de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.11.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.11.2015

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Telecomunicatii

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager, business clients (hunter)

Responsabilitati:

Este responsabil de achizitia de noi clienti de la competitie din segmentul alocat
• Construieste relatii puternice cu clientii in vederea vanzarii produselor si a cresterii satisfactiei clientului
• Monitorizeaza activitatea competitiei si tendintele pietei, se asigura ca solutiile de afaceri oferite clientilor sunt potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa si proactiva
• Se asigura in permanenta ca stie si intelege nevoile de comunicatii si de afaceri ale clientilor
• Asigura dezvoltarea celor mai bune solutii pentru clienti prin coordonarea eficienta a resurselor interne
• Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor companiei, business management, propunerilor financiare, produselor, serviciilor si portofoliilor competitorilor directi. Abilitatea de a dezvolta un caz solid contra competitorilor bazat pe produsele si serviciile, pe valoarea serviciilor, politica de pret si diferentiatorii companiei pe care o reprezinta
• Consolidarea unei pozitii personale in fata clientilor si reprezentarea unei imagini high-tech si inovatoare a companiei
• Actualizare permanenta, respectand standardele de calitate a informatiilor din aplicatii.
• Crearea unui plan de business pentru fiecare cont/client
• Printr-o raportare acurata si continua ajuta in planificarea strategiei de produse, preturi si servicii
• Dezvolta planuri de business pentru achizitia si pentru generarea de venit suplimentare
• Imbunatateste cota de piata in regiunea alocata in vederea dezvoltarii afacerii.

01.08.2017 - 30.04.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: telephone account manager

Responsabilitati:

Achizitia de clienti noi si clienti de la concurenta;
Prospectarea permanenta a pietei pentru atragerea de noi clienti;
Vânzarea de servicii fixe, mobile si IT&C furnizate de catre Vodafone Romania, cu scopul de a atinge obiectivele de vanzari ale companiei.
Dezvoltarea si mentinerea portofoliului de clienti alocat, contactarea acestoara in mod regulat, in scopul interactionarii cu toti clientii din portofoliu

01.11.2013 - 31.08.2017

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: business support center specialist

Responsabilitati:

In rolul de Business Support Center Specialist asigur sprijin constant si feedback angajatilor din departamentul Customer Service Business.
Monitorizez zilnic activitatea departamentului si iau decizii care contribuie la mentinerea eficientei si imbunatatirea experientei clientilor. Trimit mai departe situatiile care au impact asupra folosirii serviciilor Vodafone sau a aplicatiilor interne.

De asemenea, colaborez cu alte departamente pentru a identifica cele mai bune solutii pentru problemele clientilor nostri si, impreuna cu project managerul departamentului, ma asigur ca procedurile si procesele interne sunt actualizate si usor de inteles

studii

 

Facultati:

2010 - 2014 Facultate: Limbi Moderne Aplicate la Facultatea de Limbi si literaturi straine , Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Real la Grup Scolar Dumitru Dumitrescu din Buftea.

Premii

Voluntariat
Apr 2017 - Apr 2017: Voluntar pentru batranii de la Caminul Mozaceni // Fundatia Vodafone
Centrul pentru persoanele vârstnice Mozaceni a devenit o oază de alinare pentru argeşenii din Slobozia, Ştefan cel Mare, Negraşi, Izvoru, Recea, Rociu şi alte comune, în special din sudul județului. Centrul a luat fiinţă în primăvara anului 2014, şi găzduieşte în present 30 de bătrâni.

Aici ajung oameni care, din diferite motive, nu-şi mai pot purta singuri de grijă. Sunt bătrâni cu diferite afecţiuni cronice sau cu invaliditate şi care au nevoie de îngrijire permanentă, sau bătrâni care nu mai au pe nimeni care să le poarte de grijă.

Cu ocazia Sărbătorilor Pascale dorim să pregătim pentru acești bunici o masă, să îi ajutăm cu câteva produse care le sunt de trebuinţă curentă și te invităm şi pe tine să participi.
Dacă doreşti să te implici ca voluntar, poţi opta dacă ne ajuţi la cumpărături sau dacă ajuţi să le transportăm la cămin. Mai multe detalii despre aceste două activităţi îţi vom trimite pe email în săptămâna de dinaintea Paştelui.
Mar 2017 - Mar 2017: Atelier de art-terapie/ Fundatia Vodafone
Dacă ai un simţ artistic dezvoltat sau vrei doar să faci un gest frumos, te invit să dai o mână de ajutor copiilor de la Centrul Steluţelor să realizeze un aranjament floral și câte o felicitare pe care să le ofere apoi mămicilor lor cu ocazia zilei de 8 Martie.


