de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.03.1986

obiectiv

 

Persoană analitică,organizată, dornica de perfecționare si evoluție.

Salariu: 3.800,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Statistica / Matematica, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: analist planificare_aprovizionare

Responsabilitati:

Realizare prognoza vânzări, corecție prognoza si stoc maxim;
Monitorizare parametrilor de aprovizionare (sezonalitatea, lead time, cantitate minima, stoc critic,stoc maxim);
Raportare, emiterea raportului de stoc (structura de stoc), rest de livrat, stocuri preventive, lipsa stoc, raportul de Demande.
Analiza vanzarilor si emiterea comenzilor de marfa conform necesar;
Verificare disponibilitate marfa la furnizori, termene de livrare, verificarea încarcărilor de marfă ( legătura cu furnizori interni și externi).
Verificare si analiza contractelor speciale-contracte de proiect, intocmirea comenzilor pentru aceste contracte de proiect si urmărirea statusului acestora până la finalizare (lansare comanda , impartirea esalonata a lucrărilor conform necesar(grafic de livrare), suplimentarea comenzilor de stoc pentru a evita ruptura de stoc).
Verificarea si validarea preturilor de comanda si preturile speciale.

01.01.2011 - 31.05.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: assistant product manager mda

Responsabilitati:

Assistant Product Manager(departament MDA):
Gestionarea activitatii zilnice cu furnizorii: intocmirea documentelor, plasarea comenzilor, urmarirea livrarilor.
Gestionare profile de produs: listarea de noi articole, introducerea denumirilor, preturi, coduri stare.
Setarea si gestionarea listelor de preturi in sistem, alcatuirea si gestionarea promotiilor: print, radio, TV.
Analizeaza comanda pentru magazine avand in vedere sortimentul pe profile, dupa caz sortimentul pe magazine agreat cu furnizorul.
Verificarea in magazine daca au fost implementate promoțiile.
Verificarea planului de aprovizionare de la furnizori si respectarea sortimentului din magazin (in cazul in care sortimentul nu acopera display-ul, completeaza cu produse extrasortimentatie), se verifica capacitatea de depozitare a magazinelor, si se propun actiuni in caz de overstock.

01.03.2009 - 01.01.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: sef case/operator comenzi online

Responsabilitati:

SEF CASE
Conducerea si controlul personalului din subordine.
Instruirea si formarea noilor angajati.
Planificarea, organizarea si supervizarea activitatilor de vanzare/incasare.
Depunere bancara a incasarilor.
Verificarea rapoartelor zilnice,intocmirea actelor si trimiterea acestora catre contabilitate.

OPERATOR COMENZI ONLINE
- Initiaza si finalizeaza comenzile primite;
- Preia comenzile online
- Ofera clientilor informatii cu privire la disponibilitatea produselor, conditii si modalitati de transport si plata, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;
- Informeaza clientii cu privire la livrarea comenzilor;
- Emite documentele insotitoare si fiscale necesare expedierii coletelor;
- Mentine relatia cu clientii;

01.06.2008 - 31.03.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- Intocmirea facturilor si a documentelor de gestiune
- Efectuarea incasarilor (numerar, card, rate )
- Gestiunea valorilor banesti si completare registru casa

01.01.2007 - 31.01.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- Intocmirea facturilor si a documentelor de gestiune
- Efectuarea incasarilor .
- Gestiunea valorilor banesti si completare registru casa

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Drept Bancar la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti.
2005 - 2009 Facultate / Colegiu: Drept si Administratie Publica la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2000 - 2005 Liceu: Mecatronic la Colegiul Media din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jan 2014 - Apr 2014: Curs EXCEL 2010

Jul 2010 - Jul 2012: Diploma de masterat
Drept bancar
Jul 2005 - Jul 2009: Diploma de licență
Drept și administrație publica
Sep 2001 - Jul 2005: Diploma Tehnician Mecatronist

Hobby-uri
muzica, teatrul, Ieșirile în aer liber



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close