Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.01.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.03.2009

obiectiv

 

Fiind o persoana automotivata, tenace, sarguincioasa - chiar daca suna a cliseu - am cautat mereu arealuri in care sa ma dezvolt si sa ma perfectionez. Imi doresc sa evoluez intr-o companie care sa imi foloseasca experienta acumulata, dar sa imi si foloseasca nevoia de autodepasire.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Productie, Achizitii, Tipografii / Edituri, Financiar / Contabilitate, Banci, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Am imbratisat acest domeniu dupa aproape 2 luni in care m-am dedicat familiei si modificarilor intervenite in viata personala. Am avut sansa sa intru intr-o zona care m-a fascinat, astfel incat, asa cum am facut in toata cariera mea profesionala, am dobandit cunostinte noi si am facut tranzitul de la un job part-time la un job full-time, preluand din atributiile directorului general in doar doua luni.
Parte a noilor indatoriri sunt: administrare cladiri - mentinerea colaborarii cu furnizorii de servicii, mentenata cladire; coordonare echipe interventie; evaluare si remediere pagube; interfata intre chirias si companiile de utilitati; evidenta/reinoirea/schimbarea politelor de asigurari; promovarea si gestionarea spatiilor de inchiriat; casier; contabilitate primara; contracte clienti; contracte de munca; contracte furnizori; imputernicit in relatiile cu bancile; plati interne; plati externe - dividende; evidenta/restituire contracte de imprumut; pontaje; recuperare debite; situatii financiare.
In ultimii 2 ani am fost numita Administrator al mai multor societati din Grup, detaliile fiind confidentiale.

01.06.2011 - 31.05.2014

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

Componentele de baza ale activitatii mele includeau: primirea clientilor, receptia autoturismului, intocmirea devizului de reparatii, comenzi piese, facturare, casierie, contabilitate primara, gestiune, plati bancare.
Cu timpul, dovedindu-mi proactivitatea, am fost desamnata sa ma ocup cu organizarea sectiei mecanica, avand in subordine noua angajati. In aceasta functie, task-urile mele erau: receptie auto, oferta de pret, stabilirea termenului de predare, comenzi piese, urmarirea procesului de reparatie, facturare/incasare si predarea autoturismului.
M-am angajat pe post de asistent manager si am ajuns in mai putin de un an sa conduc sectia de mecanica a service-ului. Desi nu aveam experienta in domeniul auto, am invatat, m-am documentat astfel incat sa imi pot indeplini sarcinile.
Avand experienta job-ului anterior, am propus si, ulterior aprobarii, implementat sistemul de Management al Calitatii obtinand cerificarea SRAC pentru ISO 9001. In acel an am fost desemnata angajatul anului, fiind bonificata conform standardelor companiei vis-a-vis de politica "plus valoare" aduse firmei.

01.07.2005 - 31.05.2009

Departament: altele

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Coordonare activitati curente: mentenanta, intretinere, housekeeping.
Contabilitate primara; plati salarii; persoana de contact in relatia cu bancile si cu firma de contabilitate; urmarirea scadentelor facturilor.
Interfata firmei in relatia cu toate partile implicate in organizarea de expozitii; selectarea, in vederea deciziei finale a managementului firmei, a locatiei; alegerea furnizorilor si layout-urilor de productie pentru materialele promotionale; brand-uirea si marketing-ul prezentarii generale; selectarea firmelor de promoting pentru organizarea expozitiilor.
Ulterior prezentarilor, ma ocupam de contactarea clientilor si/sau rezolvarea solicitarilor in vederea stabilirii ofertelor personalizate si semnarii contractelor de executie.
In baza listei proprii de furnizori agreati, stabilirea necesarului de materiale consumabile in vederea completarii stocului necesar. in functie de comenzi.
Declaratii vamale, pregatirea documentatiei necesare scoaterii containerelor din vama si platile catre trezoreria statului.
Gestionarea parcului auto si monitorizarea foilor de parcurs. Nu am atestat, dar am functionat in conformitate cu cerintele unei "persoane desemnate sa conduca permanent si efectiv activitatea de transport rutier.
Am invatat din mers ce inseamna o campanie de marketing. Am facut campanii de promovare online si la expozitii de profil. Am preluat activitatile tuturor departamentelor pana cand societatea s-a dezvoltat si a fost necesara angajarea de personal. Nu pot spune ca am avut oameni in subordine insa atunci cand directorul general nu era in tara eu supravegheam activitatea firmei.
Fiind fascinata de implementarea unei noi strategii de management, am fost desemnata sa urmez cursul de Management al Calitatii ISO 2009, si sa ajut la implementarea acestuia. Acest pas m-a determinat sa urmez, in vederea aprofundarii, facultatea de profil.

01.03.2002 - 30.06.2005

Departament: relatii publice

Titlu Job: ofiter credite

Responsabilitati:

contactare si consiliere clienti in vederea recuperarii si/sau esalonarii soldurilor,urmarirea/evaluarea/recuperare debitelor, raportari lunare/trimestriale/anuale per client/societate si propuneri de esalonare sau executare.
bilanturi per firma si evaluari debitori.
bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: MANAGEMENT la SPIRU HARET din BUCURESTI.

Premii

Cursuri operare PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close