Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.12.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.05.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

DE A AJUNGE LA UN NIVEL PROFESIONAL CAT MAI RIDICAT; DE A CONTINUA, APROFUNDA SI IMBINA EXPERIENTA CUMULATA PANA ACUM IN DOMENIUL FINANCIAR-BANCAR DAR NU NUMAI;

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: administrator credite corporate

Responsabilitati:

Administrare Credite Corporate

01.03.2017 - 28.02.2018

Departament: banci

Titlu Job: corporate relationship manager

Responsabilitati:

Promovarea serviciilor și produselor destinate clienților corporate.
Contribuie la mărirea portofoliului de clienți corporate.
Contactarea potențialilor clienți corporate informandu-i cu tipurile de produse oferite.
Menținerea legăturii cu grupuri targher de clienți.
Propunerea clienților a produselor de tip cross-selling.
Întâlniri zilnice cu clienți potențiali având întotdeauna atitudinea, ținută și imaginea unui profesionist.
Identificarea nevoilor clienților și satisfacerea nevoilor acestora.
Asumarea răspunderii privind realizarea obiectivelor de vânzări pentru toate produsele destinate clienților corporate.
Elaborarea rapoartelor periodice referitoare la clienții contactați, vizitele efectuate, dosarele de credit în analiza, stadiul dosarelor de credit, dosarele de credit aprobate.
Reprezentarea băncii la semnarea cu clienții a contractelor de credit și a contractelor de garanție.
Obligația de a păstra confidențialitatea asupra tuturor faptelor, datelor și informațiilor referitoare la activitatea desfășurată.
Analiza dosarelor de credit și transmiterea acestora în centrala băncii în vederea aprobării finale.
Verificarea reevaluării anuale a garantiiilor imobiliare.
Verificarea prelungirii anuale a polițelor de asigurare a imobilelor.
Informarea clienților în legătură cu valoarea ratelor lunare la creditele din portofoliu inclusiv scadenta acestora.

01.07.2016 - 31.03.2017

Departament: banci

Titlu Job: small business relationship manager

Responsabilitati:

Vanzare si analiza credite persoane juridice.
Promovarea serviciilor si produselor destinate persoanelor juridice.
- Contribuirea la marirea portofoliului de clienti.
- Contactarea potentialilor clienti persoane juridice informandu-i cu tipurile de produse oferite;
- Mentinerea legaturii cu grupuri targhet de clienti;
- Propunerea clientilor a produselor de tip cross-selling;
- Intalniri saptamanale cu clienti potențiali având întotdeauna atitudinea, tinuta si imaginea unui profesionist;
- Identificarea nevoilor clientilor si satisfacerea nevoilor acestora;
- Asumarea raspunderii privind realizarea obiectivelor de vanzari pentru toate produsele oferite persoanelor juridice;
- Elaborarea rapoartelor zilnice referitoare la clienti contactati, vizite efectuate, dosare de credit în analiza, stadiul dosarelor de credit, dosare de credit aprobate;
- Reprezentarea bancii la semnarea cu clientii a contractelor de credit și a contractelor de garantie;
- Obligatia de a pastra confidentialitatea asupra tuturor faptelor, datelor si informatiilor referitoare la activitatea desfasurata;
- Analiza dosarelor de credit si transmiterea acestora in centrala bancii in vederea analizei finale;
- Asigurarea reevaluarii anuale a garantiilor mobiliare și imobiliare;
- Asigurarea prelungirii anuale a politelor de asigurare a imobilelor;

01.11.2009 - 31.07.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: retail relationship manager

Responsabilitati:

- Promovarea serviciilor si produselor destinate persoanelor fizice.
- deschiderea si administrarea conturilor curente si de depozite;
- operarea licitatiiolor si conversiilor valutare;
- Contribuirea la marirea portofoliului de clienti.
- contactarea potentialilor clienti persoane fizice informandu-i cu tipurile de produse oferite;
- mentinerea legaturii cu grupuri targhet de clienti;
- propunerea clientilor a produselor de tip cross-seling;
- intalniri periodice cu clienti potentili avand intotdeauna atitudinea,tinuta si imaginea unui profesionist;
- mentinerea unor legaturi stranse cu brokerii de credite;
- Identificarea nevoilor clientilor si satisfacerea nevoilor acestora;
- Inregistrarea clientilor in baza de date a bancii;
- Asumarea raspunderii privind realizarea obiectivelor de vanzari pentru toate produsele oferite persoanelor fizice
- Elaborarea rapoartelor periodice referitoare la clienti contactati, vizite efectuate, dosare de credit inanaliza, stadiul dosarelor de credit, dosare de credit aprobate
- Reprezentarea bancii la semnarea cu clientii a contractelor de creditsi a contractelor de garantie;
- Obligatia de a pastra confidentialitatea asupra tuturor faptelor, datelor si informatiilor referitoare la activitatea desfasurata;
- Analiza dosarelor de credit si transmiterea acestora in centrala bancii in vederea aprobarii finale;
- Asigurarea reevaluarii anuale a garantiilor imobiliare ;
- Verificarea prelungirii anuale a politelor de asigurare a imobilelor;
- Informarea clientilor in legatura cu valoarea ratelor lunare la creditele din portofoliu inclusiv data scadenta a acestora;
- Actualizarea informatiilor personale ale clientilor si notificarea periodica a acestora;
REALIZARI:
- Indeplinirea targhetelor peste 100% la acordarea de credite prima casa, credite de investitii imobiliare pentru achizitia unei locuinete si credite de investitii imobiliare pentru modernizarea locuintei;
- Dezvoltarea unor relatii cu firme de brokeri, fapt care a generat o crestere a numarului de clienti noi creditati;
- Rezultate foarte bune la testarile practice si teoretice;

