Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.02.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.02.2000

obiectiv

 

job

Beneficii: contract de munca

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Oras de lucru: Bucuresti, Craiova, Drobeta-Turnu-Severin, Ramnicu-Valcea, Petrosani, STRAINATATE, Targu Jiu, Orsova, Motru, Rovinari

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.03.2013 - 10.12.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: asistenta sef magazin / casiera

Responsabilitati:

- buna cunoastere a tuturor modalitatilor si sistemelor electronice de plată;
- informarea clientilor cu privire la magazin, produse, oferte, modalitati de plata;
- gestionerea eventuale nemulțumiri ale clienților cu echilibru și profesionalism ;
- gestionerea comunicarii in interiorul magazinului incepand de la cerere de asistență a colegilor din diferite departamente , precum și cereril adresate clienților din motive de siguranță sau de trafic ;
- restituirea sau schimbarea marfurile cu probleme ori cu vânzare lenta sau cu vicii ascunse;
- verificarea marfurilor sa fie etichetate corespunzator si corectarea eventualelor greseli;
- realizarea procedurilor de inchidere de seara a magazinului;

18.09.2009 - 20.01.2013

Departament: imobiliare

Titlu Job: agent imobiliar / comercial / asistent ceo/ traducator limba italiana si engleza

Responsabilitati:

-Managementul Proiectului Imobiliar, stabilirea si gestionarea raportului cu potentialii clienti dar si de colaborare cu toate agentiile si brokerii imobiliari;
-Promovarea spre vanzare/inchiriere pe piata imobiliara a proprietatilor din patrimoniul Grupului;
-Pregătirea si negocierea contractelor companiei, incluzând contracte în engleză şi/sau traduceri (contracte de comision, de reprezentare, inchiriere spatii comerciale, contracte de consultanta, contracte de furnizare servicii, contracte de prestari servicii de evaluare si studii de piata, etc.);
-Stabilirea si mentinerea unei colaborari stranse cu celelate tari din grup;
-Participarea la conferintele/targuri internationale;
-Mentinerea legaturilor cu autorităţile, notariatele, avocaţii, etc.,
-Redactare notificari, somatii si negocieri cu privire la recuperarea debitelor;
-Intermedierea tranzactiei prin negocierea pretului, monedei, modalitatilor si termenelor de plata, a termenului de eliberare a proprietatii si a termenului de semnare a actelor oficiale;
-Pregatirea dosarul juridic al tranzactiei respectând legislatia în domeniu si interesele partilor, semnarea contractului;
-Asistenta Presedinte Grup la toate sedintele de lucru si intalnirile de afaceri
-Traducator limba italiana si engleza;
-Centralizarea si prelucrarea informatiilor si prezentarea lor CEOului, in forme clare;
-Gestionarea participarii companiei la forumuri, simpozioane si alte evenimente;
-Monitorizarea mass-media, date statistice, noutati legislative;
-Relizarea comunicarii cu mass - media

Realizari:

Managementul Proiectului Imobiliar

15.10.2008 - 10.08.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent politici publice

Responsabilitati:

Activitate de avizare a proiectelor de acte normative
Organizarea si participarea la intalnirile de lucru cu reprezentantii ministerelor si celorlalte autorităţi publice, în vederea corelării punctelor de vedere ale acestora în legătură cu proiectele de acte normative ce urmează a fi supuse Guvernului spre adoptare
Obtinerea de avize, propuneri si observatii pentru aprobarea diferitelor proiecte de acte normative
Organizarea şi pregătirea documentatiei pentru şedinţele Guvernului;
Asigurarea respectarii procedurilor pentru supunerea proiectelor de acte normative spre adoptare Guvernului, potrivit reglementărilor în vigoare
Asigurarea relaţiei cu Parlamentul şi ministerele, în procesul de avizare a proiectelor de acte normative;

15.02.2008 - 30.07.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: front office

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatii de primire, cazare si asistarea studentilor pe intreaga lor sedere in campus;
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice, emailuri, corespondenta, prin posta, fax, email;
- Operare PC MSOffice , WORD, EXCEL, navigare internet;
- Indeplinirea procedurilor si instructiunilor de lucru specifice activitatii de front office;
- Rezolvarea reclamatiilor si eventualelor probleme ale studentilor/ colegilor/ clientilor;
- Actualizarea bazei de date si oferirea tuturor informatiilor solicitate;

01.02.2006 - 10.01.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera / ghid turistic / ospatar / barman / ajutor bucatar/ curatenie

Responsabilitati:

