Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.06.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.04.1994

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Area Sales Reprezentative; Sales Reprezentative;

Salariu: 1,00 USD / luna

Beneficii: Confidential.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Farmacie, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Management

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - 31.08.2018

Departament: transport / distributie

Titlu Job: agent distributie si livrare

Responsabilitati:

Identificarea potentialelor modalitati de dezvoltare a afacerii, urmarirea termenelor scadente si incasarea facturilor, gestionarea cat mai buna a situatiilor de conflict.
Zone acoperite: Judetul Mehedinti

Referinte, Alte observatii
Radu Deca – Branch Manager; Alin Ilinoiu – General Manager

01.08.2017 - 30.04.2018

Departament: transport / distributie

Titlu Job: agent rezerva distributie si livrare

Responsabilitati:

Acoperirea tuturor zonelor, traseelor, indeplinirea si preluarea sarcinilor colegilor pe zonele de activitate, asigurarea bunei desfasurari a activitatii din si intre depozitele grupului de firme, identificarea potentialelor modalitati de dezvoltare a afacerii, urmarirea termenelor scadente si incasarea facturilor, gestionarea cat mai buna a situatiilor de conflict.
Zone acoperite: Judetele Dolj, Gorj, Olt, Mehedinti, Arges, Valcea, Sibiu, Alba, Hunedoara si Municipiul Bucuresti.
In data de 01.05.2018 s-a facut transferul tuturor angajatilor de pe SC Farma Land SRL pe SC 2A Farm SRL – Craiova.

Referinte, Alte observatii
Radu Deca – Branch Manager; Alin Ilinoiu – General Manager

01.03.2017 - 31.08.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Gestionarea clientilor pe zona arondata, identificarea potentialelor modalitati de dezvoltare a afacerii, urmarirea termenelor scadente si incasarea facturilor, generarea cat mai multor comenzi, gestionarea cat mai buna a situatiilor de conflict, realizarea targetelor de vanzari generale, de incasari si de vanzare pe produse.
Zone acoperite: Jud. Dolj – Traseu Dabuleni si Traseu Bailesti-Cetate-Unirea-Motatei, precum si partea de Nord-Nord-Est-Est-Sud-Est a orasului Craiova.

Referinte, Alte observatii
Dragos Ardeleanu – Superviser Divizia ALKA

01.10.2015 - 31.10.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: formator (cod cor 242401)

Responsabilitati:

Proiect cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Axa prioritara 5 "Promovarea masurilor active de ocupare"
Titlul proiectului "Somajul redus cu pregatire se tine!"
Numar de identificare al contractului: POSDRU/185/5.1/S/153809

Predarea cursului "Competente Antreprenoriale" unui numar de 25 cursanti, curs sustinut pe parcursul a 40 de ore impartite in 15 ore teorie si 25 ore practica!
La finalul cursului, participantii urmand sustinerea unui examen final de absolvire.

01.10.2011 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Gestionarea clientilor pe zona arondata, identificarea potentialelor modalitati de dezvoltare a afacerii, generarea cat mai multor comenzi, gestionarea cat mai buna a situatiilor de conflict, realizarea targetelor de vanzari generale, de incasari si de vanzare pe produse (pe perioada promotiilor).
Zone acoperite: Jud. Mehedinti, Jud. Gorj, o parte din Jud. Dolj si o parte din Jud. Caras-Severin.

Referinte:
Dragos Grigorascu - ex-Director Sucursala;
Alice Grigorascu - Director Sucursala;
Bogdan Stefan - Sef Serviciu Service

01.01.2010 - 31.10.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector asigurari

Responsabilitati:

Recrutare, instruire si coordonare retea de agenti de asigurare; identificarea potentialilor client si identificarea necesitatilor acestora, elaborarea de oferte conforme cu politica societatii, dar adaptate si la nevoile si cerintele clientilor; intocmirea de contracte de asigurare si urmarirea derularii acestora; incasarea ratelor scadente si reinnoirea contractelor expirate; indeplinirea planului alocat pe inspector si echipa sa de agenti; buna desfasurare a campaniilor de asigurari obligatorii RCA pe timpul iernii si al verii, precum si a celor obligatorii de locuinte, PAD-uri.

In perioada 01.2010 - 07.2011 am fost agent, dupa care am trecut inspector.

Referinte:
Adriana Zarnescu - Director Adjunct;
Silviu Popescu - Sef Serviciu Asigurari.

