Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.09.1978

obiectiv

 

Dorinţa de a lucra într-un mediu profesional şi dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi dobândirea de noi cunoştinţe, în vederea creării de noi oportunităţi de avansare şi dezvoltare profesională în cadrul companiei, atât în avantajul companiei, cât şi al clienţilor acesteia.

Salariu: 1.400,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Personal calificat

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: senior data processing executive

Responsabilitati:

Responsabilităţi, Realizări:
• Suport intern pentru cercetătorii companiei din alte locații internaționale;
• Identificarea proiectelor în derulare și alocarea acestora;
• Descărcarea bazelor de date necesare fiecărui studiu în parte de pe platforma internă;
• Verificarea instrucțiunilor/Tabspec-urilor în baza datelor descărcate, a chestionarului și a altor surse furnizate ce au legătură cu proiectul;
• Editarea, validarea şi adaptarea script-urilor pentru crearea analizelor necesare fiecărui studiu în parte; Pregătirea și procesarea bazelor de date pentru tabulare, folosind programul dezvoltat intern, bazat pe software-ul Python, Quantipy;
• Asigurarea corectitudinii datelor prelucrate;
• Prelucrarea datelor și crearea rapoartelor;
• Generarea şi manevrarea fișierelor create și a bazelor de date, în formate variate de tip XLS, PPTX, MDD, DDF, CSV, SAV DATA FILES, etc.;
• Comunicarea și colaborarea în permanență cu cercetătorii responsabili de fiecare proiect și client în parte; Asigură calitatea rezultatelor și satisfacția clientului intern;
• Asigurarea livrării datelor, respectarea termenelor limită și a standardelor de proiect stabilite;
• Preluarea extra-cerințelor pe proiecte deja livrate, actualizarea și prelucrarea datelor în vederea realizării de noi rapoarte;
• Încărcarea bazele de date pe diferite platfome dezvoltate intern, în vederea accesării acestora de către clienții interni și/sau externi;
• Colaborarea și menținerea contactului cu departamentul TechOps pentru gestionarea fișierelor și rezolvarea diverselor probleme legate de date sau/și de script-uri; Testarea programelor și a diverși parametrii în vederea obținerii rezultatelor dorite;
• Asistarea Team Leader-ului în vederea menținerii eficienței în cadrul departamentului;
• Asigurarea suportului necesar membrilor noi ai echipei de procesare de date.


Referinţe, Alte observaţii:
Programe utilizate: Quantipy, Microsoft Office tools, SPSS, programe interne si platforme online
Competențe informatice: Word, Excel, PowerPoint, Quantipy (based on Python), Outlook, Navigare Internet, Skype for Business

01.05.2012 - 31.08.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: rms da back-office field coordinator

Responsabilitati:

Responsabilităţi, Realizări:
• Încărcarea în sistem a bazelor de date colectate din teren;
• Verificarea şi monitorizarea desfăşurării activităţii din teren în baza programării stabilite;
• Crearea şi prelucrarea fişierelor necesare desfăşurării activităţii din cadrul departamentului (programări, materiale de vizită, situaţii saptămânale din teren, investigaţii şi instrucţiuni de lucru, etc.);
• Colaborarea cu diverse departamente în vederea atribuirii de coduri şi caracteristici noi în producţia datelor;
• Realizarea fişierelor de generare a programărilor din teren;
• Livrarea şi raportarea diverselor fişiere şi baze de date către departamentele de statistică;
• Colaborarea şi menţinerea contactului cu departamentul de IT şi HelpDesk în vederea gestionării fişierelor şi soluţionarea diverselor probleme legate de datele exportate din teren;
• Introducerea şi procesarea în sistem a datelor colectate prin intermediul chestionarelor şi agregarea bazei de date;
• Realizarea lunară/săptămânală a rapoartelor specifice pe diverşi indicatori (Dashboard, KPI, Raport Track) şi validarea datelor primite;
• Implicarea în diverse proiecte/activităţi din cadrul departamentului;
• Suport permanent şi legătură directă cu echipa din teren;
• Compararea şi simularea rapoartelor şi datelor din sistemul actual cu cel online în vederea avansării la o tehnologie digitalizată;
• Gestionarea unor aspecte administrative şi rareori financiare din cadrul departamentului; colaborarea cu departamentele de HR şi contabilitate, ca intermediar în soluţionarea diverselor aspecte relaţionate cu respectivele departamente pentru echipa din teren (contracte, acte, corespondenţă, etc.);
• Selectarea CV-urilor în vederea noilor recruţi;
• Implicarea directă în echipa de ”jurnalişti” în vederea editării articolelor din revista trimestrială a departamentului de Achiziţii Date din Europa de Est.


