de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.05.1979

obiectiv

 

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: Decontare transport Asigurare medicala Asigurare masa Mediu de lucru placut si profesional

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2014 - 01.10.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts receivable

Responsabilitati:

-urmarirea zilnica a raportului D1 (companiile cu DB-direct billing), efectuarea routing-urilor si autorizarilor de DB in Opera;
-intocmirea de facturi proforme, facturi de avans;
-inchiderea facturilor fiscale de cazare si transmiterea catre Clienti;
-gestionarea facturilor de evenimente (social events, groups): facturi de avans, storno, facturi finale dupa inchiderea evenimentului;
-management-ul PM-urilor: deschidere, postare, rebate, inchidere;
-ageing, credit meetings: urmarirea reconcilierii soldurilor;
-gestionarea partii de agentii de turism interni si internationali (wholesalers): verificare rate, routing, sharing, completarea si transmiterea situatiilor lunare cuprinzand facturile si booking reference-ul, gestionare discrepante, credit note- uri;
-verificare incasari si postarea acestora pe conturi;
-postari NoShow, alte charge-uri, rebate-uri, f/x-uri

01.10.2013 - 01.05.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: housekeeping supervisor

Responsabilitati:

-organizarea activitatii de curatenie in functie de prioritatile zilnice;
-repartizarea pe etaje a numarului de cameriste necesar, functie de numarul de camere ocupate, numarul de sosiri sau plecari;
-inspectarea camerelor, modificarea statusului acestora in sistemul Opera;
-verificarea si raportarea catre departamentul tehnic a tuturor defectiunilor tehnice intalnite in spatiul hotelier;
-rezolvarea solicitarilor/ nemultumirilor oaspetilor intr-o maniera profesionista;
-introducerea rapoartelor cameristelor in Opera;
-prelucrarea raportului de "Departures" prin verificarea camerelor si raportarea statusului lor catre Front Office;
-notarea, verificarea si raportarea discrepantelor;
-emiterea raportului de "turn down" sau "serviciul de seara", repartizarea cameristelor si contactul permanent cu acestea pentru verificarea statusului;
-organizarea, coordonarea si controlul housemani-lor prin implicarea in proiecte speciale si, mai ales, in rezolvarea imediata a solicitarilor oaspetilor;
-coordonarea personalului de curatenie care deserveste spatiile publice sau "public area";
-evaluarea zilnica a performantelor cameristelor prin check-listuri;
-preluarea, inregistrarea si gestionarea obiectelor pierdute si gasite "lost &found".

Realizari:
Ca urmare a unui efort comun sustinut cu intreaga echipa, am reusit sa realizam pregatirea a 200 de camere intr-o jumatate de zi, camere in care au fost cazati peste 800 de oaspeti.

01.07.2011 - 01.09.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: engineering administrative assistant

Responsabilitati:

• Emitere PO-uri (purchase order) si urmarire facturi aferente;
• Coordonare + informare supervizori privind aprobarea/neaprobarea lucrarilor ce trebuiesc executate ( status PO-uri zilnic );
• TAS, overtime, programare training-uri pentru tehnicieni;
• Planificarea si coordonarea interventiilor si/ sau reviziilor lunare, trimestriale, semianuale si anuale.
• RPM: urmarirea procesului de room preventive maintenance, centralizarea camerelor efectuate pe semestru, centralizarea proiectelor care se vor efectua in afara programului de RPM;
• Inspectarea camerelor lucrate si a camerelor cu probleme;Stabilire urgente sau programare proiecte ;
• Intocmirea lunar, conform planului de mentenanta, a fiselor de mentenanta pe fiecare echipament din laundry si comunicarea activitatilor catre tehnicieni;
• Solicitarea de oferte in urma interventiilor de service sau a reviziilor, intocmire PO, lansare comanda si urmarirea inchiderii sesizarii de service prin inlocuirea pieselor si repunerea echipamentelor in stare de functionare;
• Soft Mentenanta: urmarire zilnica si introducere in sistem atat a datelor de identificare a echipamentelor, detalii tehnice, parametrii de functionare, cat si a interventiilor asupra acestora.

Realizari:
In decembrie 2011 am fost aleasa "Rookie of the year 2011", adica "Bobocul anului", fiind considerata cel mai bun nou angajat al anului 2011.

