Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.05.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.01.2000

obiectiv

 

doresc sa lucrez intr-un mediu in care să imi pot utiliza aptitudinile şi cunoştinţele profesionale dobandite in ultimii ani cu scopul de a indeplini cerinţele companiei, cat şi pentru dezvoltarea carierei mele

Salariu: nespecificat

Beneficii: in functie de rezultate

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Functii publice, Turism / Hotel staff, Achizitii, Statistica / Matematica, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2013 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: analist risc de credit

Responsabilitati:

- evaluarea riscului de credit, fiind membru al procesului decizional in cadrul
Comitetului de Credit, in conformitate cu procedurile de creditare ale bancii;
- implicat in pregatirea profesionala a personalului de creditare in vederea asigurarii unei calitati ridicate a analizelor de credite efectuate de catre ofiterii de credit;
- acordarea de sprijin sucursalelor si agentiilor bancii in vederea desfasurarii unei activitati de creditare prudente si eficiente;
- monitorizarea modului de implementare a procedurilor bancii si a proceselor de control intern in cadrul operatiunilor de creditare la nivelul sucursalelor si agentiilor si propune masuri de remediere/imbunatatire superiorului direct in functie de situatie.

01.06.2013 - 30.09.2013

Departament: banci

Titlu Job: coordonator preaprobare credite

Responsabilitati:

evaluarea riscului de credit, in conformitate cu procedurile de creditare ale bancii;
- implicat in pregatirea profesionala a personalului de creditare in vederea asigurarii unei calitati ridicate a analizelor de credite efectuate de catre ofiterii de credit;
- acordarea de sprijin sucursalelor si agentiilor bancii in vederea desfasurarii unei activitati de creditare prudente si eficiente;
- monitorizarea modului de implementare a procedurilor bancii si a proceselor de control intern in cadrul operatiunilor de creditare la nivelul sucursalelor si agentiilor si propune masuri de remediere/imbunatatire superiorului direct in functie de situatie.

01.06.2011 - 31.05.2013

Departament: banci

Titlu Job: director agentie

Responsabilitati:

1. Management
-asigura conducerea efectiva a unitatii coordonate, organizarea tuturor activitatilor institutiei, inclusiv cele administrative, precum si a personalului din subordine;
-implementarea strategiei stabilite la nivel orgazitional in ceea ce priveste abordarea pietei, initierea de propuneri privind dezvoltarea de noi parteneriate, programe de vanzari sau canale de distributie;
2. Marketing local si dezvoltare portofoliu clientela
3. Vanzare produse si servicii
-asigurarea calitatii serviciilor si imbunatatirea continua a acestora atat pentru vanzarea de produse si servicii cat si in furnizarea de consultanta, conform standardelor de calitate impuse, in scopul de a atrage si pastra clientii;
-avizarea dosarelor de credit (asigurarea corectitudinii si completitudinii intocmirii dosarului de credit conform reglementarilor legale specifice, procedurilor si normelor interne, avizarea tuturor documentelor componente), dosare care se inainteaza spre aprobare catre Departamentul Aprobare si Control Credite din Sediul Central

01.09.2010 - 31.05.2011

Departament: banci

Titlu Job: analist regional credite corporate

Responsabilitati:

-identifica si analizeaza nevoile si cererile Clientilor Corporate;
-analiza documentelor financiare şi datelor non-financiare referitoare la activitatea Clientilor Corporate pe baza informatiilor puse la dispozitie de acestia, a documentelor contabile, inlcusiv evaluarea garantiilor colaterale;
-prezentarea cazurilor în Comitetul de Credit;
-furnizarea de informatii departamentului de credite din centrala pentru crearea de noi produse bancare sau ajustarea de produse si procese de creditare existente;
-monitorizarea portofoliului: revizuieste periodic portofoliul de credite, monitorizeaza operatiunile clientilor, identifica evolutia negativa sau riscurilor ce pot aparea din partea clientilor, verifica periodic valoarea, valabilitatea si corectitudinea garantiilor si politelor de asigurare, raspunde pentru conditiile negociate, furnizeaza informatii referitoare la performanta portofoliului de credite, clasificarea creditelor sau orice alte informatii relevante legate de portofoliul de credite;
-asigura suport in cadrul programelor practice de pregatire profesionala a noilor Analist Regionali Credite.

01.05.2009 - 31.08.2010

Departament: banci

Titlu Job: analist risc de credite

Responsabilitati:

- evaluarea riscului de credit, fiind membru al procesului decizional in cadrul Comitetului de Credit, in conformitate cu procedurile de creditare ale bancii;
- implicat in pregatirea profesionala a personalului de creditare in vederea asigurarii unei calitati ridicate a analizelor de credite efectuate de catre ofiterii de credit;
- acordarea de sprijin sucursalelor si agentiilor bancii in vederea desfasurarii unei activitati de creditare prudente si eficiente;
- monitorizarea modului de implementare a procedurilor bancii si a proceselor de control intern in cadrul operatiunilor de creditare la nivelul sucursalelor si agentiilor si propune masuri de remediere/imbunatatire superiorului direct in functie de situatie.

