de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.11.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.12.1996

obiectiv

 

sef de birou

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Productie, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts payable invoice analyst

Responsabilitati:

CAMERON Campina, CAMERON PLOIESTI, Campina
Departamentul: Financiar / Contabilitate

 controlul si inregistrarea facturilor de marfa ale furnizorilor
 Înregistrarea facturilor in sistemul informatic al contabilitatii financiare SAP
 Realizarea evidenţei contabile a furnizorilor şi stocurilor
 Aplicarea şi respectarea principiilor şi regulilor contabile şi fiscale
 Realizează reconcilierea lunară între registrul general şi registrul de furnizori ;
 Întocmeşte rapoarte privind vechimea datoriilor;
 Realizează analiza privind datoriile mai vechi de 180 de zile de la data scadenţei, conform politicilor Cameron ;
 Realizează reconcilierea lunară a conturilor de furnizori ;
 Arhivează declaraţiile vamale de export;
 Realizează corelaţia dintre declaraţiile vamale de import şi facturile recepţionate, în momentul înregistrării în sistem;
 Furnizeaza datele necesare intocmirii declaratiilor intrastat si se ocupa de intocmirea acestora atunci cand este cazul;
 Participa la alte activitati stabilite si comunicate de seful ierarhic superior.
 Realizează rapoarte şi situaţii ad- hoc specifice domeniului său de activitate.

- Suport în timpul auditului intern ;
- Reducerea volumului de unvoucheres

01.07.2013 - 31.07.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager/ cor 334303

Responsabilitati:

- Furnizeaza suport administrativ si logistic pentru clintii externi si interni ;
- Asigura interfata intre vizitatori si angajatii Cameron;
- Organizeaza intalniri, cine de afaceri sau alte evenimente, asigura rezervari la Hotel si transportul vizitatorilor si al angajatilor;
- Participarea la anumite sedinte din cadrul firmei;
- Preia si distribuie apelurile telefonice;
- Asigura activitatea de primire, inregistrare, repartizare si predare a corespondentei, precum si expedierea acesteia la destinatari;
- Pregateste spatiul, logistica si materialele necesare pentru sedinte, intalniri;
- Realizeaza rapoarte si situatiiad-hoc specifice domeniului sau de activitate;
- Trimite faxuri si distribuie documentele primite pe fax ;
- Participa la intocmirea necesarului de aprovizionare cu materiale de intretinere si curatenie si rechizite de birou;
- Intocmeste rapoarte legate de calatorii;
- Indeplineste activitatii legate de protocol;
- Deruleaza si mentine relatia cu furnizorii de servicii specifice ( curierat, hoteluri, agentii imobiliare, agentii de inchiriere masini , etc) ;
- se asigura de buna functionare a echipamentelor de birou;
Ioana Argaseala - Administration Manager; Surface Systems ; Cameron Romania
bonuri de masa , masa calda , telefon si transport asigurat pana la firma

08.02.2012 - 01.07.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

 controlul si inregistrarea facturilor de marfa ale furnizorilor
 Înregistrarea facturilor in sistemul informatic al contabilitatii financiare SAP
 Realizarea evidenţei contabile a furnizorilor şi stocurilor
 Aplicarea şi respectarea principiilor şi regulilor contabile şi fiscale
 Realizează reconcilierea lunară între registrul general şi registrul de furnizori ;
 Întocmeşte rapoarte privind vechimea datoriilor;
 Realizează analiza privind datoriile mai vechi de 180 de zile de la data scadenţei, conform politicilor Cameron ;
 Urmăreşte/ analizează situaţia refuzurilor calitative şi cantitative de bunuri împreuna cu departamentul achiziţii conform procedurii interne ;
 Realizează reconcilierea lunară a conturilor de furnizori ;
 Arhivează declaraţiile vamale de export;
 Realizează corelaţia dintre declaraţiile vamale de import şi facturile recepţionate, în momentul înregistrării în sistem;
 Furnizeaza datele necesare intocmirii declaratiilor intrastat si se ocupa de intocmirea acestora atunci cand este cazul;
 Participa la alte activitati stabilite si comunicate de seful ierarhic superior.
 Realizează rapoarte şi situaţii ad- hoc specifice domeniului său de activitate.

