Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.04.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.04.1998

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Pe termen lung imi doresc sa pot continua dezvoltarea carierei profesionale in domeniul managementului și al vanzarilor, iar in acest sens imi pun la dispoziție toata experienta si cunostintele profesionale dobandite pentru a contribui la cresterea cotei de piata a companiei dumneavoastra.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa Asigurare viata si sanatate Masina de Servici

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, IT Hardware, Banci, Management

Oras de lucru: Tirgu-Mures, Miercurea-Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Gheorgheni

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2017 - 30.11.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager

01.11.2013 - 31.03.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: business development executive

Responsabilitati:

Responsabil cu gestionarea , punerea în aplicare si implementarea de noi procese de afaceri si parteneriate pentru cresterea vanzarilor si dezvoltarea portofoliului de clienti si servicii contractate.

Focus:
- pe gestionare eficienta a conturilor clientilor Orange Corporate existenti
- pe achizitionarea de noi conturi corporative
- pe realizarea cu succes a obiectivelor de vanzari si capacitatea de a le depasi

Sarcini principale:
- identificarea nevoilor de comunicare (mobile si fixe de voce, date mobile si fixe, solutii IT de telecom) pentru conturile Orange existente si clientii Corporate prospectati
- definirea acestor nevoi în solutii de comunicare personalizate, cooperare cu alte departamente (cco, tehnic și de marketing)
- negocierea contractelor în spiritul procedurilor Orange si a nevoilor clientilor
- asigurarea consilierii, a consultantei, practic interfata dintre clienti si Orange
- raportarea periodica asupra valorii portofoliului si a activitatii de zi cu zi

01.01.2012 - 31.10.2013

Departament: management

Titlu Job: shop manager

Responsabilitati:

Focus:
- maximizarea vanzarilor si depasirea asteptarilor clientilor respectand normele si politica Orange Shop
- gestionarea in mod eficient a tuturor resurselor disponibile, in scopul de a maximiza profitabilitatea magazinului.

Responsabilitati si activitati:

1 . Operationale (inclusiv planificare):
- crearea și executarea proceselor interne și de control al activitatilor;
- asigurarea unei linii de comunicare eficienta intre membrii echipei;
- observarea si analizarea dinamicii pietei, pentru a optimiza oportunitatile de vanzare;
- administrarea si imbunatatirea fluxului operațional in Orange Shop;
- utilizarea eficienta a tuturor resurselor, in scopul de a creste profitabilitatea magazinului;
- reprezentarea societatii in relatia cu autoritatile locale, in limitele mandatorii;
- organizarea si coordonarea activitatii echipei din magazin;
- maximizarea vanzarilor printr-un management eficient al fortei de vanzari;
- tratarea clientilor speciali;
- indeplinirea si depasirea asteptarilor clientului in ceea ce privește standardele de servicii si produs, cu scopul de a creste baza de clienti;
- managementul procesului de aprovizionare;
- administrarea stocurilor (transferuri de stoc);
- inventarierea stocurilor;
- gestiunea si controlul fluxului de numerar.

2. Raportare:
- rapoarte de vanzari;
- rapoarte de piata;
- rapoarte de activitate;
- rapoarte de performanta (pentru magazin si pentru fiecare membru al echipei).

3. Management:
a) managementul echipei:
- dezvoltarea si gestionarea performantei echipei din magazin pentru a maximiza potentialul ei
- stabilirea obiectivelor echipei in conformitate cu strategia companiei și asigurarea ca acestea se realizeaza;
- evaluarea rezultatelor echipei
- analiza de performanta a membrilor echipei (cantitativa si calitativa);
- propunerea de noi soluții pentru imbunatatirea performantei;
- stabilirea de obiective SMART si verificarea in mod regulat a rezultatelor, inclusiv a indicatorilor corespunzatori.

b) Dezvoltarea abilitatilor si competentelor subalternilor:
- identificarea nevoilor de dezvoltare si training
- numirea de mentori si antrenori pentru angajatii noi sau cu performante nesatisfacatoare
- actiuni de coaching si de imbunatatirea performantelor membrilor echipei;
- actiuni de planificare a carierei subalternilor si punerea in aplicare a acestora.

01.01.2010 - 31.12.2011

Departament: management

Titlu Job: shop manager

Responsabilitati:

Focus:
- maximizarea vanzarilor si depasirea asteptarilor clientilor respectand normele si politica Orange Shop
- gestionarea in mod eficient a tuturor resurselor disponibile, in scopul de a maximiza profitabilitatea magazinului.

Responsabilitati si activitati:
1 . Operationale (inclusiv planificare):
- crearea și executarea proceselor interne și de control al activitatilor;
- asigurarea unei linii de comunicare eficienta intre membrii echipei;
- observarea si analizarea dinamicii pietei, pentru a optimiza oportunitatile de vanzare;
- administrarea si imbunatatirea fluxului operațional in Orange Shop;
- utilizarea eficienta a tuturor resurselor, in scopul de a creste profitabilitatea magazinului;
- reprezentarea societatii in relatia cu autoritatile locale, in limitele mandatorii;
- organizarea si coordonarea activitatii echipei din magazin;
- maximizarea vanzarilor printr-un management eficient al fortei de vanzari;
- tratarea clientilor speciali;
- indeplinirea si depasirea asteptarilor clientului in ceea ce privește standardele de servicii si produs, cu scopul de a creste baza de clienti;
- managementul procesului de aprovizionare;
- administrarea stocurilor (transferuri de stoc);
- inventarierea stocurilor;
- gestiunea si controlul fluxului de numerar.