-- Preluarea si inregistrarea rezervarilor, primirea si cazarea clientilor;
- Promovarea programelor, ofertelor si pachetelor turistice catre clienti;
- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor, medierea si rezolvarea amiabila a eventualelor probleme;
- Propunerea si implicarea in desfasurarea de programe turistice;
- Prezentarea meniului si preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera profesionista;
- Acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor;
- Cunoaşterea proceselor tehnologice de preparare a alimentelor si a sistemului HACCP;
- Rigurozitate în ceea ce priveşte regulile de igienă în alimentaţia publică;
- Curatenie, spalat vase, ajutor bucatarie, intretinere;
- Planificarea si organizarea activitatii restaurantului astfel incat sa fie posibile atragerea de noi clienti fideli si pastrarea celor existenti

15.11.2000 - 30.01.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: administrator restaurant/pensiune turistica si magazin alimentar

Responsabilitati:

- Organizarea si coordonarea intregii activitatii in cadrul pensiunii turistice,
- Organizarea de evenimente, propunerea si implicarea in desfasurarea de programe turistice;
- Asigurarea unei aprovizionari corespunzatoare
- Gestionarea aprovizionarii, depozitarii, promovarii si vanzarii stocurilor de marfa magazine alimentar;
- Verificarea gestionarii financiare,
- Promovarea imaginii pensiunii precum si promovarea directa a produselor turistice,
- Asisitarea si rezolvarea oricaror eventuale probleme ale clientilor;
- Organizarea unui sejur placut, propunerea unei serii de obiective si programelor turistice optionale
- Oferirea serviciilor pensiunii catre client,
- Fidelizarea clientilor
- Participarea la targurile de turism si festivaluri;
- Mentinerea unor relatii bune de munca intre colegii din toate departamentele unitatii;
- Admninistrarea corecta a stocurilor;
- Asisitarea si rezolvarea oricaror eventuale probleme ale clientil
- Organizarea unui sejur placut, propunerea unei serii de obiective si programelor turistice optionale
- Oferirea serviciilor pensiunii catre client,
- Oferirea informatiilor de interes turistic, precum si rezolvarea reclamatiilor clientilor
- Fidelizarea clientilor
- Participarea la targurile de turism

01.03.1998 - 01.10.2000

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera / ghid turistic / ospatar / barman / ajutor bucatar/ curatenie

Responsabilitati:

- Preluarea si inregistrarea rezervarilor, primirea si cazarea clientilor;
- Promovarea programelor, ofertelor si pachetelor turistice catre clienti;
- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor, medierea si rezolvarea amiabila a eventualelor probleme;
- Propunerea si implicarea in desfasurarea de programe turistice;
- Prezentarea meniului si preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera profesionista;
- Acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor;
- Cunoaşterea proceselor tehnologice de preparare a alimentelor si a sistemului HACCP;
- Rigurozitate în ceea ce priveşte regulile de igienă în alimentaţia publică;
- Curatenie, spalat vase, ajutor bucatarie, intretinere

studii

 

Facultati:

- Liceul Economic-Secţia Alimentaţie Publică şi Turism 1998 - diploma de bacalaureat LUCRATOR IN ALIMENTATIE PUBLICA SI TURISM
- Universitatea Constantin Brancuşi- Facultatea de Ştiinţe Juridice şi Administrative 2003 - diploma de licenta in drept

Activitati extracurriculare

Fire dinamica, optimista, sociabila, cu abilitati dezvoltate de comunicare si relationare, capacitate mare de adaptare la situatii noi, spirit de echipa, am experienta muncii in strainatate intr-o echipa internationala, creativitate, orientare catre rezultate, organizata, logica, capacitate de a stabili relatii profesionale eficiente, de coordonare rapida in situatii complexe

Premii

- 2012 - Curs ANTREC, FNTM SI ASAJA SPANIA - ,,Educatie manageriala Tineri intreprinzatori in sectorul turisitic”
- 2008 Institutul National de Administratie - Program de perfectionare
- 2006 Institutul Diplomatic Roman - CURS postuniversitar de specializare ,,RELATII INTERNATIONALE SI INTEGRARE EUROPEANA"
- 2003 Facultatea de Ştiinţe Juridice şi Administrative „Constantin Brâncuşi ”LICENTIAT IN STIINTE JURIDICE"
- 1998 Liceul Economic ,,Virgil Madgeraru ”DIPLOMA BACALAUREAT - SECTIA ALIMENTATIE PUBLICA SI TURISM"
- 1998 Atestat profesional de OSPATAR / BARMAN /BUCATAR / COFETAR

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close