Realizari:

- Suport în timpul auditului intern statutoring;
- Reducerea volumului de unvoucheres

01.07.2011 - 07.02.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: somer

09.05.2011 - 30.06.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitate, activitatea administrativa

09.12.2005 - 09.05.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

 controlul si inregistrarea facturilor de marfa ale furnizorilor
 introducerea facturilor in sistemul informatic al contabilitatii de gestiune(RDS) si al contabilitatii financiare SAP
 contabilizarea acestora in scopul mijlocirii platilor
 asigurarea interfatei cu furnizorii
 verificarea si prelucrarea Rapoartelor de Casa sosite din magazine
 operarea facturilor de tichete de masa sosite pentru filialele care ii sunt allocate
 verificarea diferentelor intre raportul POS si incasarea efectiva in banca
 verificarea diferentelor intre depunerea numerarului la banca si inregistrarea acestuia in magazine
 verificarea diferentelor de casieri
 verificarea borderoului de tichete intocmit in filiala
 intocmirea unor rapoarte de verificarea pentru toate diferentele constatate catre SRV, directorii de vanzari
Beneficii: Servirea mesei; bonuri de masa; transport
Alte informatii: In aceasta perioada compania angajatoare a fost PLUS DISCOUNT preluata de PLUDI ROMANIA SCS si ulterior de LIDL ROMANIA SCS

26.07.2005 - 08.12.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Departament: Financiar-contabil
Responsabilitati:
 contabil in cadrul Biroului Financiar
 evidenta obligatiilor de plata a societatii fata de furnizori si efectuarea platilor;
 inregistrarea si verificarea in evidenta contabila operatiunile bancare;
 intocmirea jurnalelelor conturilor de disponibilitati bancar;
 evidenta cecurilor barate utilizate de societate pentru plata furnizorilor si intocmirea lor;
 evidenta contabila a conturilor furnizori, furnizori-facturi nesosite, TVA deductibila;
 evidenta sintetica a contului 401 si evidenta analitica pe fiecare furnizor in parte;
 inregistrarea operatiunilor pentru furnizorii externi in fise de cont analitic atat in lei cat si in valuta;
 inregistrarea situatiei lucrarilor si prestarilor de terti, importuri afe-rente materialelor intrate;
 completarea jurnalelor de cumparari si furnizarea informatiilor si intocmirea decontului de TVA;
 inregistrarea operativa a disponibilitatilor in lei si valuta;
 intocmirea balantelor analitice a conturilor 401; 408; 403;
 evidenta contului 351.1 „Materii si materiale aflate la terti”;
 supunerea controlului financiar preventiv justificarea avansurilor de trezorerie;
 analiza lunara a situatiei rulajelor si soldurilor conturilor pe care le gestioneaza
 arhivarea documentele enumerate in conditiile legii
 efectuarea raportari catre grup

01.11.2002 - 01.02.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

 evidenta sintetica si analitica a conturilor de clienti, furnizori,casa, banca, avansuri spre decontare, TVA;
 intocmirea ordinelor de plata catre furnizori si predarea lor la banca, relatia cu banca, intocmirea registrului de casa;
 intocmirea facturilor catre clienti pentru materialele, marfurile, produsele vandute si serviciile prestate;
 intocmirea si incheierea proceselor verbale de compensare intre clienti si furnizori ( IMI Bucuresti, Petrom Bucuresti, Petromservice)
 inregistrarea intrarilor si iesirilor a materialelor, marfurilor, produselor

Realizari:

SEF BIROU FINANCIAR-CONTABIL(01.11.2004-01.02.2005)

06.02.1996 - 07.11.2002

Departament: achizitii

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabil in cadrul Biroului Financiar-Contabil
 evidenta sintetica si analitica a contului de clienti
 intocmirea si inregistrarea proceselor verbale de compensare intre clienti si furnizori( IMI Bucuresti)
 emiterea facturilor pentru contractele de colaborare, inchiriere, utilitati
 evidenta lucrarilor pentru balanta activitatilor de baza de la sectii (balanta de materiale, produse)
Primitor-distribuitor
 intocmirea fiselor de receptie si a fiselor de magazie la materii prime,materiale, produse de la sectia Turnatorie
 intocmirea rapoartelor si a documentelor de productie specifice pentru intocmirea de luna ( consum, raport de productie)
 intocmirea avizelor de expeditie si a dispozitiilor de livrare pentru produsele si marfurile vandute

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Facultate / Colegiu: Contabilitate si informatica de gestiune la Spiru Haret Bucuresti, Ploiesti din Ploiesti.
2001 - 2007 Facultate / Colegiu: Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar Bancare Interne si Internationale la Universitarea Romano-Americana Bucuresti din Bucuresti.
1998 - 2000 Facultate / Colegiu: la din Ploiesti,.
1991 - 1995 Liceu: real / Matematica- fizica la Liceul Teoretic „Nichita Stanescu” Ploiesti din Ploiesti.

Premii

Referent resurse umane- 01.07.2011
COMPETENTE ANTREPRENORIALE - 10 octombrie 2011

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close