Referinţe, Alte observaţii:
Programe utilizate: FoxPro, Microsoft Office tools, programe interne si platforme online
Competențe informatice: Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Navigare Internet, Skype for Business

01.07.2010 - 31.08.2011

Departament: marketing

Titlu Job: analist

Responsabilitati:

Responsabilităţi, Realizări:
• Prelucrarea datelor pentru diferite activități din cadrul departamentului;
• Realizarea rapoartelor în baza informaţiilor colectate din teren prin completarea chestionarelor aferente fiecărui proiect în parte;
• Editarea şi scrierea programelor şi script-urilor în baza chestionarelor, manevrarea şi validarea acestora;
• Verificarea materialelor înainte de printare, alocarea de coloane şi urmărirea logicii chestionarului în baza proiectelor desfăşurate;
• Crearea şi manevrarea programelor de procesare de date, în formate variate de tip CSV, ASCII, XLS DATA FILES, INSIGHTS, etc.;
• Asigurarea corectitudinii datelor prelucrate;
• Colaborarea cu ehipa de research, liderii de echipă şi managerii de proiect implicaţi în proiectele elaborate;
• Respectarea deadline-urilor stabilite împreună cu echipa de research, respectiv clientul;
• Suport pentru echipa de Client Service Research în vederea completării cu date extrase din rapoartele prelucrate în format Power Point pentru client.


Referinţe, Alte observaţii:
Programe utilizate: Quantum, Q-input (QI2 Define - windows), INSIGHT, CATI-Nipo Software, Microsoft Office tools
Competențe informatice: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Quantum, CATI, Navigare Internet

01.03.2004 - 31.07.2010

Departament: marketing

Titlu Job: data processing executive

Responsabilitati:

Responsabilităţi, Realizări:
• Prelucrarea datelor pentru diferite activități din cadrul departamentului;
• Realizarea rapoartelor în baza informaţiilor colectate din teren prin completarea chestionarelor aferente fiecărui proiect în parte;
• Editarea şi scrierea programelor şi script-urilor în baza chestionarelor, manevrarea şi validarea acestora;
• Introducerea şi procesarea datelor (validarea datelor introduse şi raportarea lor);
• Păstrarea şi asigurarea unei arhive pentru proiectele desfăşurate şi finalizate;
• Verificarea materialelor înainte de printare, alocarea de coloane şi urmărirea logicii chestionarului în baza proiectelor desfăşurate;
• Respectarea deadline-urilor stabilite împreună cu echipa de research, respectiv clientul;
• Supervizarea şi coordonarea echipei de lucru, a operatorilor de introducere dateangajaţi part-time sau project based);
• Administrarea bugetului din cadrul departamentului de Procesare Date, şi redactarea rapoartelor de lucru pentru operatorii de introducere date;
• Susţinerea training-urilor/briefing-urilor echipei de lucru.


Referinţe, Alte observaţii:
Programe utilizate: Quantum, Q-input (dos), SPSS, CATI-Nipo Software (începător) , Microsoft Office tools şi alte programe de introducere date
Competențe informatice: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Navigare Internet

01.01.2003 - 31.03.2004

Departament: marketing

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

Responsabilităţi, Realizări:
• Introducerea datelor în programe dedicate, şi validarea acestora (curăţarea bazei de date de erori);
• Crearea programelor de introducere şi validare date personalizate în funcţie de proiecte;
• Păstrarea şi asigurarea unei arhive pentru proiectele desfăşurate şi finalizate;
• Prelucrarea datelor pentru diferite activități din cadrul departamentului;
• Verificarea materialelor înainte de printare, alocarea de coloane şi urmărirea logicii chestionarului în baza proiectelor desfăşurate;
• Supervizarea şi coordonarea echipei de lucru, a operatorilor de introducere date;
• Suport direct pentru echipa de lucru.


Referinţe, Alte observaţii:
Programe utilizate: Quantum, Q-input (dos), Microsoft Office tools şi alte programe de introducere date
Competențe informatice: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Navigare Internet

01.04.2001 - 31.01.2003

Departament: marketing

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

Responsabilităţi, Realizări:
• Introducerea datelor în programe dedicate;
• Crearea programelor de introducere personalizate în funcţie de proiecte;
• Păstrarea şi asigurarea unei arhive pentru proiectele desfăşurate şi finalizate;
• Supervizarea echipei de lucru, a operatorilor de introducere date.


Referinţe, Alte observaţii:
Programe utilizate: Q-input (dos) şi alte programe de introducere date

01.04.1999 - 30.04.2001

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: arhivist

Responsabilitati:

Responsabilităţi, Realizări:
• Arhivare
• Tipărire şi copiere
• Legare şi capsare de documente şi chestionare
• Supervizarea şi organizarea echipei de lucru


Referinţe, Alte observaţii:
Maşini utilizate: Risograph şi Xerox

studii

 

Facultati:

2014 - 2017 Facultate / Colegiu: Profil Economic – Facultatea de Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1992 - 1996 Liceu: Secţia Uman - Limbi şi Literaturi Străine la Grupul Scolar Aeronautic "Henri Coandă" din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Sep 2016 - Oct 2016: Quantipy (based on Python)

Jan 2008 - Jul 2010: Quantum & SPSS & Nipo-Software
Am participat in cadrul training-urilor de:
•Quantum si Q-input
•SPSS (basic)
•CATI-Nipo Software


Am oferit training de:
•Quantum script validation
•Editare/alocare de coloane in cadrul unui chestionar si metoda logica urmarita

Am format, coordonat şi recrutat mai mult de 30 part-timer pentru introducerea datelor.
Voluntariat
Jun 2014 - Mar 2016: Voluntariat - ocazional
Acțiuni de voluntariat organizate împreună cu compania în folosul societății și implicarea în ajutorarea diferitelor asociații de tip ONG
Hobby-uri
•Lectură şi scris;, •Muzică şi dans;, •Sport - activităţi în aer liber;, •Teatru şi artă;, •Computer şi internet

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close