Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.04.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.09.2003

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Animat de dorinta de a reusi, de ambitie, tenacitate si optimism, doresc obtinerea unui post in cadrul companiei dumneavoastra , unde am constatat cu satisfactie ca profilul si realizarile acesteia corespund pe deplin aspiratiilor si nevoilor mele.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Telecomunicatii, Achizitii, Import - export, IT Hardware, Management

Oras de lucru: Craiova, Ramnicu-Valcea, Targu Jiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

- Punerea în aplicare a politicilor de vânzări si de marketing a companiei.
- Coordonarea si implementarea programelor în piață.
- Urmărirea continuă a obiectivelor companiei.
- Urmarirea permanentă și analiza indicatorilor de performanță a pieței.
- Monitorizarea competitiei.
Cresterea vanzarilor .

01.01.2015 - 30.09.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef santier

Responsabilitati:

Coordonarea activitati si planificare productiei, pregatirea situatiilor intermediare de plata; pregatirea rapoartelor lunare, calculul cantitatilor si lucrarilor executate si acceptate pentru plata, realizarea diferitelor rapoarte privind progresul real al lucrarilor si evolutiei platilor la lucrari de canalizare si apa zona Moldova Noua

01.03.2013 - 30.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

COORDONAREA ACTIVITATII INTR-UN MAGAZIN MIXT : URMARIREA VANZARILOR, INCASAREA FACTURILOR, PLATA FACTURILOR CATRE FURNIZORI, INSTRUIREA PERSONALULUI DIN SUBORDINE.
- Punerea în aplicare a politicilor de vânzări si de marketing a companiei.
- Coordonarea si implementarea programelor în piață.
- Urmărirea continuă a obiectivelor companiei.
- Urmarirea permanentă și analiza indicatorilor de performanță a pieței.
- Monitorizarea competitiei.
 Asigurarea executiei in piata a intregului portofoliu de produse al companiei in concordanta cu standardele si strategia acesteia
 Identificarea oportunitatilor de crestere a vanzarilor si dezvoltarea de solutii pentru exploatarea acestora
 Managementul bugetului specific activitatilor de marketing local
 Identificarea si exploatarea oportunitatilor de investitii in piata si negocierea contractelor cu top clienti
 Imbunatatirea serviciilor catre clienti si managementul relatiei cu distribuitorii

01.01.2007 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: agent asigurare auto si nonauto

Responsabilitati:

Incheiere de asigurari auto si nonauto : RCA , CASCO, PAD, MARFA, RASPUNDERI CIVILE etc.

01.01.2001 - 01.03.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil aprovizionare administrativ

Responsabilitati:

- Monitorizarea volumelor si executia KBI-lor in all clannels.
Participarea activ , analizeaza,raporteaza si informeaza forta de vanzari privind activitatile si programele specifice categoriei , acorda feed back, face prezentari catre forta de vanzari / propune solutii , action plan-uri catre RSM & ASM .
Coordonarea si planificarea activitatii pentru oameni din subordine
- Utilizarea procedurilor de management al stocurilor
- Utilizarea procedurilor de vanzare : incheiere de contracte, negociere preturi , vanzare cu amanuntul
- Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor specifice unitatii.
- Implementarea politicii de vanzare la nivel de client.
- Gestionarea si imbunatatirea portofoliul de clienti.
- Comunicarea cu agentul de vanzari si livratorul in scopul indeplinirii obiectivelor unitatii.
- Vanzari./Incasari.
- Programare/urmarire plati.
- Monitorizarea situatiilor de plata a clientilor din portofoliu.
- Evidenta documentelor cu regim special.
- Emiterea facturilor si avizelor catre clienti.
- Utilizarea procedurilor de aprovizionare : cerere de oferta, licitatie deschisa, incredintare directa.
- Respectarea procedurilor de gestiune : verificare facturi, inregistrare receptii ( NIR ) , bonuri de consum, avize.
- Utilizator cheie al programului integrat SAP – Modulul MM
- Gestionarea proceselor de control al calităţii ( fiind responsabil cu auditul calităţii pe aprovizionare si gestiunea materialelor)
- Urmarirea in permanenta a materialelor din stocul curent si aprovizionarea materialelor cu stoc critic , dar si urmarirea si gestionarea materialelor din stocul cu miscare lenta si fara miscare ;
- Preocuparea in permanenta a gestionarii corecte a stocului in valoare de 2.200.000 lei ;
- Raspunde de aprovizionarea firmei in vederea asigurari cantitatilor necesare de materiale;
-Lanseaza comenzi si verifica in final la sosirea marfii daca furnizorul a respectat cantitatea, calitatea si pretul , specificatiile tehnice
- Tine permanent legatura cu furnizorii pentru produsele comandate in vederea respectarii graficelor de livrare ;
- Cand are loc o primire de bunuri este obligat:
- sa controleze daca acestea corespund cu datele inscrise in actele insotitoare. Orice diferenta in minus sau in plus, trebuie sa fie mentionata in scris in cuprinsul documentului
- sa identifice viciile aparente
- sa semneze primirea bunurilor. Semnatura va fi scrisa citet si va fi conforma specimenului depus la unitate
- Urmareste daca se asigura depozitarea si etichetarea corespunzatoare a bunurilor, pe loturi de aprovizionare. Operatia de etichetare trebuie sa se efectueze fara sa se faca vreo schimbare in componenta loturilor. Asigura gestionarea deseurilor precum si pastrarea acestora in locuri special amenajate.
- Marcheaza corespunzator spatiile de depozitare pentru produsele neconforme si pentru bunurile de la terti primite in custodie .
- Urmareste bunurile primite in custodie de la terti si verifica daca sunt intocmite documentele legale privind pastrarea acestora in custodie.
- Respecta normele de protectia muncii si instructiunile PSI in vigoare.
- Are obligatia de a preveni sustragerea bunurilor si orice forma de risipa, sa le fereasca de degradare si sa le pastreze potrivit prescriptiilor tehnice si igienico-sanitare.
- Are obligatia de a solicita responsabilului de sector repartitia bunurilor pentru care nu a primit repartitie, care stationeaza in depozit si de a semnala acestuia orice refuz, din partea beneficiarului de a ridica bunurile repartizate.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Economie la Universitatea ,,TITU MAIORESCU’’ din Bucuresti. Sectia : Contabilitate si Informatica de Gestiune

Premii

Certificari
Apr 2002 - May 2002: SC Softrom SRL
Initiere operare PC



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close