Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.10.1988

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu armonios, alaturi de profesionisti.

Salariu: nespecificat

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: analist optimizare procese si sisteme informatice

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati principale:
Creare logigrame procese interne;
Creionare noi procese si proceduri, identificare nevoi de dezvoltare/modificare a sistemelor
informatice si elaborare cerinte tehnice;
Participare activa in cadrul proiectului pilot de implementare a procesului de vanzare in aplicatia de tip CRM - Salesforce.
Responsabilitati principale in cadrul acestui proiect: analiza proces, elaborare cerinta tehnica,
elaborare scenarii de testare si testare, validare functionalitati implementate in mediul de test,
sustinere training end user);
In prezent fac parte din echipa de implementare a tuturor proceselor interne in aplicatiile Salesforce si SAP.

01.07.2013 - 31.01.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef birou cordonare parteneri, contact channels

Responsabilitati:

Pricipalele responsabilitati in activitatea de coordonarea a echipei de Call Center:
Stabilirea indicatorilor de performanta impreuna cu managerul departamentului;
Urmarirea rezultatelor si identificarea solutiilor in vederea indeplinirii obiectivelor;
Desfasurarea activitatilor specifice pentru optimizarea calitatii (analize calitative, sesiuni de training, coaching, best practices);
Supervizarea sesiunilor de training sustinute pentru noii angajati.

01.04.2009 - 31.07.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii client

Responsabilitati:

Tratarea solicitarilor clientilor relationate contractelor lor (status contract, facturi, plati, etc.);
Sustinerea sesiunilor de training si coaching pentru noii angajati.

01.05.2008 - 31.03.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Activitati principale si responsabilitati:
Preluare mesaje primite din partea telespectatorilor Realitatea TV;
Oferire informatii despre emisiunile difuzate;
Apelare clienti ( campanii outbound desfasurate - sondaje de opinie).

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Sociologie, Specializarea Comunicare si Opinie Publica la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu: Stiinte Sociale la Colegiul National "Spiru Haret" din Tirgu-Jiu.

Premii

Traininguri
Jul 2013 - Jan 2016: Cursuri
▪ Techniques and skills for sale
▪ Customer orientation
▪ Train the trainer
▪ Making effective decisions
▪ Develop people
▪ Business Process Management
▪ Thinking for solutions
▪ Lean Fundamentals

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close