de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.02.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.03.2012

obiectiv

 

Obiectivul meu este acela de a continua sa-mi dezvolt cariera profesionala in domeniul Marketing/Management, sa lucrez in medii internationale unde pot sa-mi folosesc vastele cunostinte de limbi straine, capacitatea de lucru in echipa si unde exista posibilitatea reala a dezvoltarii profesionale. Ma consider o persoana de incredere, cu abilitati foarte bune de comunicare, creativa, organizata, cu un mare potential si capacitate de asimilare, cu capacitatea de integrare rapida in echipa cat si de a duce la bun sfarsit un proiect individual.

Salariu: nespecificat

Beneficii: In functie de taskuri functie, obiective impuse/propuse si negociere directa.

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2011 - 31.03.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Responsabila cu activitatile de promovare si vanzari materiale promotionale; organizare si participare la targuri de profil si evenimente corporate; administrarea clientilor existenti si identificarea de noi clienti; identificarea/evaluarea directiilor de dezvoltare si propunere metode pentru diversificarea gamei de produse din oferta companiei; logistica si monitorizarea activitatilor contractelor in derulare; indeplinirea targetului propus.

01.04.2011 - 30.09.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: cursant

Responsabilitati:

Participare la curs Manager in activitatea de turism in vederea obtinerii Brevetului de Turism, aborband teme si materii (Elemente de Management General/Management hotelier/Managementul Resurselor Umane, Marketing in Turism, Legislatie in Turism.
Brevet Turism

01.02.2011 - 01.04.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil vanzari/inchirieri

Responsabilitati:

Responsabila cu activitatea de inchiriere/vanzare: prezentarea proprietatii, negocierea contractului de inchiriere cu pontentialul chirias, urmarirea platilor, si a sarcinilor administrative de indeplinit stabilite la semnarea procesului verbal de predare/preluare apartament, semnat de parti; pregatirea doocumentatiei pentru depunere la Administratii Locale si furnizori locali de utilitati. Responsibilitati aditionale: traduceri.
Foarte bune rezultate in scurt timp prin incheirea unui numar de 8 contracte de inchiriere.
Daniel Prieto: Presedinte Companie
Florentza Barbu: Administrator Companie
Salariu.

01.02.2008 - 01.12.2010

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Pozitie tip Project-based: definirea, implementarea si urmarirea planului de marketing al proiectului rezidential, Vivacity Residence. Cost control (Prinex), participare in vanzari, urmarirea platilor conforme cu modalitatea de plata pana la predarea efectiva a apartamentelor.
Responsibilitati aditionale: activitate de recrutare si coordonare personal (completare, inregistrare, arhivare contracte munca, documente personal); organizare calatorii de afaceri interne/externe; urmarire noi oportunitati de afaceri si cercetare de piata; traduceri; negociere contracte cu furnizori, banci; identificare, coordonarea, depunerea documentatiei in cadrul licitatiilor de achizitii publice.
-Renegocieri costuri contracte cu furnizorii companiei, cu rezultate.
-Desi sunt mandra de multe dintre realizarile mele profesionale, una dintre ele iese in evindeta si a reprezentat o adevarata provocare: organizarea departamentuului de Achizitii Publice.
Director International - Aitor San Vicente; colaborare directa in cadrul dept Management;
Director General - Alfred Schmidt; colaborare directa in cadrul Dept. Licitatii publice.
Director Comercial - Iulia Popa; colaborare directa in cadrul dept. Marketing & Sales;
Bonuri de masa; asigurare de sanatate; bonus variabil in functie de atingerea obiectivelor propus; salariu.

01.06.2006 - 01.02.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent executiv

Responsabilitati:

Asistent Executiv Director General, urmarirea contractelor incheiate cu clientii si furnizorii, participare organizare evenimente: lansare proiecte rezidentiale, targuri imobiliare etc. Studii de piata in domeniu, urmarirea bugetului, control de costuri (SAP).
Atingere obiective impuse/propuse.
Ionut Dogaru - Country Manager;
Vanessa Juan Miguel - Project Manager
bonuri de masa; asigurare de viata; bonus anual variabil in functie de atingerea obictivelor propuse; salariu.

01.02.2006 - 30.06.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil vanzari

Responsabilitati:

Administrarea bazei de clienti, activitati promotionale, participare in cadrul campaniilor de marketing, organizarea agendei Directorului de Vanzari, centralizare corespondenta oficiala, traduceri.

Realizari:

Atingere obiective propuse/impuse.

01.12.2001 - 02.03.2006

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator birou

Responsabilitati:

Responsabila de intreaga activitate birou: centralizare informatii, comunicare si coordonare cu sediul central si clientii, organizarea agendei Directorului General, traduceri si contabilitate primara.

Realizari:

Atingere obiective propuse/impuse;

15.09.1999 - 15.06.2001

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor limbi straine

Responsabilitati:

Predare lb. engleza si franceza elevilor din clasele primare II - VIII.

Realizari:

Realizare obiective educationale prin definirea/predarea programei scolare.

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Comunicare si Relatii Publice la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative David Ogilvy din Bucuresti. PPRR, Publicitate, Marketing si Comunicare, Negociere in afaceri, HHRR, Mass-media, Sociologie.
1994 - 1998 Liceu: Uman la Colegiul Teoretic Mihai Eminescu din Bucuresti.

Facultati in straiatate

n/a

Premii

Certificari
Feb 2012 - Feb 2012: Institut Cervantes
Diploma nivel avansat limba spaniola-DELE C1
Feb 2011 - Jun 2011: CEDES Cercetare Dezvoltare
Brevet de Turism aprobat de Ministerul Dezvotarii Regionale si al Turismului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(avansat,avansat,avansat)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close