01.01.2009 - 01.02.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-contabilitate primara, completarea registrului de casa
-intocmirea facturilor/chitantelor/avizelor de insotire a marfii;
-evidenta situatiilor creantelor / datoriilor pe fiecare furnizor/client, reconciliere solduri;
-intocmirea OP-urilor, depunerea lor in banca, relatia cu banca;
-intocmirea contracelor individuale de munca si gestionarea intregului dosar de personal (acte, declaratii, carti de munca); eliberarea adeverinte pentru salariati;
-intocmirea tuturor actelor necesare la incetarea activitatii salariatilor ( decizii, etc);
-TAS;
-urmarirea comenzilor lansate pe fiecare dintre cele 4 site-uri, contactarea clientului, emiterea facturii proforme si transmiterea acesteia, urmarirea efectuarii platii si livrarea produsului (logistica, transport, depozitare, intocmirea facturii fiscale, a certificatelor de garantie, etc);
-lansarea de oferte catre potentialii clienti, negocierea si incheierea tranzactiei;
-legatura permanenta cu furnizorii, actualizarea stocurilor, gestionarea promotiilor mai ales pe site-uri, update-area preturilor;
-intocmirea dosarelor pentru ISCIR si ANRE cu toata documentatia ceruta de catre aceste institutii in vederea obtinerii reautorizarii societatii.

01.05.2005 - 01.12.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: data operator

Responsabilitati:

-Responsabil clienti: mentinerea contactului permanent cu acestia prin informarea imediata cu referire la: intrarile de marfa in platforma logistica; neconcordantele in ceea ce priveste cantitatea de marfa receptionata, sau calitatea acesteia; iesirile de marfa din platforma logistica; receptionarea retururilor; stocului de marfa la sfarsitul fiecarei zile ( stocul cross-dock, full trucks si cel de retur); imposibilitatea livrarii unei comenzi, cat si cauza pentru care marfa nu a parasit platforma.
-mentinerea, in permanenta, a legaturii cu departamentul intern de transporturi, prin: informarea, la sfarsitul fiecarei zile, cu privire la stocul de marfa care trebuie livrat a doua zi; lansarea, pe baza stocului existent, a comenzilor de transport, si contactul permanent cu operatorii de transporturi pentru confirmarea masinilor la incarcare.
-operarea in sistemul WMS (warehouse management system) a receptiilor si a iesirilor de marfa prin efectuarea avizelor de expeditie;
-executarea de rapoarte zilnice/lunare referitoare la stocuri, productivitate, jurnale stoc, transferuri de marfa in anumite locatii din depozit prin WMS
-urmarirea in permanenta a concordantei dintre stocul scriptic (din sistem) si cel fizic, si, la nevoie, operarea de reglari de stoc.

01.01.2003 - 01.05.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: sales & logistics assistant

Responsabilitati:

-inregistrarea cronologica a comenzilor de la hypermarketuri;
-intocmirea planului de livrari zilnic pe baza comenzilor si in functie de termenele de livrare;
-operarea in baza proprie de date a comenzilor livrate pentru o mai usoara evidenta a acestora si evitarea livrarilor grasite;
-contactul permanent cu hypermarketurile in vederea eficientizarii relatiilor comerciale si mai bunei derulari a procesului de livrare prin focusarea directa pe nevoile clientilor;
-contactul cu departamentul"achizitii"pentru obtinerea informatiilor referitoare la datele de incarcare a marfii si pe baza acestora prognozarea datei la care marfa va fi efectiv in depozit sau se va putea livra spre clienti;
-organizarea primei baze de date care sa cuprinda statusul fiecarei comenzi.

studii

 

Facultati:

1997 - 2002 Facultate / Colegiu: EGPAA (Economia si Gestiunea Productiei Agricole si Alimentare)/ Economist la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din Bucuresti. Examen licenta-media 9.15
1993 - 1997 Liceu: Sectia "Turism" la LICEUL ECONOMIC "Mircea Vulcanescu" din Bucuresti. Media la Bacalaureat 9.65. Sefa de promotie

Activitati extracurriculare

1-capacitate buna de organizare
2-mobilizarea rapida pentru atingerea obiectivului propus
3-adaptabilitate la schimbari bruste de situatie
4-punctualitate
5-rezistenta in conditii de stress si tensiune
6-team player

Premii

1-Atestat lucrator in turism-1997
2-Atestat operator calculator (Office,Internet)-2002;
3-Curs de limba ebraica- Asociatia de Prietenie Romania Israel-anul II

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)

franceză(mediu,incepator,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close