Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.05.1983

obiectiv

 

Indeplinirea sarcinilor de serviciu,dorinta de a continua de a invata pentru buna desfasurare a activitatii,foarte buna colega dornica de o buna colaborare cu toti angajatii.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: Posibilitatea de avansare.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: administrator cont

Responsabilitati:

Recuperarea sumelor restante datorate de clienti, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
Contactarea clientilor restantieri in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite;
Instruirea clientilor in legatura cu ciclurile de facturare, scadentele de plata, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata, propunerea de variante de achitare a restantelor; 
Preluarea apelurilor si informarea clientilor despre facturi, cicluri de facturare si alte detalii aferente, aplicarea tehnicilor de recuperare a datoriilor si mentinerea standardului de calitate stabilit; 
Prelucrarea reclamatiilor clientilor de o maniera politicoasa si profesionala, pentru a solutiona toate problemele din sfera sa de competenta;
Pastrarea legaturii cu alte departamente in vederea transmiterii reclamatiilor sau cererilor clientilor care nu pot fi rezolvate in departamentul Collection;
Tine evidenta interactiunilor sale cu clientul, pentru o mai buna satisfacere a cerintelor acestuia cu ocazia interventiilor viitoare.








01.09.2015 - 31.05.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

Identificarea corecta a solicitarilor clientilor, implicarea activa in rezolvarea problemelor
semnalate de clienti pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului;
Promovarea si vinderea serviciilor companiei;
Participarea activa in vanzarea de produse si servicii urmand procedurile si procesele
companiei;
Realizarea planurilor de vanzari setate pentru fiecare perioada;
Folosirea corecta a aplicatiilor, oferirea informatiilor corecte si inregistrarea corecta a
solicitarilor clientilor;
Bonusuri substantiale din vanzari.

01.03.2015 - 31.08.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Participarea promta la campaniile ce imi sunt comunicate de catre Call Center Manager sau Call Center Team
Leader;
Preluarea si finalizarea apelurilor alocate;
Inregistrarea in sistem a datelor obtinute de la client(nume si adresa de livrare corecte si complete)necesare
pentru livrarea invitatiilor;
Identificarea datelor pe care clientul nu le poate oferi(cod postal al adresei de livrare),notarea adresei de
livrare completa in sistem si pe plicul ce contine invitatia;
Predarea corespondentei curierului postal;
Identificarea si solutionarea corect si rapid solicitarilor clientilor;
Indeplinirea si altor atributii stabilite de seful ierarhic,corespunzatoare domeniului de activitate al postului;
Mentinerea aparaturii din dotare la standardele unei bune functionari.




01.05.2014 - 28.02.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere,validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Verificarea corectitudinii facturilor primite de la furnizori;
Semnalizeaza furnizorilor datele incomplete/ incorecte de pe facturi si solicita corectarea lor;
Inregistreaza corect si in timp util documentele contabile in sistemul informatic al societatii;
Arhivarea si xeroxarea documentele contabile.









01.02.2013 - 31.05.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator de interviu

Responsabilitati:

Activitatea consta in realizarea sondajelor de opinie telefonic, pe baza unor chestionare cu intrebari
prestabilite, pe teme legate de servicii si bunuri de larg consum;
Acuratetea inregistrarii datelor in calculator;
Adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre respondent.

01.05.2010 - 31.10.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

Efectuarea de intrari/iesiri, transferuri de marfa;
Raport zilnic de gestiune;
Inregistrare si indosariere facturi, chitante;
Diferite rapoarte si situatii de completat in pachetul Office;
Emiterea avizelor de insotire a marfii pentru livrarile catre statiile proprii;
Inregistrarea in sistem a operatiunilor legate de tranzactiile din depozite;








01.02.2009 - 31.03.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Vanzarea asistata a articolelor vestimentare destinate exclusiv persoanelor de sex feminin;
Dispunerea produselor pe suprafata de vanzare respectand regulile de pozitionare si efectuare saptamanala de receptie a marfii;
Atingerea targetului de vanzari;
Consultare clienti in magazin;
Intocmire facturi si garantii;
Mentinerea curateniei in spatiul de lucru;
Comision in functie de rezultatele obtinute.







studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: tehnic la Elie Radu din Bucuresti.

Premii

Certificari
Oct 2007 - Nov 2007: Certificat operator introducere, validare si prelucrare date
-cunostinte medii de operare PC;
-consultanta pentru sistemele de operare microsoft windows;
-cunostinte de procesare date, text, calcul tabelar in microsoft office: word,excel, access,power point



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close