Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.03.1985

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Doresc sa ma perfectionez pe plan profesional, sa-mi dezvolt cunostintele care sa ma ajute sa ocup o pozitie superioara in acord cu cunostintele si experienta dovedita, fiind disponibil spre a ma adapta variatiilor ce pot aparea odata cu complexitatea oricaror cerinte.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Respectarea conditiilor de munca cu pauzele de rigoare si week-undurile libere cu cateva exceptii atunci cand situatia o va cere, precum si a sarbatorilor legale.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Telecomunicatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: order management associate

Responsabilitati:

Asigurarea suportului operational pentru client si prelucrarea tuturor cererilor / comenzilor primite de la client.

01.03.2017 - 31.12.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

Jobul pe care il desfasor in cadrul firmei WNS GS Romania este destinat proiectului Secret Escapes si presupune administrarea de contracte de servicii de turism premium destinate turistilor din intreaga lume atat in sistem live prin modificarea unor cifre cruciale in mod direct cat si prin pregatirea spre lansare a unor noi oferte dar si a asigurarii feedback-ului prin intermediul e-mailului tuturor partenerilor din intreaga lume (hoteluri, furnizori cheie de contracte turistice majore, lideri direct raspunzatori ai diferitelor contracte incheiate) feed-back ce asigura acuratetea informatiilor in timp real pentru o relatie de afaceri cat mai fructuoasa.

Acest job presupune indeplinirea urmatoarelor responsabilitati:

- Insusirea tuturor proceselor alocate emergente sistemelor brandului Secret Escapes din intreaga lume
- Asigurarea realizarii Service Level Agreement pe procesul descris
- Responsabil direct de satisfactia clientului
- Participarea proactiva la toate activitatile echipei
- Raspunderea si oferirea de informatii cu impact financiar direct asupra desfasurarii proiectului prin e-mail
- Modificarea de oferte existente in sistemul clientului
- Verificarea in mediul online a competitivitatii ofertei Secret Escapes cu ofertele existente pe piata
- Incarcarea de contracte in sistemele de lucru puse la dispozitie de catre client
- Asigurarea revizuirii in detaliu a manualelor de proceduri si actualizarea in conformitate cu cerintele procesului.
- Comunicarea directa cu managerul a oricarei probleme in ceea ce priveste prestarea serviciului, deviatii sau posibile intarzieri in respectarea termenelor limita.
- Procesarea, revizuirea, rezolvarea si escalarea dupa caz a neintelegerilor aparute.
- Munca de investigatie, la solicitarea clientului, pentru a putea determina cauzele aparitiilor anumitor greseli in contracte sau a sistemelor de lucru.
- Indeplinirea standardelor de calitate prevazute procesului precum si functionarea in baza procedurilor si standardelor ISO 9001:2000
- Identificarea in proces a domeniilor care necesita imbunatatiri si aducerea lor la cunostinta managerului pentru a obtine acordul acestuia in vederea implementarii schimbarilor.
- Participarea activa in atingerea obiectivelor programelor de asigurare a calitatii (Q&A) din companie si BPET.
- Administrarea tuturor problemelor legate de serviciu clienti intr-o maniera proactiva si eficienta, raportat la factorul timp, incluzand livrarea serviciului, nivelul si performanta acestuia.

Abilitati suplimentare:

- Acoperirea activitatii altor colegi atunci cand nevoia o cere, sporirea volumului de munca.
- Sprijin activ membrilor echipei pentru ca acestia sa isi atinga obiectivele si sa isi respecte termenele-limita.
- Participarea la toate sedintele si sesiunile de training prevazute pentru echipa.
- Oferirea de feed-back sefului de echipa si manifestarea preocuparii pentru evolutia pe proces.
- Participa la activitati de team-building, la activitati desfasurate de echipa sau companie
- Participa la sesiuni de coaching stabilite de catre Team Leader in vederea impartasirii bunelor practici
- Participa la trainingul si pregatirea noilor angajati.
- Rezistenta la stres.
- Capacitate de lucru cu un volum mare de informatii, atentia la detalii.
- Abilitati excelente de comunicare atat in limba materna cat si Engleza, scris si verbal.
- Entuziasm, spirit de echipa, punctualitate, pachet MS Office
- Administrarea timpului

01.02.2016 - 31.03.2017

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent activari contracte b2c

Responsabilitati:

Acest job presupune indeplinirea urmatoarelor responsabilitati:
- responsabil cu activarea contractelor de abonament
- asigurarea comunicarii cu dealerii si cu agentii de vanzari in ceea ce priveste activitatea de activare (telefon, e-mail, fax, e-pos)
- activarea serviciilor si produselor suplimentare la solicitarea clientilor
- arhivarea documentelor de activare primite de la dealeri si agentii de vanzari din segmentul comercial - rezidential
- asigurarea indeplinirii satisfactiei clientilor prin atingerea targetului de vanzari impus asigurand astfel timpii de activare solicitati.

