Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.12.1986

obiectiv

 

- Construirea unei cariere care imi va permite aplicarea si aprofundarea cunostintelor si competentelor dobandite pana in prezent.Integrarea intr-o echipa dinamica si motivanta in cadrul unei companii de prestigiu.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

05.04.2011 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrative and legal support

Responsabilitati:

- Organizarea, coordonarea seminariilor si conferintelor, contractarea participantilor, transmiterea de notificari si invitatii, rezervarea locatiilor;
- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
- Intocmirea rapoartelor de achizitie;
- Procesarea facturilor si predarea lor catre departamentul financiar;
- Pregatirea calatoriilor / deplasarilor de afaceri, achizitionarea biletelor de avion, rezervarea cazarilor si inchirierea autoturismelor, dupa caz;
- Asistarea directorilor de departamente in problemele administrative;
- Mentinerea legaturii cu administratorii de agentii aflati in fiecare locatie din tara;
- Pregatirea bugetelor lunare administrative pentru agentii;
- Reprezentarea companiei in legatura cu proprietarii spatiilor in care compania isi desfasoara activitatea;
- Verificarea cheltuielilor lunare din fiecare agentie;
- Elaborarea rapoartelor lunare cu costuri administrative pentru fiecare agentie;
- Efectuarea selectiilor de oferta pentru: inchiriere spatii noi, firme de curatenie, furnizori de servicii IT etc.;
- Transmiterea adreselor si notificarilor catre diverse institutii publice si/sau private;
- Sprijinirea departamentului juridic in ceea ce privește elaborarea contractelor noi si a actelor aditionale pentru contractele existente;
- Depunerea documentelor la Registrul Comertului (a mentiunilor si faptelor hotarate de Adunarea Generala a Actionarilor;
- Mentinerea diferitelor registre ale departementului juridic.

12.05.2009 - 04.04.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator de agentie

Responsabilitati:

- Administrarea documentelor cu regim special;
- Monitorizarea cheluielilor si intocmirea registrului de casa (bonuri de consum, deconturi, chitante, facturi);
- Verificarea documentelor din punct de vedere al corectitudinii informatiilor inscrise pe acestea si transmiterea lor catre sediul central;
- Asigurarea suportului administrativ si comunicarea cu sediul central pentru intreaga forta de vanzari a agentiei;
- Preluarea si transmiterea mesajelor primite pe fax si e-mail, redactarea si expedierea corespondentei, planificarea activitatii proprii, asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor.

01.04.2008 - 11.05.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

- Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti;
- Dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti;
- Prezentarea ofertei de produse si servicii precum si consilierea clientilor in alegerea deciziei optime;
- Mentinerea unei bune relatii cu clientii deja existenti;
- Realizarea obiectivelor stabilite de catre companie;
- Intocmirea si prezentarea rapoartelor periodice de activitate.

01.08.2007 - 29.02.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent branch administrator

Responsabilitati:

- Suport pentru agentii de marketing si consultantii financiari in Campania Pensiilor Private Obligatorii;
- Verificarea actelor de aderare pentru Pilonul 2;
- Centralizarea acestora si transmiterea catre sediul central.

01.06.2005 - 30.07.2007

Departament: marketing

Titlu Job: promoter , hostess

Responsabilitati:

- Promovarea produselor si a beneficiilor catre potentialii clienti;
- Mentinerea si promovarea imaginii diferitelor companii si a produselor din portofoliu acestora.

studii

 

Facultati:

Universitatea Artifex - Master Marketing si Comunicare in Afaceri 2008-2010
Univeristatea Romano Americana - Facultatea Management Marketing 2005-2008
Liceul Teoretic Eugen Lovinescu 2001-2005

Premii

Atestat Limba Engleza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close