de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 21.12.1981

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Paza si protectie / Militar, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Relatii clienti / Call center, IT Software, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

19.05.2008 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator retea distributie / birou dealer suport

Responsabilitati:

Rapoarte privind actiunile de cofinantare a partenerilor COSMOTE, stabilirea fondului de cofinantare si verificarea campaniilor de cofinantare;
Adaugarea si actualizarea ofertei de telefoane si a caracteristicile acestora pe SITE-ul COSMOTE;
Administrarea, gestionarea si dezvoltarea aplicatiei web conceputa pentru a ajuta partenerii COSMOTE.
Administrarea retelei de parteneri COSMOTE - introducerea acestora in SAP, in sistemul de billing si actualizarea statusului acestora.

01.03.2007 - 16.05.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent coordonator / echipa de calitate

Responsabilitati:

Rapoarte privind activitatea din Birou Call Center;
Previzionarea apelurilor intrate in Call Center si a numarului de angajati necesari in functie de aceste previziuni;
Crearea programului de lucru lunar in ture si al programului zilnic de pauze tinand cont de previzionarea apelurile de intrare si personalul existent;
Analizarea zilnica a activitatii de Call Center si inbunatatirea fluxului de lucru

Realizari:

Colaborarea cu biroul CRM in vederea crearii unui RFP pentru un Call Center Scheduler, obiectivele fiind descrierea cerinţelor pentru Call Center Scheduler şi să colectarea informaţiilor cu privire la punerea in aplicare a acestui sistem in COSMOTE RMT

01.11.2006 - 26.02.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatia cu clineti / support office

Responsabilitati:

Depistarea si remedierea impreuna cu echipa IT Billing erorile aparute in sistemul de facturare.
Gestionerea bazei de date (Customer Care - Intranet) care contine toate informatiile necesare agentilor in relatia cu clientii.
Realizarea de rapoarte necesare departamentului Relatii cu Clientii.
Asigurarea instruirii profesionala a personalului axistent si nou angajat.
Asistenta tehnica si logistica agentilor din departamentul Relatii cu Clientii in probleme legate de procesul muncii.
Intocmirea de programe de lucru in ture pentru Departamentul de Relatii cu Clientii.
Gestionarea solicitarilor primite de la clienti.
Reprint facturi conform solicitarilor clientilor.
Actualizarea si intretinerea primei pagini web a Cosmote, sectiunea corespunzatoare Departamentului de Relatii cu Clientii - " Serviciul Clienti".

28.11.2004 - 18.10.2006

Departament: marketing

Titlu Job: agent marketing/vanzari

Responsabilitati:

Vanzari contoare de energie termica si repartitoare de costuri;
Raportari saptamanale privind a ctivitatea de mentenanta si evidentieri ale problemelor aparute;
Actualizarea bazei de date a clientilor;
Compararea si evidentierea incompatibilitatilor din bazele de date a firmelor Sc Elsaco Electronic SRL si Sc Zenner SRL, care s-au ocupat de proiectul PHARE in Oltenita;
Negocierea contractelor cu asociatiile de proprietari si supravegherea bunei desfasurari a lucrarilor de montaj robineti termostatici si repartitoare de cost efectuate de catre firme sub contract cu Elsaco Electronic pe perioada delegatiilor in Bucuresti.

studii

 

Facultati:

Liceul Industrial "Neagoe Basarab" - sectia Informatica

Universitatea "Spiru Haret " - Facultatea de Management Financiar Contabil - specializare Contabilitate si Informatica de gestiune

Activitati extracurriculare

- Spirit de echipa;
- O bună capacitate de comunicare;
- Gandire logica si analitica.

Premii

Atestat - Ajutor programator analist.

Curs - Must - Knows for High Performance Call Center Management

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close