Criteriile de performanta solicitate sunt:
- Acuratetea si rapiditatea introducerii datelor in baza de date;
- Respectarea SLA-urilor
- Satisfactia clientilor (interni si externi)

Responsabilitatile principale ale activitatii sunt:

- Executarea operatiunilor necesare pentru receptionarea si arhivarea tuturor documentelor scrise (fax, mail, posta, sistem intern de arhivare) in cadrul structurii din care face parte.
- Verificarea documentelor receptionate privind corectitudinea lor si concordanta datelor din aceste acte cu cele din bazele de date existente.
- Verificarea informatiilor existente in bazele de date ale institutiilor de profil pentru activarea contractelor de abonament aferente persoanelor juridice.
- Executarea operatiunilor necesare pentru activarea contractelor de abonament si operarea solicitarilor in aplicatiile de lucru, in conformitate cu procedurile interne de lucru.
- Contactarea dealerilor / agentilor de vanzari si solutionarea problemelor legate de datele sau documentele transmise de acestia.
- Intocmirea unor rapoarte perioadice, neperiodice la cerere, conform SLA urilor agreate si la o calitate ridicata.
- Furnizarea la cerere a documentelor solicitate de alte structuri din companie.

01.06.2014 - 29.02.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care

Responsabilitati:

Incepand cu 1 Iunie 2014 imi desfasor o continuare a activitatii Relatii Clienti prin co-optarea activitatii actuale de catre compania T-Mobile, sub egida numelui Telekom Romania; nume sub care activeaza in cadrul tarii noastre si inglobeaza in principal doua mari foste companii prestatoare de servicii mobile si fixe: Cosmote si Romtelecom.
Pregatirea constanta si seriozitatea m-au recomandat pentru continuarea activitatii in activitatea de Serviciu Relatii Clienti. Ca atributii principale se pot enumera: tratarea apelurilor cu seriozitate si profesionalism, o pregatire continua cat mai buna in cunoasterea informatiilor solicitate precum si incadrarea in timpii necesari solicitati, atentia la detalii si fata de client, colaborarea permanenta cu alte departamente in vederea rezolvarii cat mai rapide a situatiilor ce se impuneau. Ca si mentiuni speciale pot enumera si activitatea paralela concomitenta si cu a serviciului Relatii Clienti Zapp, care presupune o activitate completa de manageriere a bazei de clienti disponibila momentan, ce implica suport pentru informare, produse si servicii Zapp, acoperire, troubleshooting instalare sau acces servicii de date, plati si ajustari.

01.11.2008 - 01.05.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care

Responsabilitati:

Printre responsabilitati se pot numara : preluarea apelurilor telefonice intr-o forma cat mai profesionala, cu orientarea in privinta solutionarii diverselor situatii create sau retentia clientilor companiei, indeplinirea timpilor necesari impusi de solutionarea termenelor de lucru, colaborarea cu alte departamente in timp real pentru o mai buna comunicare si solutionare, redactat documente, indeplinirea unor cerinte speciale aplicate pe jobul in cauza.
Am avut imbunatari substantiale ai timpilor pe care ii aveam de indeplinit, precum si mentinut o relatie pozitiva si strict profesionala cu clientii companiei, o politica orientata pe client, fapt care mi-a adus beneficii suplimentare si de pe urma caruia am primit feed-back pozitiv, am propus si adus imbunatatiri prin gasirea unor modalitati de abordare diferita a anumitor probleme.
Supervisori care faceau parte din conducere, inaintea reorganizarii cat si supervizorul meu direct actual.
Am beneficiat de bonuri de masa lunar, bonus pentru indeplinirea cerintelor impuse standard, telefon de serviciu.

01.02.2008 - 01.11.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

Postul definit din cadrul organizatiei avea denumirea de : Contabil Facturari, din cadrul Departamentului Financiar si aveam ca responsabilitati urmatoarele : verificarea corectitudinii sumelor inscrise in notele de plata ce urmau a fi achitate prin virament, verificarea documentatiei ce tine de nota de plata, intocmirea de facturi fiscale interne si externe si expedierea lor catre clienti, crearea de conturi noi pentru clientii noi, si transferarea sumelor inscrise pe conturi gresite ale clientilor, verificarea si inregistrarea zilnica a platilor primite prin transfer bancar sau numerar, intocmirea de facturi proforma pentru plati depozite la cererea departamentului Vanzari, Rezervari, efectuarea procedurilor de inchidere de luna, inregistrarea zilnica in sistem a tuturor cheltuielilor efectuate de firme conform zilei precedente, evidenta facturilor emise intern si extern, la cererea clientilor emiterea facturilor si pentru alte forme de plata, marcarea tuturor chiriilor si telefoanelor pentru magazinele din interiorul hotelului, urmarirea facturilor restante si trimitere notificari clientilor cu sume neachitate de peste 30 zile, la cererea directorului administrativ marcarea abonamentelor emise la piscina.
In baza efectuarii pe cont propriu a unui Internship aprobat de companie am reusit sa ma alatur acestui grup, in urma caruia am plecat cu o experienta bogata, am reusit cu succes sa fac fata nivelului mare de munca efectuand ore suplimentare neplatite, am coordonat anumite persoane din cadrul firmei in vederea solutionarii unor probleme de oridin interior pentru fluidizarea activitatii.
Roxana Hoarca - HR impreuna cu cei 2 supervizori directi : Cornelia Lupascu, Carmen Cristea
Bonuri de masa, concedii legale

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Management Turistic si Comercial la Universitatea Crestina din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
Muzica,Jogging,Filme,Excursii in natura,Carti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close