Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.02.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.08.2007

obiectiv

 

Conturarea unei cariere.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Seriozitate si posibilitate de avansare

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, ONG / Voluntariat, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: account payable

Responsabilitati:

- Cercetarea facturilor si rezolvarea discrepanțelor cu resursele interne și externe corespunzătoare
- Menținerea documentației și a fișierelor corecte și actuale
- Generarea regulate de rapoarte cu privire la datele conexe actuale si viitoare, identificarea problemelor prin analizarea tuturor datelor de intrare si propunerea de solutii.
- Inregistrarea, preluarea,validarea si plata facurilor conform contractelor existente, a politicii de plata si obiective.Asigura procesarea în timp util și corectă a PO-urilor.
- Comunicarea permanenta cu cu partenerii in vederea rezolvarii problemelor retroactive sau prezente.

01.06.2014 - 29.02.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent economist

Responsabilitati:

- planificarea financiara si intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
- controlul documentelor intocmite pentru verificarea realitatii datelor;
- intocmirea fiselor de cont sintetice si analitice;
- planificare financiara, trezorerie, urmarirea si analiza indicatorilor economico – financiari;
- evident operativa a mijloacelor banestisi a operatiunilor de decontare cu agentii economici;
- evident operativa a muncii, calculul si decontarea drepturilor banesti ale salariatilor.
- efectuarea platilor catre furnizori.
- monitorisarea controalelor medicale ale angajatilor si achizitionarea biletelor de calatorie pentru departamentul administrativ.

01.12.2012 - 30.06.2014

Departament: medicina umana

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

-Intampinarea clientilor si directionarea acestora catre departamentele necesare.
- Gestionarea si verificarea programarilor in functie de disponibilitatea medicilor si necesitatea pacientilor.
- Executarea activitatilor de incasare si tinerea unei gestiuni.
- Preluarea apelurilor telefonice.
- Intocmirea diferitelor rapoarte si documente in functie de solicitari.
-Activitate de operator –introducere date.

01.03.2012 - 31.12.2012

Departament: relatii publice

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

- Intampinarea clientilor si indrumarea acestora la masa.
- Gestionarea rezervarilor si mentinerea unei bune activitati pe tot parcursul programului.
-Realizarea contabilitatii primare si executarea activitatilor de incasare.

01.04.2011 - 30.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- Promovare , vanzarea si distribuirea produselor companiei tuturor firmelor de specialitate din Bucurestisi din tara.

01.05.2010 - 30.09.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: manager magazin

Responsabilitati:

-achizitionarea si gestionarea marfii in vederea stabilirii stocului necesar.
-intocmirea contabilitatii primare.
- supravegherea angajatilor si motivarea acestora pentru desfasurarea unei bune activiti.

01.06.2008 - 30.09.2008

Departament: banci

Titlu Job: consultant credite

Responsabilitati:

-Informarea clientilor in legatura cu gama larga de credite aferente nevoilor acestora;informarea asupra eligibilitatii si actelor necesare construirii unui dosar de credit si punerea in vedere a drepturilor si obligatiilor acestora prevazute in acest dosar.
-Intocmirea simularii de credit, in urma careia se constata daca clientul este sau nu eligibil pentru achizionarea unui credit; se genereaza o suma aproximata de care poate beneficia fiecare client in parte.
- mentinerea relatiilor cu clientii si oferirea de asistenta ori de cate ori este nevoie.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Finante-banci la Universitatea Romano-Americana - Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar – Bancare Interne si Internationale din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu: Filologie la Colegiul Nat.Al. Vlahuta din Rimnicu Sarat.

Facultati in straiatate

nu

Premii

Voluntariat
Jul 2005 - Aug 2005: Colegiul Nat.Al Vlahuta
Campanie umanitara



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close