Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 31.01.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.08.2014

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Dezvoltarea businessului unui portofoliu de selleri ce activează pe eMAG Marketplace

01.06.2017 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: team leader departament documentare

Responsabilitati:

- Supervizarea si coordonarea unui grup de 8-10 membri responsabili de adaugarea content-ului
(poze, descriere speciala, specificatii) in pagina produselor afisate pe site-ul eMAG;
- Asigurarea cadrului pentru realizarea obiectivelor setate la nivelul departamentului si la nivel
individual;
- Organizarea de meeting-uri cu echipa coordonata pentru a seta obiectivele lunare;
- Organizarea de feedback-uri lunare one-to-one pentru a discuta despre rezultatele obtinute luna
anterioara si pentru a trasa noile obiective pentru urmatoarea perioada;
- Asigurarea si mentinerea unei legaturi permanente cu celelalte departamente direct implicate in
activitatea departamentului de Documentare;
- Intocmirea de fise de calitate lunare pentru fiecare operator in vederea bonusarii individuale in functie
de performanta;
- Delegarea de task-uri individuale in functie de aptitudinile fiecarui operator;
- Activitati administrative in cadrul departamentului.

01.11.2015 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: customer support expert

Responsabilitati:

- rezolvarea reclamatiilor si sesizarilor scrise primite din partea clientilor eMAG utilizand toate
resursele puse la dispozitie de eMAG;
- mentinerea legaturii cu majoritatea departamentelor din eMAG sau furnizori, producatori si service
pentru rezolvarea situatiilor inaintate de clienti;
- contactarea telefonica sau prin e-mail a clientilor.

01.09.2015 - 30.11.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: backofficer în echipa backoffice business

Responsabilitati:

- implementarea abonamentelor de telefonie mobila pentru persoanele juridice;
- verificarea contractelor pentru identificarea eventualelor erori de redactare sau a serviciilor propuse
la resemnare;
- mentinerea legaturii cu departamentul de vanzari pentru implementarea ofertelor corecte.

01.08.2014 - 31.08.2015

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: relații clienți - departamentul reclamații rețea

Responsabilitati:

- verificarea reclamatiilor deschise de clienti in ceea ce priveste aria de acoperire a retelei Vodafone;
- mentinerea legaturii prin intermediul e-mail-ului cu departamentul tehnic Vodafone Romania;
- oferirea raspunsurilor la sesizarile si reclamatiile clientilor telefonic.

01.12.2013 - 31.08.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

- preluarea apelurilor primite de la clientii Vodafone in vederea oferirii de suport si rezolvarea
posibilelor situatii pe care ar fi putut sa le intampine cu privire la serviciile de voce oferite de Vodafone
Romania;

11.04.2013 - 16.05.2013

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator sondaje

01.07.2012 - 30.11.2012

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- vanzare prin telefon a produselor Top Shop.

25.10.2011 - 30.11.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: recenzor

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Sociologie la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București.
2011 - 2014 Facultate / Colegiu: Sociologie la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.

Premii

Certificari
May 2011: Cambridge Certificate in Advanced English



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close