Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.09.1965

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1991

obiectiv

 

Sunt in cautarea unui post intr-o companie cu un mediu profesionist, care sa-mi ofere posibilitatea de a folosi experienta actuala.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: telefon mobil, masina de serviciu sau costuri aferente deplasarii cu masina personala

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

 Comunicarea cu clientii companiei referitoare la activitatile de vanzare : comenzi, termene de livrare, termene de productie, piese de schimb, preturi etc.
 Gestionarea si solutionarea diferitelor solicitari ale clientilor in colaborare cu echipa comerciala si celelalte departamente implicate.
 Pregatirea livrarilor, expedierea produselor si verificarea receptiei la client.
 Pegatirea documentelor aferente livrarilor : factura, aviz de expeditie, CMR si urmarirea receptionarii acestora, confirmate de client.
 Urmarirea incasarilor si informarea clientilor privind soldurile, in conformitate cu rapoartele financiare.
 Analiza eventualelor penalitati emise de clienti si elaborarea argumentarii in vederea anularii sau reducerii acestora.
 Urmarirea campaniilor publicitare a clientilor si transmiterea solicitarilor specifice catre departamentele implicate.
 Solutionarea problemelor de transport, urmarirea costurilor legate de livrari si optimizarea acestora.
 Intocmirea rapoartelor interne si a diverselor rapoarte pentru clienti referitoare la disponibilitate produse, vanzari, livrari, evolutie stocuri si vanzari la cienti.
 Colaborarea directa cu departamentele din cadrul companiei pentru realizarea obiectivelor specifice.

01.11.2005 - 28.02.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil administrativ / controlor financiar

Responsabilitati:

 Coordonarea activitatii administrative si financiar-contabile (bugete, cash-flow, facturi, deconturi, plati etc.) si asigurarea relatiei cu bancile, atat pentru societate, cat si pentru parteneri, dupa caz.
 Administrarea activitatii financiar-contabile si urmarirea bugetara pentru obiectivele Sun Plaza Shopping Center, Sun Plaza Offices, Cora Cluj, Liceul Francez Anna de Noailles s.a., in cadrul echipei de management de proiect.
 Raportari lunare si reconcilieri trimestriale/anuale privind administrarea, inchirierea spatiilor si alte servicii aditionale aferente Sun Plaza Shopping Center.
 Derularea activitatii specifice privind resursele umane: angajari/incetari contracte de munca, fise post, regulamente si proceduri, pontaje, salarii etc.
 Supervizarea directa a activitatii de secretariat si logistica.
 Colaborarea cu managementul in vederea stabilirii obiectivelor departamentului administrativ/contabil/HR si urmarirea realizarii acestora.

01.01.2000 - 31.10.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: office manager / sales manager

Responsabilitati:

 Implementarea politicii generale a companiei si a procedurilor de lucru.
 Resurse umane si salarii (recrutare, contracte angajati, salarii etc.).
 Coordonarea activitatii intregii echipe in vederea realizarii sarcinilor zilnice.
 Colaborarea cu managementul in vederea stabilirii obiectivelor companiei si urmarirea indeplinirii acestora.
 Activitati financiar-contabile si asigurarea relatiei cu bancile.
 Pregatirea documentatiei pentru licitatii.
 Supervizarea directa a activitatii administrative, secretariat si logistica.
 Implementarea planului de vanzari in cadrul organizatiei in conformitate cu strategia de dezvoltare a companiei.
 Identificarea, castigarea de noi clienti si dezvoltarea relatiei cu clientii existenti, oferind solutiile si produsele adecvate solicitarilor acestora.
 Realizarea de analize specifice: vanzari si achizitii marfa.

01.11.1994 - 30.11.1999

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager assistant

Responsabilitati:

 Coordonarea si planificarea activitatii in cadrul Departamentului Intretinere pentru asigurarea serviciilor specifice (intretinere corectiva, intretinere preventiva si revizii tehnice periodice).
 Coordonarea activitatilor de amenajare sau modificare a echipamentelor si spatiilor existente si urmarirea bugetara a acestora.
 Analiza principalilor parametri de intretinere: costuri, timpi de intretinere, structura personalului.
 Gestionarea dotarilor din cadrul departamentului.
 Gestionarea contractelor cu furnizori diversi, din tara si strainatate.
 Intocmirea si urmarirea bugetului departamentului.
 Cooperarea cu celelalte departamente in vederea solutionarii problemelor organizatorice, economice si de personal.

01.05.1993 - 30.11.1994

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

 Urmarirea activitatilor de gestiune de santier, administrative si de secretariat.

01.10.1988 - 31.05.1993

Departament: proiectare civila / industriala

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

 Inginer mecanic in cadrul atelierului de proiectare, elaborarea proiectelor tehnice si omologarea produselor pentru Centrala Nuclearo-Electrica Cernavoda.

studii

 

Facultati:

1983 - 1988 Facultate: Mecanica Fina la Institutul Politehnic Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jan 2001 - Jun 2001: IRECSON - Management Resurse Umane

Jan 1999 - Jun 1999: CODECS - Management financiar



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close