01.10.2008 - 31.10.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Gestionarea clientilor pe zona arondata, identificarea potentialelor modalitati de dezvoltare a afacerii, urmarirea termenelor scadente si incasarea facturilor, generarea cat mai multor comenzi, gestionarea cat mai buna a situatiilor de conflict, realizarea targetelor de vanzari generale, de incasari si de vanzare pe produse.
Realizarea targetelor de vanzari, de incasari si pe produse, lunare si trimestriale in proportie de 60-80% per perioada.
Zone acoperite: Jud. Dolj, Jud. Gorj si Jud. Mehedinti.

*La data de 31.10.2009 - depozitul din Tg. Jiu a fost inchis definitiv prin hotararea Consiliului de Administratie, toti angajatii depozitului fiind disponibilizati.

Referinte:
Liana Palera - Area Sales Manager

01.12.2007 - 30.06.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

Firma este din Sibiu si se ocupa cu importul si distributia consumabilelor pentru imprimante din gama Hansol, importul si distributia de copiatoare second-hand (Minolta) si noi (Develop), comercializarea de produse de papaterie si birotica.
Sarcini: Gestionarea clientilor pe zona arondata, identificarea potentialelor modalitati de dezvoltare a afacerii, urmarirea termenelor scadente si incasarea facturilor, generarea cat mai multor comenzi, realizarea targetelor de vanzari, buna administrare a punctului de lucru din Timisoara, responsabilitati in plan administrativ etc.
Incheierea tuturor contractelor de utilitati in plan administrativ, iar in plan comercial, cresterea cifrei de afaceri cu 11% in primele trei luni ale anului 2008.

Referinte:
Mihaela Dinca - Director General

01.03.2007 - 31.12.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Gestionarea clientilor pe zona arondata, identificarea potentialelor modalitati de dezvoltare a afacerii, urmarirea termenelor scadente si incasarea facturilor, generarea cat mai multor comenzi, gestionarea cat mai buna a situatiilor de conflict, realizarea targetelor de vanzari generale, de incasari si de vanzare pe produse.
Zone acoperite: Arad si Jud. Arad, Timisoara si o parte din Jud. Timis, si o parte din Jud. Caras-Severin.
Realizarea cu succes a targetului lunar, trimestrial si anual.

Referinte:
Eugen Atomei - Area Sales Manager

01.08.2006 - 31.03.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant zonal vanzari - zona de vest

Responsabilitati:

Responsabilitati in plan administrativ, aprovizionare depozit punct de lucru Timisoara, gestionarea bazei de clienti pe zona arondata, identificarea potentialilor clienti, facturarea comenzilor, livrarea comenzilor, negocierea termenelor de plata, urmarirea termenelor scadente si incasarea facturilor, intocmirea rapoartelor catre directorul de vanzari etc.
Buna gestionare a depozitului din Timisoara si buna desfasurare a activitatii in zona arondata.

Referinte:
Cristian Gheorghe - Director Vanzari

01.10.2005 - 31.03.2007

Departament: asigurari

Titlu Job: agent asigurari

Responsabilitati:

Incheierea directa de asigurari, urmarirea contractelor incheiate, incasarea ratelor contractuale in timp util, reinnoirea contractelor expirate, raportarea si depunerea politelor si a sumelor incasate in timp util la cantabilitatea sucursalei etc.

Referinte:
Iaszco Alexandru - Director Adjunct;
Balint Tiberiu - Inspector Coordonator

Acest job a fost in regim de colaborare - part-time.

01.10.2004 - 31.10.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Crearea unui climat cat mai bun pentru desfasurarea activitatii in aceasta societate, urmarirea agentilor de asigurare si identificarea clientilor si a necesitatilor acestora, ofertand catre acestia cu cea mai buna oferta dintre cele ale firmelor de asigurare in numele carora se incheie asigurarile.
Campania de asigurari obligatorii auto RCA din decembrie 2004 - ianuarie 2005, cand au fost incasate comisioane de la firmele colaboratoare in cuantum de 480 milioane lei, la un volum total de incasari de cca. 1,650 miliarde lei.

