Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.08.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.09.2011

obiectiv

 

Castigarea unei experiente profesionale si dezvoltarea unei cariere, formarea de noi abilitati, dorinta de a lucra la standarde ridicate .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Achizitii, Import - export, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Calarasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2014 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: analist cumparari/consultant furnizori

Responsabilitati:

- Procur bunuri si servicii, fiind responsabila pentru initierea si mentinerea relatiilor efective si profesionale cu furnizorii;
- Monitorizez toata documentatia necesara unui proces de achizitie (propuneri, mape comparative, ordine de achizitii, verificarea facturilor si transmiterea acestora spre inregistrarea in contabilitate, plata acestora);
- Elaborez impreuna cu Departamentul Legal cerintele comerciale din cadrul contractelor cu furnizorii;
- Ma implic in negocierile cu furnizorii prin initierea discutiilor contractuale si supunerea spre examinare si validare a informatiilor superiorilor;
- Initiez colaborarea cu furnizorii si efectuez o evaluare periodica a acestora;
- Trebuie sa informez departamentele care comanda ori de cate ori specificatiile materialelor sau serviciilor comandate sunt contradictorii cu practicile logice de achizitionare sau cu conditiile de pe piata;
- Particip la definirea si implementarea actiunilor corective si preventive ce tin de responsabilitatea mea;
- Pun in practica/execut procedurile implementate de catre conducerea societatii;
- Solicit furnizorului documentatia calitativa, in cazul in care materialele n-au fost insotite de respectivele documente (sau sunt partiale), pe baza unei solicitari primite din partea departamentului ce realizeaza receptia;
- Informez Departamentul de Calitate sau departamentul responsabil cand este ceruta o receptie tehnica;
- Intocmesc baza de date a furnizorilor curenţi/potenţiali ai unităţii cu date de contact (adresa, persoana de contact, numar de telefon etc);
- Prospectez piata actuala sau pontentiala in vederea incheierii unor colaborari cu posibili/viitori furnizori;
- Particip la sedintele saptamanale cu privire la buna desfasurare a productiei;

01.05.2012 - 30.11.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: functionar administrativ in cadrul departamentului de achizitii

Responsabilitati:

- Procuram bunuri si servicii, fiind responsabil pentru initierea si mentinerea relatiilor efective si profesionale cu furnizorii;
- Monitorizam toata documentatia necesara unui proces de achizitie (propuneri, mape comparative, ordine de achizitii, verificarea facturilor si transmiterea acestora spre inregistrarea in contabilitate, plata acestora);
- Elaboram impreuna cu Departamentul Legal cerintele comerciale din cadrul contractelor cu furnizorii;
- Ma implicam in negocierile cu furnizorii prin initierea discutiilor contractuale si supunerea spre examinare si validare a informatiilor superiorilor;
- Initiam colaborarea cu furnizorii si efectuam o evaluare periodica a acestora;
- Trebuia sa informez departamentele care comanda ori de cate ori specificatiile materialelor sau serviciilor comandate sunt contradictorii cu practicile logice de achizitionare sau cu conditiile de pe piata;
- Participam la definirea si implementarea actiunilor corective si preventive ce tineau de responsabilitatea mea;
- Puneam in practica/executam procedurile implementate de catre conducerea societatii;
- Solicitam furnizorului documentatia calitativa, in cazul in care materialele nu fusesera insotite de respectivele documente (sau sunt partiale), pe baza unei solicitari primite din partea departamentului ce realiza receptia;
- Informam Departamentul de Calitate sau departamentul responsabil cand era ceruta o receptie tehnica;
- Intocmeam baza de date a furnizorilor curenţi/potenţiali ai unităţii cu date de contact (adresa, persoana de contact, numar de telefon etc);
- Prospectam piata actuala sau pontentiala in vederea incheierii unor colaborari cu posibili/viitori furnizori;
- Participam la sedintele saptamanale cu privire la buna desfasurare a productiei;
- Intocmeam si gestionam rezervarile angajatilor societatii (cazare, bilete de avion);

01.07.2011 - 30.04.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Realizam colectarea, inregistrarea, transmiterea catre departamente societatii a corespondentei;
- Asiguram transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Intocmeam pontajului angajatilor departamentelor administrative;
- Asiguram si mentineam relatiile cu proprietarii apartamentelor inchiriate in localitatea punctului de lucru al companiei;
- Asiguram necesarul de birotica, produse de curatenie si le receptionam prin intocmirea NIR-urilor in sistemul SAP;
- Stabileam si pastram contactul cu furnizorii de service/mentenanta imprimante, curierat;
- Preluam si redirectionam apelurilor telefonice;
- Asiguram protocolul in cadrul intalnirilor;
- Intampinam si anuntam vizitatorii;
- Realizam rezervarile hoteliere pe plan local;

22.10.2008 - 07.03.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

01.07.2008 - 31.10.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Technoredactam contractele pe baza unor draft-uri si le pregateam in vederea semnarii de catre persoane autorizate din cadrul firmei;
- Gestionam, centalizam si arhivam documentele scriptice si electronice;
- Intocmeam necesarul de papetarie;
- Redactam si distribuiam corespondenta interna si externa (fax-uri, note interne, adrese sau alte documente);
- Mentineam relatia cu firma de curierat si de telefonie mobila/fixa;
- Aranjam documentele contabile in vederea inregistrarea acestora;

01.11.2006 - 31.07.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Responsabilitatile tineau atat de departamentul financiar, cat si de cel administrativ.
Departamentul de contabilitate:
- mentineam legatura cu furnizorii/clientii;
- mentineam evidenta platilor/incasarilor, facturarii;
- recalculam bugetele proiectelor pe baza tuturor cheltuielilor realizate;
- aranjam documentele contabile in vederea inregistrarea acestora;
- inregistam in programul de contabilitate (Ciel) facturile emise si extrasele bancare.

Departamentul administrativ:
- technoredactam contractele pe baza unor draft-uri si le pregateam in vederea semnarii de catre persoane autorizate din cadrul firmei;
- gestionam, centalizam si arhivam documentele scriptice si electronice;
- intocmeam necesarul de papetarie;
- redactam si distribuiam corespondenta interna si externa (fax-uri, note interne, adrese sau alte documente);
- mentineam relatia cu firma de curierat si de telefonie mobila/fixa.

studii

 

Facultati:

2005 - 2014 Facultate / Colegiu: Management Economic la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu: Stiinte Ale Naturii la Colegiul National "Barbu Stirbei" din Calarasi.

Premii

Traininguri
Mar 2016: Training "Negociere"
Certificat de participare pentru cunostinte teoretice si practice dobandite in cadrul programului de training "Negociere" - Solve & Perform, Olivia Podobea

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close