24.07.2006 - 30.04.2009

Departament: banci

Titlu Job: ofiter credite sme&medium

Responsabilitati:

- analiza datelor financiare si non-financiare referitoare la activitatea clientilor pe baza informatiilor puse la dispozitie de acestia, a documentelor contabile, inclusiv evaluarea garantiilor colaterale;
- prezentarea cazurilor in Comitetul de Credit;
- negocierea cu clientii rau platnici si recuperarea creantelor;
- furnizarea de informatii departamentului de credite din centrala pentru crearea de noi produse bancare sau ajustarea de produse si procese de creditare existente;
- mentinerea unei activitati de promovare intensa pentru o activitate continua de atragere a noilor clienti si de diversificare a portofoliului.

Realizari:

- niciunul din creditele acordate in aproximativ un an si jumatate nu este in intarziere;
- indeplinirea targetului lunar in proportie de cca. 150%;

01.07.2005 - 31.07.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: -

Responsabilitati:

- efectuarea, in cadrul misiunii de audit, a lucrărilor de audit inredinţate de către Şeful de misiune;
- aplicarea cu rigurozitate a programului de sarcini realizat de şeful de misiune;
- sintetizarea şi analizarea informaţiilor colectate cu scopul de a evidenţia punctele slabe ale controlului intern şi de a realiza un punct de vedere obiectiv şi argumentat cu privire la nivelul de stăpinre a operaţiilor de către sectorul auditat;
- ţinerea evidenţei personalului in vederea salarizării;
- inocmirea statelor de plată;
- calculul obligaţiilor salariale şi inocmirea dispoziţiilor de plată lunare aferente;
- inocmirea fişelor fiscale şi transmiterea lor anual autorităţilor fiscale;
- pregătirea, completarea şi depunerea pe suport de hartie şi in format electronic la Agenţia Fiscala a situaţiilor lunare cu privire la obligaţiile către bugetul consolidat al statului, cu privire la alte taxe şi impozite;
- pregătirea, completarea şi depunerea trimestrială şi anuală pe suport de hartie şi in format electronic a contului de profit şi pierderi şi a declaraţiilor privind impozitul pe profit;
- pregătirea, completarea şi depunerea lunară pe suport de hartie şi in format electronic către CJPAS, a declaraţiilor privind obligaţiile de asigurări sociale;
- pregătirea, completarea şi depunerea lunară pe suport de h�ie şi �format electronic către AJOFM, a declaraţiilor privind obligaţiile la fondul de şomaj;
- pregătirea, completarea şi depunerea lunară la Inspectoratul Teritorial de Munca Argeş a copiilor de pe statele de plata şi a ordinelor de plata privind indeplinirea obligaţiilor salariale;
- pregătirea, completarea şi depunere pe suport de hartie a declaraţiilor privind impozitele şi taxele locale la Administraţia Locală a Municipiului Piteşti;
- completarea registrului de evidenţă a salariaţilor;
- inocmirea documentelor necesare efectuării plaţilor către furnizori;
- asistent administrator/lichidator judiciar in procedura de reorganizare şi lichidare in baza Legii 64/1995, republicată, intr-un număr de 16 dosare.
- consultant in elaborarea mai multor lucrări de expertiză şi evaluare (beneficiar SC Romnia Data Systems SA Bucureşti, SC Daperom Grup Auto SA, etc.).
- consultant in elaborarea mai multor Studii de fezabilitate pentru diverşi beneficiari, in vederea obţinerii de către aceştia de credite bancare;

01.04.2004 - 31.07.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- efectuarea, in cadrul misiunii de audit, lucrarilor de audit incredintate de seful de misiune;
- aplicarea cu rigurozitate a programului de sarcini realizat de seful de misiune;
- sintetizarea si analizarea informatiilor colectate cu scopul de a evidentia punctele slabe ale controlului intern si de a realiza un punct de vedere obiectiv si argumentat cu privire la nivelul de stapanire a operatiunilor din sectorul auditat;
- secretar al Comisiei de licitatie locala deschisa in cadrul proiectului "Dezvoltarea fabricii de produse lactate Agrolact Cosesti sustinut de Uniunea Europeana prin programul RICOP de finantare nerambursabila pentru IMM-uri;
- administrarea si analizarea ofertelor, negocierea cu furnizorii prin constituirea dosarului de oferte, analiza si compararea ofertelor furnizorilor in vederea realizarii proiectului mai sus mentionat
- consultant in elaborarea lucrarii Studiu de fezabilitate S.C. Daperom Grup Auto S.A. in cadrul proiectului "Dezvoltarea si modernizarea activitatii de comercializare si de prestari servicii idomeniul auto"

studii

 

Facultati:

2005 - 2007 Masterat: Contabilitate Manageriala si Audit Contabil la Universitatea Pitesti din Pitesti.
1999 - 2003 Facultate / Colegiu: Facultatea de Management si Marketing in Afacerile Economice Internationale la Universitatea Constantin Brancoveanu din Pitesti.
1995 - 1999 Liceu: Informatica la Alexandru Odobescu din Pitesti.

Premii

Certificari
Oct 2015 - Dec 2015: ProCredit Academy (2015 - 2015), Fürth, Bavaria, Germany
Curs limba engleza
Hobby-uri
fotografia,calatoriile,sportul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close