Referinte:
Terpovici Alin - Asociat
Mitu Alexandra Daiana - Cosilier Juridic

01.02.2003 - 31.07.2005

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector asigurari

Responsabilitati:

Recrutare, instruire si coordonare retea de agenti de asigurare; identificarea potentialilor clienti si identificarea necesitatilor acestora, elaborarea de oferte conforme cu politica societatii, dar adaptate si la nevoile si cerintele clientilor; intocmirea de contracte de asigurare si urmarirea derularii acestora; incasarea ratelor scadente si reinnoirea contractelor expirate; indeplinirea planului alocat pe inspector si echipa sa de agenti; buna desfasurare a campaniilor de asigurari obligatorii RCA pe timpul iernii si al verii.
Retea formata din 37 agenti de asigurare, si realizarea unui volum de incasari de cca. 320 milioane lei (in decurs de o luna), in conditiile in care planul pe luna respectiva a fost de 130 milioane.

Referinte:
Toma Dorin - Director Adjunct
Vasilescu Marian - Director Regiunea Sud

01.10.2000 - 31.05.2002

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: administrator; economist; asistent service

Responsabilitati:

Intocmirea actelor financiar-contabile, iar pe de alta parte contactare clienti si asigurarea service-ului la calculatoarele comercializate. Deplasari in interes de serviciu in Germania dupa colectare calculatoare de la diferiti furnizori.
Realizarea cu succes a sarcinilor de serviciu.

Referinte:
Iordache Ovidiu - Manager

Acest job a fost in regim de colaborare - part-time.

01.09.2000 - 31.10.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator stocuri; coordonator retea distributie

Responsabilitati:

Evidenta stocurilor de materii prime si de produse finite, aprovizionarea depozitului din Craiova cu marfa; urmarirea si derularea contractelor cu clientii; asigurarea traseelor de distributie proprie; livrare comenzi si incasare plati de la clientii importanti din tara etc.
Supervizarea depozitului de marfa din Craiova si a echipei de 11 colaboratori privind reteaua de distributie, asigurand buna desfasurare in activitatea de distributie; organizarea unei campanii de promotii ce a condus la cresterea vanzarilor cu cca. 350-360%, in timpul verii.

Referinte:
Marinescu Viforel - Director ierarhic imediat superior;
Iordache Eugen - Presedintele Consiliului de Administratie

01.06.1998 - 30.09.2000

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari, coordonator stocuri

Responsabilitati:

La inceput, ca agent vanzari responsabilitatea era aceea de a dezvolta reteaua proprie de vanzari si de a promova noi produse pe piata, apoi ca sef depozit si sef retea de distributie responsabilitatile erau acelea de a monitoriza in permanenta stocurile de produse, de a aproviziona depozitul cu marfa, de a negocia preturile de livrare, iar pe partea de distributie de a supraveghea buna desfasurare a traseelor stabilite, de a verifica fiecare agent in parte, de a aplica sanctiuni si de a propune promovari.
Dezvoltarea retelei de distributie la 5 judete, marirea echipei de distributie la 15 persoane, reducerea cheltuielilor si pierderilor, optimizarea procesului de aprovizionare.

Referinte:
Dascalu Constantin - Director ierarhic imediat superior.
Viforel Marinescu si Cinca Vlad - Membri in Consiliul de Admnistratie

studii

 

Facultati:

2015 - 2015 Masterat: Formator (COR 242401) la Asociatia "DOMINOU" din Craiova. Program de perfectionare cu durata 108 ore sustinut in 08.2015

Competente profesionale dobandite:
- comunicarea in limba materna;
- comunicarea in limbi straine;
- competente de baza in matematica, stiinta, tehnologie;
- competente informatice;
- competenta de a invata;
- competente sociale si civice;
- competente antreprenoriale;
- competenta de exprimare culturala;
- respectarea legislatiei specifice;
- aplicarea prevederilor legale referitoare la sanatatea si securitatea in munca si in domeniul situatiilor de urgenta;
- aplicarea normelor de protectie a mediului;
- asigurarea calitatii activitatii;
- pregatirea programului/stagiului de formare;
- pregatirea formarii practice;
- realizarea activitatilor de formare;
- evaluarea participantilor la formare;
- evaluarea programului/stagiului de formare.
1993 - 1998 Facultate / Colegiu: Economist la Facultatea de Stiinte Economice; Sectia: Cibernetica, Informatica Economica din Craiova. Specializarea Informatica Economica
1989 - 1993 Liceu: Electronist la Liceul Industrial Nr. 1 "Traian Vuia" din Craiova. Certificat de electronist montator si depanator echipamente de automatizare

Premii

Hobby-uri
Intalniri/Comunitate,Afaceri/Comert,Sport,Divertisment,Literatura,Muzica,Turism/Excursii,Calculatoare/Internet,OFFROAD

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close