01.03.2008 - 30.11.2009

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

- Promovarea serviciilor si produselor destinate persoanelor fizice.
- deschiderea si administrarea conturilor curente si de depozite;
- operarea licitatiiolor si conversiilor valutare;
- Contribuirea la marirea portofoliului de clienti.
- contactarea potentialilor clienti persoane fizice informandu-i cu tipurile de produse oferite;
- mentinerea legaturii cu grupuri targhet de clienti;
- propunerea clientilor a produselor de tip cross-seling;
- intalniri periodice cu clienti potentili avand intotdeauna atitudinea,tinuta si imaginea unui profesionist;
- mentinerea unor legaturi stranse cu brokerii de credite;
- Identificarea nevoilor clientilor si satisfacerea nevoilor acestora;
- Inregistrarea clientilor in baza de date a bancii;
- Asumarea raspunderii privind realizarea obiectivelor de vanzari pentru toate produsele oferite persoanelor fizice
- Elaborarea rapoartelor periodice referitoare la clienti contactati, vizite efectuate, dosare de credit inanaliza, stadiul dosarelor de credit, dosare de credit aprobate
- Reprezentarea bancii la semnarea cu clientii a contractelor de creditsi a contractelor de garantie;
- Obligatia de a pastra confidentialitatea asupra tuturor faptelor, datelor si informatiilor referitoare la activitatea desfasurata;
- Analiza dosarelor de credit si transmiterea acestora in centrala bancii in vederea aprobarii finale;
- Asigurarea reevaluarii anuale a garantiilor imobiliare ;
- Verificarea prelungirii anuale a politelor de asigurare a imobilelor;
- Informarea clientilor in legatura cu valoarea ratelor lunare la creditele din portofoliu inclusiv data scadenta a acestora;
- Actualizarea informatiilor personale ale clientilor si notificarea periodica a acestora;
REALIZARI:
- Indeplinirea targhetelor peste 100% la acordarea de credite prima casa, credite de investitii imobiliare pentru achizitia unei locuinete si credite de investitii imobiliare pentru modernizarea locuintei;
- Dezvoltarea unor relatii cu firme de brokeri, fapt care a generat o crestere a numarului de clienti noi creditati;
- Rezultate foarte bune la testarile practice si teoretice;

01.03.2008 - 31.05.2008

Departament: banci

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- Inregistrarea clientilor in baza de date;
- Deschiderea si administrarea conturilor curente si de depozit pentru clienti;
- Decontarea ordinelor de plata primite de la clienti;
- Eliberarea de extrase de cont la cererea clientilor;
- Efectuarea operatiunilor cu numerar in lei si valuta;
- Procesarea schimburilor valutare prin casa de schimb valutar;
- Gestionarrea numerarului si urmarirea soldului casei in vederea asigurarii necesarului de numerar;
- Alimentarea bancomatelor din Sucursala Cluj-Napoca Piata Cipariu;
- Intocmirea si transmiterea de rapoarte aferente activitati de caserie;

studii

 

Facultati:

2007 - 2008 Masterat: Diploma de Master – Sectia Agro-Bunsinee la Universitatea Babes Bolyai, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, Cluj-Napoca din cluj napoca. Diploma de Master – Sectia Agro-Bunsinees
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Diploma de Licenta – Sectia Economia Comertului, Turismului si Serviciilor la Universitatea Babes Bolyai, Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, Cluj-Napoca din cluj napoca. Diploma de Licenta – Sectia Economia Comertului, Turismului si Serviciilor

Premii

Certificari
Jan 2003 - May 2003: Colegiul Economic Iulian Pop
Certificat de competente profesionale fiind declarat tehnician in specializarea Tehnician in activitati financiare si comerciale;
Certificat de calificare profesionala fiind declarat calificat in meseria de Barman-Ospatar;
- Certificat în tehnici esențiale de vânzare consultative eliberat de Euro Solutions Company;
- Certificat în succesul vânzării prin telefon eliberat de Euro Solutions Company;
- Curs Analiza financiara credite persoane juridice;
Hobby-uri
Sisteme de operare: Windows 95/98/2000/XP/VISTA/7 Produse software: MS Office, Călătorii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close