Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.09.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.08.2005

obiectiv

 

dezvoltarea unei cariere

Salariu: nespecificat

Beneficii: - bonuri de masa - asigurare de sanatate

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Functii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2014 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: agent asigurari

Responsabilitati:

- estimeaza, evalueaza si preia in asigurare riscurile specifice tipurilor de asigurari pe care societatea este autorizata sa le incheie;
- contracteaza, incheie si reinnoieste contractele de asigurare pentru asigurarile autorizate in limita competentelor stabilite de normele interne;
- arhiveaza copiile contractelor de asigurare si raspunde de pastrarea lor in conditii de siguranta si protectie corespunzatoare;
= sesizeaza operativ conducerea sucursalei despre problemele ce apar in activitatea
sa si face propuneri corespunzatoare de solutionare a lor;
- desfasoara activitate de promovare si popularizare a produselor de asigurare pe care societatea le vinde si difuzeaza asiguratilor, materialele promotionale repartizate din cadrul sucursalei;

01.09.2011 - 01.12.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-intampinarea clientilor
-gestionarea tuturor activitatilor de baza
-informarea si consilierea clientilor privind ofertele active
-intocmirea plangerilor si solicitarilor din partea clientilor
-interactiune permanenta in sala cu clientii sau parintii
-evidenta fluxului de clienti prezenti la diverse activitati si prezentarea datelor statistice si comparative pe lunile anterioare
-organizarea unor evenimente sportive,concursuri in centru in care sa implice membrii,cu efect de integrare sociala,inbunatatind atmosfera si urmarind fidelizrea membrilor
-munca specifica de birou si acte aferente fiecarei zi
-calcularea salariilor
-contabilitate primara

01.06.2010 - 30.06.2012

Departament: productie

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- preluarea si redirectionarea apelurile telefonice, fax-urile, corespondenta si asigurarea indosarierii documentelor;
- urmarirea cu atentie a corespondentei curenta ;
- Redactarea si modificarea diverselor documente interne
- organizarea interviurilor pentru posturile vacante

08.08.2006 - 20.12.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

- stabilirea si mentinerea colaborarii cu Rolland de By
- facturare
- publicitatea necesara firmei
- stabilire si asistare la intalnirile cu pontentiali clienti
- negocierea pretului
- largirea gamei de produse

17.07.2003 - 01.02.2010

Departament: productie

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

- promovarea produselor
- stabilirea relatiilor cu potentiali clienti

01.02.2000 - 01.02.2002

Departament: functii publice

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- preluarea si redirectionarea apelurile telefonice, fax-urile, corespondenta si asigurarea indosarierii documentelor;
- urmarirea cu atentie a corespondentei curenta ;
- Redactarea si modificarea diverselor documente interne cum ar fi rapoarte, memo-uri, scrisori, etc..
- Pregatirea si coordonarea intalnirilor si sedintelor interne.
- Pregatirea agendei si aranjamentelor din punct de vedere logistic pentru sedintele operationale si intalnirile desfasurate.

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Facultatea de Stiinte Juridice/Specializare Drept la Universitatea Hyperion din Bucuresti.

Premii

curs de operare Pc - Ms Office

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close