de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.01.1996

obiectiv

 

Persoană muncitoare si serioasă, doresc să acumulez experiență în muncă, să-mi dezvolt abilitățile deja existente, dar și să-mi formez noi abilități.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

Cei de la Telekom au un parteneriat cu Enel, prin care Telekom pun la dispoziție agenți pentru a răspunde la cererile clienților companiei Enel ce vin prin canale scrise. În cadrul acestui proiect m-am ocupat în primele luni exclusiv de cereri de informații, răspunzând prin email sau poștă clienților, iar de la 1 noiembrie preiau aceste cereri, le analizez si le înregistrez pe anumite tipare în funcție de solicitare, trimițându-le la departamentele abilitate pentru a fi soluționate.

01.07.2017 - 31.08.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

Principalele mea îndatoriri au fost contactarea clienților pentru confirmarea comenzilor și preluarea comenzilor telefonice. Pe lângă aceasta, m-am ocupat și de facturarea comenzilor și pregătirea coletelor, dar și de actualizarea stocurilor.

studii

 

Facultati:

2014 - 2017 Facultate: Filologie / Japoneză-Engleză la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine din Bucuresti.
2010 - 2014 Liceu / Școală profesională: Matematica-informatica la Colegiul Național de Informatică „Tudor Vianu” din Bucuresti.

Premii

Voluntariat
Jan 2016 - Jan 2017: Asociația Studenților de la Limbi Străine (ASLS)
În cadrul ASLS, am făcut parte din departamentul de HR, echipa de Evaluare și din departamentul PR, echipa Handmade. În echipa de Evaluare m-am ocupat cu monitorizarea voluntarilor la diferite proiecte și transcrierea listei de prezeță într-un Google Spreadsheet în vederea acordării de puncte voluntarilor, bazat pe numărul de intervale și proiecte la care aceștia au fost prezenți. În echipa Handmade m-am ocupat de confecționarea de decorațiuni sau diferite materiale de recuzită necesare pentru anumite proiecte cum ar fi Balul Bobocilor sau Smile. Pentru proiectul Smile am creat diferite decorațiuni de Crăciun care au fost dăruite în schimbul unei donații în bani pentru copii din diverse centre de plasament.
Hobby-uri
handmade, muzica, filme, benzi desenate, astronomie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close