Centrul Steluţelor a fost înfiinţat de către Asociaţia M.A.M.E. în luna iunie 2014, cu scopul de a oferi servicii de suport și recuperare copiilor cu boli cronice și copiilor care provin din medii sociale defavorizate.

Centrul oferă atât copiilor cât și părinţilor servicii de informare și îndrumare, asistenţă socială, consiliere psihologică individuală și de grup, consiliere medicală, consiliere nutriţională, consiliere juridică, ludoterapie, logopedie, ateliere de terapie emoţională, kinetoterapie, precum și ergoterapie.
Jun 2016 - Jun 2016: Hai la joaca cu Leul Curajos / Fundatia Vodafone Romania
Leul cel Curajos este alături de copiii din toate secţiile de oncopediatrie din ţară prin poveştile terapeutice şi activităţile specifice derulate. Leul este un simbol al reuşitei în lupta cu cancerul şi îi învaţă pe copii să aibă mult curaj pe parcursul tratamentului şi să nu uite că şi el a fost la început un Leu fricos. Cu ajutorul voluntarilor Little People şi a activităţilor desfăşurate de aceştia, Leul cel Curajos alături de micuţii pacienţi reuşeşte să spună cu zâmbetul pe buze “Nu Mi-e Frică!”
Jan 2014 - Apr 2017: Vino si doneaza sange! Da vietii o sansa! Fundatia Vodafone Romania
Despre programul "O sansa pentru viata"

De ce este nevoie in permanenta de donatori de sange?
Prin programul „O sansa pentru viata!”, organizat de Fundatia Vodafone Romania impreuna cu Asociatia React, am reusit in perioada 2008 – 2016 sa salvam peste 250.000 de vieti omenesti si sa convingem mai mult de 200.000 de persoane sa doneze sange. In primul an al campaniei (2008 vs. 2007), am reusit sa crestem cu 30% numarul donatorilor de sange la nivel national.

La fel de importanta precum cooptarea de donatori noi este, insa, si transformarea lor in donatori periodici. Pentru obtinerea unor preparate sangvine este nevoie de donatori fideli, care sa doneze cel putin de doua ori in sase luni. De la acesti donatori fideli se recolteaza preparate sangvine, precum trombocitele si globulele rosii. De exemplu, din motive de siguranta transfuzionala, trombocitele care se folosesc pentru bolnavii de leucemie se pot recolta doar de la donatori care au minim 3 donari anterioare; pentru o punga de trombocite este nevoie de sangele recoltat de la 4 donatori cu aceeasi grupa sangvina, iar un bolnav de leucemie poate avea nevoie de 2-3 pungi de trombocite pe saptamana.

Asta incercam si noi la Fundatia Vodafone, prin organizarea de sesiuni de donare periodice, si am reusit cu ajutorul vostru. Avem deja colegi cu mai mult de 20 donari consecutive. Le multumim tuturor, atat celor care sunt deja donatori periodici, dar si celor care vor dona acum sange pentru prima data!
Certificari
Mar 2016 - Apr 2016: Training Process Communication Model
Process Communication Model este o teorie de personalitate si comunicare premiata cu aplicabilitati in autocunoastere, dezvoltarea echipelor, comunicare si relationare, negociere, vanzari, rezolvarea conflictelor, coaching si psihoterapie.

De la descoperirea sa in 1976, PCM a fost folosit cu succes la NASA in programul de selectie si pregatire a echipelor, cat si in pregatirea comunicationala a presedintilor americani.

Bill Clinton spunea despre Taibi Khaler (inventatorul PCM): „Taibi Kahler is a genius. He knows more about personality dynamics than anyone else in the world.„

Pana in prezent, metodologia Process Communication Model are in spate 40 de ani de cercetare si rafinare, iar validarea sa a fost realizata cu peste 1.000.000 de profile lucrate.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close