Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.07.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.10.2007

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și sa contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Salariu: nespecificat

Beneficii: salar motivant, posibilitati de training

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont

Responsabilitati:

Deschidere conturi de disponibilităţi la vedere şi conturi de depozite la termen pentru clienţii băncii persoane fizice şi juridice
Efectuarea de operaţiuni de încasări şi plăţi cu numerar de la clienţi
Asigurarea desfășurării in bune condiţii a decontării intra şi interbancare
Efectuarea operaţiuni lor în sistemul Western Union
Cunoașterea și promovarea produselor Bancii

11.07.2011 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: asistent director regional

Responsabilitati:

Atributii in domeniul activitatii specifice:
- Intocmirea rapoartelor zilnice/saptamanale/lunare si trimestriale specifice,
- Acordare suport managementului in coordonarea activitatii regionale asa cum sunt prevazute in Normele si Procedurile interne de lucru.
-Planificarea agendei de lucru (mape, sedinte, audiente, intalniri de afaceri) a Directorului regional,
- Gestionarea corespondentei oficiale, realizarea lucrarilor de secretariat si stenodactilografie
- Asigurarea protocolului pentru desfasurarea sedintelor.

01.02.2008 - 30.06.2011

Departament: publicitate

Titlu Job: referent financiar

Responsabilitati:

1.Activitate de analiza financiara – situatii pentru management:
situatia saptamanala a vanzarilor,
bugetul de venituri si cheltuieli lunare,
situatia lunara a incasarilor,
previziuni de vanzari,
situatia complexa pe proiecte desfasurate intr-o anumita perioada de timp,
situatia soldurilor catre furnizorilor si a soldurilor de incasat de la clienti,
analiza cheltuielilor interne,
situatia deconturilor pentru directorul general a personalului de la departamentul Vanzari,
Prezentarea analizei fluxului de numerar către Directorul General pentru stabilirea priorităţilor de plată (o dată la două – trei zile)-cash-flow
calculatii comisione Client Services


2.Activitate contabila-primara : inregistrarea in mentor a facturilor de incasare si de la furnizori, extrasele de la banca ,deconturi, registrul de casa casa (cheltuieli curente, dispozitii de plata) verificare jurnale de vanzari si cumparari
depunere declaratii
arhivarea actelor, aranjarea si listarea diverselor situatii contabile conform legii
depus documentatii si ridicat certificate fiscale, certificat constatator de la reg cometului, alte certificate necesare pentru licitatii.


3.Activitate resurse umane:intocmire contracte de munca, acte aditionale la contracte de munca,
decizii de desfacere, suspendare, demisii, adeverinte, carti de munca, diverse probleme legate de cartile de munca ,adeverinte credite / medic de familie/, diverse alte acte punctuale pentru angajati.
Pasca Ciprian Mihai-director general

12.02.2007 - 31.01.2008

Departament: publicitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-redactarea contractelor incheiate cu clientii
-inregistrarea si arhivarea documentelor
-contabilitate primara -operare Winmentor

02.10.2006 - 31.12.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer sevices

Responsabilitati:

prezentarea produselor de interes clientilor, modalitatile de plata si de livrarea a produselor achitionate
semnarea de contracte cu diversi clienti
intocmirea rapoartelor de activitatea pe baza datelor introduse in programul de gestiune
urmarirea activitatii de distributie a produselor din depozit
inregistrarea tuturor actelor in registrul intrari/iesiri
intocmirea ordinelor de plata , a facturilor si incasarilor

01.06.2006 - 01.09.2006

Departament: publicitate

Titlu Job: agent publicitate

Responsabilitati:

dezvoltarea portofoliului de clienti
prezentarea produselor firmei potentialilor clienti,
mentinerea unei relatii profesionale cu actualii clientii ,
negocierea si incheierea de contracte.

12.07.2001 - 23.10.2004

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

atragerea noilor clienti si mentinerea unor bune relatii cu acestia, prezentarea si cunoasterea foarte buna a produselor promotionale

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Facultatea de Istorie și Filosofie la Universitea Babeș-Bolayi din Cluj-Napoca.
1997 - 2001 Liceu: Franceza - Engleza la Liceul Mihai Eminescu din Cluj-Napoca.

Premii

atestat de limba franceza
atestat de limba engleza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close