2. Raportare:
- rapoarte de vanzari;
- rapoarte de piata;
- rapoarte de activitate;
- rapoarte de performanta (pentru magazin si pentru fiecare membru al echipei).

3. Management:
a) managementul echipei:
- dezvoltarea si gestionarea performantei echipei din magazin pentru a maximiza potentialul ei
- stabilirea obiectivelor echipei in conformitate cu strategia companiei și asigurarea ca acestea se realizeaza;
- evaluarea rezultatelor echipei
- analiza de performanta a membrilor echipei (cantitativa si calitativa);
- propunerea de noi soluții pentru imbunatatirea performantei;
- stabilirea de obiective SMART si verificarea in mod regulat a rezultatelor, inclusiv a indicatorilor corespunzatori.

b) Dezvoltarea abilitatilor si competentelor subalternilor:
- identificarea nevoilor de dezvoltare si training
- numirea de mentori si antrenori pentru angajatii noi sau cu performante nesatisfacatoare
- actiuni de coaching si de imbunatatirea performantelor membrilor echipei;
- actiuni de planificare a carierei subalternilor si punerea in aplicare a acestora.

01.07.2007 - 31.12.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: sales representative

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati si actiuni:

Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor Orange in magazin, pe teren - in cadrul actiunilor organizate la nivelul departamentului de vanzari
Identificarea nevoilor clientilor si propunerea celor mai bune solutii, realizand astfel o vanzare consultativa
Oferirea de suport pentru realizarea setarilor de telefoane, solutiilor de conectare la serviciul de date mobile, cu scopul de a maximiza utilizarea serviciilor de voce si de date
Gestionarea stocului de marfuri si participarea la inventarele de marfa
Incasarea de numerar sau prin tranzactii EPOS a contravalorii produselor si serviciilor Orange vandute
Sprijin pentru ceilalti membri ai echipei din magazin
Informarea referitoare la produse si/sau servicii fiind astfel la curent cu noile tehnologii, pentru a raspunde prompt si clar nevoilor clientilor

01.03.2007 - 31.07.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: phone expert

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati si actiuni:

Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor Orange in magazin, pe teren - in cadrul actiunilor organizate la nivelul departamentului de vanzari
Identificarea nevoilor clientilor si propunerea celor mai bune solutii, realizand astfel o vanzare consultativa
Oferirea de suport pentru realizarea setarilor de telefoane, solutiilor de conectare la serviciul de date mobile, cu scopul de a maximiza utilizarea serviciilor de voce si de date
Gestionarea stocului de marfuri si participarea la inventarele de marfa
Incasarea de numerar sau prin tranzactii EPOS a contravalorii produselor si serviciilor Orange vandute
Sprijin pentru ceilalti membri ai echipei din magazin
Informarea referitoare la produse si/sau servicii fiind astfel la curent cu noile tehnologii, pentru a raspunde prompt si clar nevoilor clientilor

01.02.2006 - 31.03.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: agent relatii clienti

Responsabilitati:

- Identificarea nevoilor clientilor;
- Promovarea serviciilor oferite de companie (Fill&Go);
- Furnizarea informatiilor solicitate si consilierea clientilor in vederea realizarii procesului de cumparare;
- Colectarea informatiilor si documentelor necesare in vederea incheierii contractelor;
- Indrumarea clientilor in procesul de completare a formularelor necesare;
- Incasarea platilor si inregistrarea clientilor noi in sistemul informatic;
- Elaborarea de rapoarte periodice.
- depasirea target-ului stabilit lunar, realizari de 120-133%
- bonuri de masa
- asigurare

01.06.2004 - 31.05.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent-vanzari

Responsabilitati:

Intretinerea relatiilor cu clientii vechi si promovarea produselor catre clientii noi, zona Moldova.
Prezentarea ofertei de produse si servicii in domeniul materialelor publicitare si publicitatii.
am crescut numarul de clienti stabili din zona Moldova cu 70%, de la 36 la 61, ridicand vanzarile lunare de la aprox. 700 mil. la 1200 mil.
masina

01.04.1998 - 30.04.2003

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: analist-programator si profesor suplinitor

Responsabilitati:

- Administrarea, intretinerea tehnicii de calcul existente in institutie.
- Instalarea, configurarea pachetelor de software
- Profesor suplinitor de informatica clasele IX-XIII
- am dezvoltat sistemul informatic (hardware) de la un nr. de 5 sisteme�server la 15 sisteme�server in sala de clasa si 4 sisteme la compartimentele administrative.
- am sustinut infiintarea unui nou laborator de informatica cu 25�1 sisteme.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Management la Universitatea Hyperion - Bucuresti, Facultatea Stiinte Economice din Gheorgheni. Diploma de licenta
2004 - 2007 Facultate / Colegiu: Topografie la Universitatea "Babes Bolyai" - Cluj-Napoca, Facultatea de Geografie, Colegiul Universitar din Gheorgheni. Diploma de licenta
1997 - 2000 Scoala Postliceala: Contabilitate la Postliceal economic "Batthyani Ignat" din Gheorgheni. Diploma studii postliceale Contabilitate si Informatica de gestiune
1993 - 1997 Liceu: Informatica la Liceul Sfantu Nicolae din Gheorgheni. Atestat profesie "Analist programator"

Premii

Calificari
Jun 1997: Analist Programator Ajutor

Hobby-uri
Pasionat de tehnologie si gadget-uri, pasionat de automatizari, pasionat de reconditionarea lucrurilor

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close