefon de serviciu

01.12.2005 - 31.01.2008

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont

Responsabilitati:

- interfata cu clientii bancii prin preluarea/predarea documentelor care intra in circuitul bancar
- oferirea de informatii si consultanta clientilor bancii despre produsele si serviciile bancare, cu precadere carduri, credite persoane fizice, alte servicii bancare cum ar fi internet banking, direct debit si altele
- deschideri de cont curent pentru persoane fizice si juridice
- plati in lei si valuta, schimburi valutare in conturile clientilor
- constituiri/desfiintari de depozite in lei si valuta - persoane fizice si juridice
- rezolvarea eficienta si rapida a problemelor clientilor potrivit competentelor postului
Contributie la Dezvoltarea Agentiei Cipariu-Sucursala Cluj si la Cresterea numarului de clienti ai agentiei
Tichete de masa

01.04.2004 - 31.10.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- asigurarea interfetei cu clientii firmei
- preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice
- sintetizarea corespondenţei şi centralizarea acesteia
- indosariere si arhivare acte
- inregistrarea documentelor in Registrul Evidentei Intrari-Iesiri
- organizarea activităţilor de protocol ale firmei
- evidenta obiecte inventar, formulare cu regim special
- activitati de contabilitate primara: intocmirea registrului de casa, a notelor de receptie si a registrului de gestiune
- depunerea/ridicarea documentelor si a numerarului la banca
- operatiuni de incasari si plati prin casierie
- evidenta clientilor si a furnizorilor precum si a instrumentelor de plata emise de/catre acestia
- operarea extraselor de cont
Telefon de serviciu

01.11.1996 - 01.11.1998

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator-gestionar

Responsabilitati:

VANZAREA CU AMANUNTUL SI EVIDENTA GESTIUNII

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: ADMINISTRATIE PUBLICA la UNIVERSITATEA "BABES BOLYAI", FACULTATEA DE STIINTE POLITICE, ADMINISTRATIVE SI ALE COMUNICARII" din CLUJ NAPOCA. DISERTATIE, IULIE 2014
1999 - 2003 Facultate / Colegiu: MANAGEMENTUL FIRMEI la UNIVERSITATEA "BABES BOLYAI", FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE SI GESTIUNEA AFACERILOR din CLUJ NAPOCA. DIPLOMA DE LICENTA, AUGUST 2003
1992 - 1996 Liceu: MATEMATICA FIZICA la LICEUL TEORETIC "LUCIAN BLAGA" din CLUJ NAPOCA. DIPLOMA DE BACALAUREAT

Premii

Calificari
Sep 2015: Program de formare: Dezvoltarea durabila a comunitatilor locale - organizat de Centrul Regional de Formare Continua pentru Administratia Publica Locala Cluj Napoca. Certificat de absolvire.

Jul 2015: Specializare in Auditor intern - curs organizat de SC Lectoform Consulting SRL. Certificat de absolvire.

Oct 2011: Specializare in Manager Proiect – curs urmat in cadrul proiectului "Fereastra spre ocuparea fortei de munca cu studii superioare" – Universitatea "BABES BOLYAI". Certificat de absolvire.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close