de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.03.1984

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Negociabile

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, IT Software

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2014 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: analist achiziţii

Responsabilitati:

-administrarea bazei de date (MDM) folosite pentru produsele şi materialele comandate de la furnizori (crearea de furnizori si cataloage noi; actualizarea recurentă a furnizorilor şi a cataloagelor de produse existente)
-automatizarea comenzilor plasate către furnizori prin crearea de înregistrări (contracte) în sistemul SAP SRM
-monitorizarea şi corectarea erorilor legate de cererile de comandă şi de comenzi
-rezolvarea cererilor de acces la portalul pentru comenzi (SAP SRM)
-managementul incidentelor raportate de userii portalului pentru comenzi
-definirea circuitelor de aprobatori pentru centrele de cost financiare

01.02.2013 - 31.03.2014

Departament: it hardware

Titlu Job: tehnician it

Responsabilitati:

-primul nivel de suport tehnic pentru cererile şi problemele raportate de clienţi
-preluarea apelurilor telefonice de la clienţi şi crearea de tichete electronice pe baza cererilor şi problemelor raportate de aceştia
-oferirea de suport tehnic clienţilor interni şi externi (prin telefon, e-mail sau software pentru remote access – Remote Desktop Connection, Team Viewer) pentru probleme legate de hardware, de reţea şi de software
-crearea de conturi pentru useri noi în Active Directory Users and Computers
-crearea de conturi de e-mail în Microsoft Exchange
-transferul la grupuri mai avansate de suport al tichetelor ce nu pot fi soluţionate la primul nivel

01.01.2011 - 31.07.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil stocuri

Responsabilitati:

- verificarea si monitorizarea stocurilor
- analiza discrepantelor de stocuri si determinarea cauzelor aparitiei acestora
- reconcilierea conturilor folosite pentru contabilitatea stocurilor
- efectuarea sarcinilor aferente procesului de inchidere de luna (ajustari contabile, reclasificari de conturi, provizioane pentru stocuri)
- oferirea suportului pentru solutionarea cerintelor de audit
- testarea respectarii procedurilor si a proceselor interne

01.08.2008 - 31.12.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil facturi

Responsabilitati:

- inregistrarea in contabilitate a facturilor furnizorilor companiei Huawei Technologies Duesseldorf GmbH, in conformitate cu regulamentul intern al companiei si cu legislatia in vigoare
- reconcilierea conturilor folosite pentru procesarea facturilor furnizorilor
- asigurarea suportului necesar procesului de inchidere de luna
- colaborarea cu departamentul financiar din cadrul companiei Huawei Technologies Duesseldorf GmbH

01.10.2007 - 31.07.2008

Departament: transport / distributie

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

- Administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienti autohtoni si straini
- Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei Schenker S.R.L.
- Intocmirea ofertelor de transport
- Contactarea clientilor prin telefon/e-mail

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Managementul Investitiilor la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Management la Academia de Studii Economice din Bucharest.
1999 - 2003 Liceu: Matematica-Informatica la Colegiul National de Informatica Tudor Vianu din Bucharest.

Activitati extracurriculare

- spirit de observatie, atentie sporita la detalii, perseverenta
- proactiv, orientat spre rezultate
- abilitatea de a lucra independent si de a raspunde cerintelor cu minimum de instructiuni
- capacitatea de a actiona rapid pentru solutionarea problemelor
- aptitudini pentru lucrul in echipa si in conditii de stres

Premii

Ianuarie 2013: obtinerea certificarii Cisco CCNA

August 2011-Octombrie 2012: completarea celor 4 module ale cursului Cisco CCNA in cadrul academiei InfoAcademy:
- CCNA 1: Network Fundamentals
- CCNA 2: Routing protocols and concepts
- CCNA 3: LAN Switching and Wireless
- CCNA 4: Accessing the WAN

Mai 2005: obtinerea certificarii ECDL (European Computer Driving Licence)

Mai 2003: atestat profesional de competente de operare pe calculator, eliberat de Colegiul National de Informatica "Tudor Vianu"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close