Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.12.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.05.2001

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa pot lucra intr-o firma serioasa , stabila cu posibilitati de promovare in timp pentru a ma putea realiza pe plan profesional si financiar

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, Import - export, Banci, Crewing / Casino / Entertainment, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Constanta, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

20.06.2008 - 11.03.2009

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: asst chief housekeeper

Responsabilitati:

Planificam si organizam activitatea departamentului
Ma asiguram de mentinerea standardelor companiei
Am fost reprezentantul companiei in problemele de Customer Relationship Management.
Solutionam toate problemele aparute in departament
Conlucram si colaboram cu toate departamentele
Realizam rapoartele activitatii saptamanale si lunare ale departamentului
Efectuam training-uri si verificam modul si tehnicile de desfasurare a activitatii
Verificam si ma asiguram de buna desfasurare a activitatii departamentului
Realizam rapoartele de gestiune , financiar - contabile ale departamentului
Efectuam fisele de evaluare ale personalului periodice si finale

Realizari:

Am avut in subordine aproximativ 70 de persoane.
Am mentinut si ridicat standardele companiei.
Am organizat si condus activitatea departamentului cu rezultate deosebite , munca departamentului nostru fiind foarte apreciata de catre clienti si de catre superiorii nostrii.
Am perfectionat si ajutat angajatii din subordine datorita pregatirii si cunostintelor mele.

23.03.2008 - 20.06.2008

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: housekeeping supervisor

Responsabilitati:

Verificam si ma asiguram de respectarea sarcinilor de munca de catre angajatii pe care ii aveam in subordine
Verificam felul si modul in care angajatii isi desfasurau activitatea
Intocmeam rapoarte ale activitatii
Efectuam rapoarte financiar contabile
Verificam stocurile existente si efectuam liste de necesar
Ma asiguram de respectarea standardelor companiei
Colaboram cu celelalte departamente
Solutionam toate problemele aparute in departament

Realizari:

Am avut in subordine aproximativ 70 de persoane
Am organizat si planificat activitatea departamentului cu rezultate deosebite
Am perfectionat si calificat persoanele aflate in subordine
Am solutionat diversele probleme aparute cu diplomatie
Rezultatele muncii mele fiind reflectate in promovarea in cadrul companiei pe o pozitie superioara

09.04.2007 - 06.12.2007

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: housekeeping supervisor

Responsabilitati:

Am fost responsabil de planificarea, organizarea activitatii si respectarea standardelor companiei. Completam in fiecare zi caietele de sarcini si de intretinere a dotarilor si a aparatelor din dotare. Ma asiguram de utilizarea corecta de catre subordonati a dotarilor din departament. Aveam in subordine 35 de cabin stewards si 15 hotel cleaner. Eram responsabil de modul in care acestia isi desfasurau activitatea si urmau coordanatele date de catre management. Ma asiguram ca, clientii primesc cele mai bune servicii. Intretineam si ofeream informatii pasagerilor. Raspundeam tuturor cerintelor pasagerilor si ma asiguram de buna dispozitie a acestora. Daca existau probleme incercam sa le corectez si incercam pe cat era posibil sa nu sa mai repete aceste greseli .

Realizari:

Am avut in subordine o echipa formata din(50 de persoane, 35 de cabin stewards si 15 hotel cleaner) pe care am condus-o si organizat-o . Am dat dovada de profesionalism si seriozitate, munca desfasurata de mine fiind foarte apreciata de catre superiorii mei. Am asigurat si creat pasagerilor nostrii toate conditiile de a avea o vacanta de neuitat. Am oferit asistenta si informatii pasagerilor de orice natura.

15.08.2006 - 24.01.2007

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: housekeeping supervisor

Responsabilitati:

Am ocupat aceasta pozitie 5 luni de zile . Aveam un program de 12 - 14 ore / zi . Eram responsabil de primirea si receptionarea , stocarea si distribuirea tuturor materialelor consumabile din departamentul hotelier al vaporului . Realizam programul de lucru si impartirea pe sectii pentru departamentul housekeeping . Supervizam activitatea mentinere a curateniei si a modului de realizare a acesteia . Supervizam si ma asiguram ca toate locurile publice precum si camerele de pasageri ale vaporului sunt curate si mentinute conform standardelor specifice acestui departament .

Realizari:

Am condus o echipa formata din 60 de oameni . Am elaborat impreuna cu superiorul meu impartirea pe pozitii si sectii a persoanelor din departamentul hotelier , am organizat si aranjat magaziile aferente departamentului nostru . Clientii ( pasagerii ) fiind foarte multumiti de munca si efortul depus de noi pentru satisfacerea cerintelor si nevoilor dumnealor . Am elaborat programul zilinic de lucru al departamentului hotelier .

01.06.2006 - 17.08.2006

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: steward

Responsabilitati:

Aveam un program de 10 ore/ zi . Raspundeam de orice problema din punct de vedere tehnic al cabinelor de pasageri , eram persoana ce receptiona si rezolva problemele si solicitarile pasagerilor .

