de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.03.1982

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-o companie in care sa imi pot folosi cunostintele acumulate pana in prezent si in care sa ma pot dezvolta profesional.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2005 - 31.12.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: analist & expert achizitii publice

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati principale:

Consultanta in domeniul achizitiilor publice

Participarea la procedurile de achizitie publica in domeniile de interes ale companiei:
Monitorizarea, selectia si centralizarea anunturilor/invitatiilor de participare publicate in SEAP
Analizarea documentatiilor de atribuire publicate si clarificarea conditiilor de participare
Elaborarea si transmiterea solicitarilor de clarificari referitoare la documentatia de atribuire
Intocmirea documentatiilor solicitate prin fisa de date si caietul de sarcini (elaborarea documentelor de calificare - formulare/DUAE, elaborarea documentatiilor pentru obtinerea diverselor certificate, caziere solicitate, recomandari)
Identificarea expertilor necesari pentru participarea la licitatii, pregatirea CV-urilor si a documentelor suport, obtinerea de recomandari
Depunerea la sediul autoritatii contractante/in SEAP a documentelor solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Participarea la sedintele de deschidere a ofertelor organizate de autoritatile contractante
Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante
Gestionarea catalogului de servicii oferite de companie in SEAP

Participarea la elaborarea documentatiilor de atribuire (fise de date, formulare) si a documentelor aferente derularii procedurii de achizitie publica (calendar, raport de evaluare, note justificative, comunicari catre ofertanti, solicitari de clarificari si raspunsuri la clarificari, etc) pentru diversi beneficiari
Publicarea anunturilor/invitatiilor de participare in SEAP
Participare la sedinta de deschidere a ofertelor primite, participarea la evaluarea ofertelor
Intocmirea dosarului procedurii de achizitie publica

Detaliere experienta profesionala

Elaborare documente de calificare (formulare/DUAE, elaborarea documentatiilor pentru obtinerea diverselor certificate, caziere solicitate, recomandari, identificarea expertilor etc) in vederea participarii la diverse tipuri de proceduri privind atribuirea contractelor de achizitie publica de servicii (2006-2016):

• Achizitii publice conform legislatiei romanesti in vigoare
• Licitatii internationale organizate conform Practical Guide (Ghidul pentru contracte finantate de CE)
• Licitatii organizate de Banca Mondiala

Elaborarea documentatiei de atribuire (fisa de date, formulare, note justificative, invitatie de participare) pentru contractul de lucrari „Modernizare drum Sf. Gheorghe, Comuna Fundeni, Judetul Calarasi” – 2014

Participare la elaborarea documentatiilor de atribuire (fisa de date, formulare) si elaborarea planului de achizitii pentru contracte de servicii si de lucrari in cadrul contractului „Asistenta tehnica pentru elaborarea proiectelor din sectorul deseurilor in 6 judete din Romania - Europeaid/119085/D/SV/RO” – 2010

Elaborarea documentatiilor de atribuire (fisa de date, formulare) si organizarea a 4 proceduri de atribuire (publicare anunt si documentatie in SEAP, clarificari, participare la sedinta de deschidere a ofertelor, evaluare oferte) pentru contractele de servicii organizare sesiuni de instruire (seminarii) din cadrul proiectului:

„Asistenţă tehnică pentru finalizarea programelor de eliminare a poluării provenite de la substanţele toxice, persistente şi bio-acumulabile din Lista 1 aflate sub perioada de tranziţie, pentru: cadmiu, mercur, lindan, dicloretan, hexaclor-benzen, triclor-benzen, tricloretilenă, hexaclor-butadienă” - 2009

Elaborarea diverselor documentatii: Master Plan, Studiu de Fezabilitate, Cerere de Finantare pentru proiecte in domeniul cercetarii lansate de Ministerul Cercetarii prin programul IMPACT (proiecte POS CCE, axa prioritara II) (Dec 2006 – Nov 2007)

Activitati de secretariat, efectuarea de traduceri in cadrul proiectelor companiei (engleza-romana/romana-engleza), comunicarea in limba romana si engleza cu diversi colaboratori ai companiei si parteneri de consortii.

studii

 

Facultati:

2006 - 2007 Masterat: Managementul resurselor si activitatilor turistice la Universitatea Bucuresti - Facultatea de Geografie din Bucuresti.
2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Specializarea Geografia Turismului la Universitatea Bucuresti - Facultatea de Geografie din Bucuresti.

Premii

Certificari
Feb 2010 - Feb 2010: Certificat - Expert achizitii publice
Specializare achizitii publice - Expert achizitii publice - Cod COR 241940



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close