Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.11.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.10.2001

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala si personala intr-o companie in care sa lucrez in echipa si impreuna cu colegii sa contribuim la indeplinirea obiectivelor stabilite.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2005 - prezent

Departament: inginerie

Titlu Job: administrator de contract

Responsabilitati:

• Mentine relatia cu clientii prin preluarea solicitarilor si oferirea unei solutii cat mai optime;
• Intocmeste oferte de pret personalizate nevoilor clientilor (impreuna cu suportul departamentului tehnic);
• Introduce Business Plan-ul primit de la managerul de proiect după semnarea contractului şi apoi contractul în sistemul ERP Oracle;
• Realizeaza inregistrarile in sistemul ERP Oracle ale tuturor documentelor aferente proiectului, precum si a datelor solicitate de catre managerul de proiect;
• Raporteaza managerului de proiect stadiul aprovizionarii echipamentelor si materialelor pentru proiectele aflata in derulare;
• Emite documente de consum lucrare pentru materialele puse în operă în lucrare.
• Urmăreşte şi informează managerul de proiect referitor la termenele de livrare, comenzile/ contractele de subcontractare;
• Participă la pregătirea echipamentelor/materialelor pentru livrare şi le pune la dispoziţia responsabililor de execuţie, cu aprobarea managerului de proiect;
• Întocmeşte situaţia consumurilor materiale;
• Emite facturile pentru lucrările executate, la solicitarea managerului de proiect, pe baza documentelor contractuale justificative: situaţii de lucrări sau procese verbale de acceptanţă a serviciilor semnate de beneficiar;
• Verifică corectitudinea scadenţelor contractuale cu cele din sistem ERP Oracle;
• Urmăreşte încasarea în termenele contractuale a facturilor emise şi semnalează managerului de proiect depăşirile de termene;
• Urmăreşte din punct de vedere cantitativ situaţia echipamentelor livrate în cadrul contractelor şi informează managerul de proiect;
• Participă la organizarea întâlnirilor de analiză ale managementului proiectelor organizate cu reprezentanţii clienţilor;
• Urmareste indicatorii financiari realizati si ii compara cu cei din Business Plan;
• Gestioneaza toate documentele aferente proiectului (contracte, acte aditionale);
• Urmareste efectuarea serviciilor de mentenanta (revizii planificate/ programate, rezolvarea incidentelor). conform cerintelor contractuale;
• Urmareste si gestioneaza cheltuielile cu deplasarea la client, piese de schimb, alte cheltuieli;
• Planifica/ optimizeaza impreuna cu managerul de proiect, resursele in cadrul derularii contractelor;
• Asigura incadrarea lucrarilor si a cheltuielilor in bugetele alocate pe contracte;
• Intocmeste situatii financiare (venituri/cheltuieli) si situatiile de lucrari (devize) pentru interventii service in cadrul contractelor de intretinere si/sau interventii;
• Adauga facturile de furnizori pe propunerile de plati, conform procedurilor, notelor
interne si modalitatilor de lucru agreate la nivel de companie;
• Urmareste impreuna cu managerul de proiect-ul executarea comenzilor si a lucrarilor suplimentare, primite de la beneficiar;

Asigurare de viata, servicii medicale gratuite si bonuri de masa.

01.09.2005 - 30.11.2005

Departament: it software

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Corespondenta pe suport electronic ,contabilitate primara ,asigurare logistica .

01.03.2005 - 30.09.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

Preluare ,plasare si arhivare documente ce permit realizarea obiectivelor firmei, activitati de contabilitate primara , asigura corespondenta scrisa si electronica .

studii

 

Facultati:

2005 - 2007 Masterat: Comunicare si Relatii Publice la Scoala Nationala de Studii Politice si Admisitrative din Brasov.
2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Facultatea de Stiinte Juridice si Administrative la Universitatea ''Spiru Haret" din Brasov.
1996 - 2000 Liceu: Finante - Contabilitate la Liceul Teoretic "Dimitrie Cantemir" din Onesti.

Premii

Hobby-uri
Calatorii, Inot, Network Marketing

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close