Realizari:

Am ocupat aceasta pozitie timp de 2 luni si jumatate , mi-am organizat singur activitatea si am transformat modul de a privi si de a lucra aceasta pozitie . Pe aceasta pozitie am lucrat singur desi fisa postului prevedea trei persoane , dar datorita randamentului a seriozitatii si a modului meu de lucru , superiorii mei , au apreciat si m-au promovat intr-o pozitie superioara , considerand ca am capacitatii organizatorice si manageriale ....

10.05.2005 - 02.10.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

Pozitia : Barman
Program : 12 ore / zi
Resposabilitati : Verificarea curateniei in bar , Verificarea stocului in bar ,
Aranjarea si amenajarea barului , Aprovizionarea barului , Prepararea si servirea bauturilor catre pasageri (clienti ) , Completarea cecurilor de plata , Intretinerea atmosferei prin discutii si schimb de informatii in limita timpului disponibil cu pasagerii ( clientii )

Realizari:

Am avut in subordine 8 persoane ( 2 ajutori de barman si 6 ospatari )
Nu am avut nici o nemultumire din partea clientilor
O foarte buna organizare si desfasurare a activitatii din punct de vedere profesional
Modul personal de desfasurare a activitatii fiind apreciat de catre superiori si de catre pasageri ( clienti )

01.07.2004 - 15.03.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator - aprovizionare - distributie

Responsabilitati:

Pozitia : Coordonator - Distributie - Aprovizionare
Program : 8 ore / zi
Responsabilitati : Coordonarea activitatii de aprovizionare - distributie

Realizari:

Am avut in subordine o echpa formata din 14 persoane.
Am organizat si planificat desfasurarea activitatii departamentului de achizitie si distributie.

01.05.2004 - 30.09.2004

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

Pozitia : Barman
Program : 24 / 24
Descrierea activitatii : Preluarea si verificarea gestiunii , Verificarea necesarului - aprovizionare pentru ziua respectiva , Aprovizionarea si verificarea camerei frig , Verificarea curateniei in perimetrul barului si in zonele de stocare aferente , Prepararea ingredientelor necesare servirii bauturilor , Prepararea si servirea bauturilor catre clienti , Preparare produse de cofetarie si desert

Realizari:

Am avut in subordine 2 persoane ( aj de barman )
Am realizat si elaborat meniul pe departamentul bauturi si desert
Am ajutat la formarea unei echipe cu un grad ridicat de profesionalism
Am ajutat la formarea si creerea unei imagini si a unui renume foarte bun(e)
Din informatiile transmise in mod direct si prin intermediari am aflat ca : clientela restaurantului a fost foarte multumita de serviciile noastre
produsele preparate si servite de echipa noastra au fost foarte apreciate de catre clienti
modul de prezentare si servire atragator si inovator

01.05.2001 - 30.10.2003

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

Am lucrat in restaurantul Junona al complexului respectiv mentionat , clasat cu categoria de patru stele . Am avut un program de 24 cu 24 ( ozi lucram o zi eram liber ) . Incepeam programul zilnic verificand stocul barului , efectuand necesarul barului , asezarea si umplerea frigiderelor , pregateam fructele necesare garniturii bauturilor , pregateam paharele necesare bauturilor , mentineam si respectam standardele si normele sanitare in vigoare . Efectuam serviciul direct catre clienti si ospatari . Ofeream asistenta si raspundeam cerintelor clientilor de orice natura .

Realizari:

Am facut parte dintr-o echipa formata din profesionisti , in care am invatat , mi-am dezvoltat si pus in practica cunostintele si ideile . Impreuna am format una dintre cele mai profesioniste si respectate societati de pe litoralul Marii Negre . Am ridicat standardele in domeniul serviciilor in turism , societatea fiind premiata datorita calitatii serviciilor oferite clientiilor . In mare parte restaurantul avand numai clientii straini ce au apreciat serviciile si meniul restaurantului . Am participat la elaborarea meniului . Restaurantul Junona devenind in foarte scurt timp unul dintre liderii pietei .l

01.05.1996 - 02.10.1997

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

Am ocupat pozitia de barman . Aveam un program de 12 ore pe zi , eram responsabil de respectarea standardelor de curatenie si servicii in bar , efectuam stocul barului , necesarul acestuia , primeam si verificam marfa aferenta barului . Mentineam si tineam legatura directa cu distibuitorii . Ofeream servicii directe clientiilor restaurantului . Mentineam buna atmosfera si buna dispozitie in restaurant .

Realizari:

Am facut parte dintr-o echipa profesionista unde s-a pus umarul la dezvoltarea societatii si la ridicarea standardelor in domeniul serviciilor turistice .

studii

 

Facultati:

Absolvent al Universitatii Crestine ,,Dimitrie Cantemir'' Constanta - Facultatea de Economie, Management Turistic/Comercial si Servicii

Activitati extracurriculare

Trasaturi ale propriului caracter :
Spiritul de echipa
Creativitate
Atitudinea
Seriozitate
Stabilitate

Premii

Managementul Relatiilor cu Clientii
Managementul Resurselor Umane
Atestat de Electronist - Montator - Depanator tehnica de calcul
Permis de conducere categoria B
Stagiu militar satisfacut
Cursuri IMO
Calificat in specialitatea - Barman - Ospatar

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close