Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.10.1980

Permis conducere:  Cat.B

obiectiv

 

Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor economice.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Sport / Wellness, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist financiar

01.01.2010 - 31.03.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist costuri

Responsabilitati:

- suport pentru fabricile Nestle din Bulgaria, Grecia, Ungaria, Ucraina, Cehia;
- mentinerea costurilor de productie, costul bunurilor vandute si ale preturilor de transfer;
- anumite atributii in perioada de inchidere de luna, la calculul bugetelor si a preturilor de transfer;
- intocmirea de rapoarte periodice pentru a semnala clientilor variatiile semnificative.
- bonuri de masa

12.02.2007 - 24.01.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- inregistrare pe baza documentelor justificative a operatiunilor contabile in programul SAP (provizioane, cheltuieli diverse, TVA, facturi);
- verificare lunara a conturilor de furnizori, clienti;
- reevaluari lunare/anuale;
- calculul si inregistrarea comisioanelor lunare de Cercetare/Dezvoltare la nivelul grupului;
- raportare trimestriala la nivelul grupului;
- verificare si validare a datelor bancare ale furnizorilor;
- verificarea si apobarea platilor catre furnizori externi, in cadrul grupului si catre salariati (deconturi) utilizand programul TRAX.

28.06.2006 - 12.02.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-controlul documentelor financiar-contabile, incadrarea cheltuielilor pe centre de cost,
verificarea deconturilor angajatilor care efectueaza deplasari/delegatii;
-inregistrarea tuturor documentelor justificative in programul financiar-contabil
ORACLE;
-corelarea datelor/inregistrarilor din Oracle cu cele din Ciel.

21.10.2005 - 28.06.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- inregistrarea tuturor documentelor justificative in programul contabil;
- intocmirea balantei lunare, jurnalelor;
- verificarea si inchiderea balantei lunare;
- intocmirea si depunerea tuturor declaratiilor catre autoritati;
- relatii cu banca (dosar credit, extrase, ridicare numerar)
- intocmire bilant
- gestiunea stocurilor
- stat de salarii
- evidenta cartilor de munca
- intocmirea documentatiei necesara exportarii anumitor produse;
- legatura directa cu Vama Timisoara.

15.12.2004 - 21.10.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- evidenţă contabilă primară;
- relaţii cu clienţii;
- relatii cu banca;
- corespondenţă electronică;
- evaluarea necesarului de marfă;
- comanda, recepţia, verificarea mărfii;
- realizarea de elemente grafice în programul FreeHand.

01.10.2003 - 25.11.2003

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara departament administratie generala

Responsabilitati:

realizare situatii zilnice in Excel
realizarea corespondentei zilnice (Internet)
indeplinirea prompta a cerintelor clientilor
facturare

studii

 

Facultati:

Liceul "Petru Maior"(1995 - 1999)
Sectia informatica

Universitatea de Vest Timisoara (1999 - 2003)
Facultatea de Stiinte Economice, Specializarea Economia si Gestiunea Productiei Agroalimentare

Activitati extracurriculare

Persoana organizata, responsabila
Spirit de echipa
Seriozitate
Punctualitate
Perseverenta

Premii

Eficienta in comunicare - Best Consulting - Timisoara 2010
Demanding Customers - Customer care made PERFECT - Video Arts - Timisoara
2008
Comunicare si lucru in echipa - Consilium - Timisoara 2008
TVA pentru tranzactiile cu alte state membre ale UE - Quanta resurse Umane -
Timisoara 2006
Curs vanzari - RDI Resources, Development & Ideas - Bucuresti - 2005
Curs de resurse umane pentru a putea completa/pastra in cadrul firmei cartile de
munca - Timisoara 2006

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close