Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.03.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.02.2013

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Achizitii, Import - export, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager/hunter

Responsabilitati:

Mentinerea si cresterea bazei de clienti alocata.Buna gestionare a tuturor situatiilor intampinate.
Cresterea portofoliului Vodafone prin prospecatrea pietei si achizitionarea de clienti noi.

01.03.2014 - 31.03.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Promovarea și comercializarea serviciilor Vodafone.
Demonstrarea clienților avantajelor ofertelor comerciale post-paid și pre-paid curente, precum și performanțele tehnice ale telefoanelor comercializate.
Verificarea corectitudinii documentației în raport cu cererile cliențulor ,conform procedurilor în vigoare, procesarea contractelor de abonament/cereri servicii aditionale/inlocuiri SIM sau numere de telefon, urmărirea contractul de abonament pana la activare și solicitarea documentelor suplimentare sau a depozitelor atunci cand este necesar, explicarea și clarificarea tuturor aspectelor din termenii generali și specifici ai contractului de abonamnet, efectuarea activității post - vânzare.
Menținerea unei înalte acuratețe în îndeplinirea sarcinilor și responsabilităților ce imi revin.
Informarea superiorul ierarhic asupra activității desfășurate, rezultatele obținute, problemele care pot aparea precum și măsurile corective ce se impun,
Efectuarea încasărilor și emiterea de bonuri/facturi fiscale utilizand aplicațiile și procedurile în vigoare.

01.04.2013 - 01.01.2014

Departament: altele

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Analizarea pieței valutare.
Culegerea datelor finaciar - economice relevante în vederea realizării activității principale.
Realizarea de operațiuni de investiționale valutare pe piața de tranzacționare valutară.

01.09.2012 - 01.04.2013

Departament: marketing

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Asigurarea desfășurării campaniilor de promovare a produselor în condiții optime.
Micro gestionarea echipelor de promoteri avute în subordine.
Centralizarea informațiilor legate de desfășurarea campaniilor.
Păstrarea unei legături permanente cu organizatorii campaniilor de promovare a produselor.

01.09.2009 - 01.09.2012

Departament: marketing

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Promovarea diferitelor produse prin informarea clientilor, sampling in supermarket, hypermarket, magazine comerciale, malluri, dar si in aer liber; oferirea de consultanta pentru o gama de produse

01.05.2009 - 01.08.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: ghid turistic

Responsabilitati:

Ghid turistic specializat - litoralul românesc
Însoțirea unui număr variat de grupuri turistice, formate atât din turiști români cât și străini.
Furnizarea informațiilor necesare în vederea descoperirii atracțiilor turistice precum și sprijinirea/asistarea clienților în petrecerea în siguranță și confort deplin a turului oferit de angajator.
Îndeplinirea atribuțiilor administrative aflate în strânsă legătură cu accesul clienților la obiectivele vizitate.
Păstrarea unei legături permanente cu tur - operatorul, în scopul peîntâmpinării oricăror disfuncționalități de ordin practic ivite pe parcursul sejurului petrecut de clienți.

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Facultate / Colegiu: Drept la Facultatea de Drept si Stiinte Administrative din Constanta.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close