Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.04.1985

obiectiv

 

Beneficiind de o pregatire universitara si de o experienta dobandita in domeniul bancar si cel de recuperare a creantelor, care pana in prezent, desi nu este foarte mare, mi-a oferit sansa de a-mi exersa cunostintele teoretice acumulate prin studiu, dar si dobandirea de noi abilitati: capacitate de evaluare a situatiilor critice si de a lua decizii intr-un interval scurt de timp, precum si imbogatirea abilitatilor de negociere in relatia cu debitorii, experienta acumulata in cadrul SC Corporate Recovery Management SRL (Grup MKB Romexterra Bank) si nu in ultimul rand in cadrul companiei Bancpost S.A., sunt pregatita pentru un parteneriat fructuos prin care veti avea la dispozitie avantajele formarii mele teoretice si pe cele ale unei semnificative experiente de care dispun in domeniul bancar si cel de recuperare a creantelor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - 31.07.2015

Departament: banci

Titlu Job: analist financiar

Responsabilitati:

▪ comunicare cu toate partile implicate in contractul de credit (debitori, fidejusori, garanti per aval, garanti ipotecari, etc);
▪ propunerea de masuri de recuperare pentru clientii alocati;
▪ actiuni de executare silita a persoanelor fizice si juridice (intocmirea cererilor de executare silita);
▪ asigurarea monitorizarii si raportarii in mod adecvat a portofoliului de credite neperformante gestionat;
▪ pregatirea si verificarea contractelor de credit, de garantie reala mobiliara si imobiliara cat si a clauzelor contractuale;
▪ identifica cele mai adecvate proceduri pentru fiecare client, in scopul cresterii volumului creantelor recuperate, diminuarea perioadei de recuperare si imbunatatirea eficientei acestei activitati;
▪ mentine legatura cu avocatii, executorii judecatoresti si monitorizeaza activitatea acestora in relatia cu debitorii;
▪ analizeaza si arhiveaza la dosarul fiecarui client gestionat documentele comunicate de catre avocati, executori judecatoresti si administratori judiciari/lichidatori;
▪ intocmeste periodic si la solicitarea organelor de conducere rapoarte cu privire la portofoliul de clienti aflati in gestiune;
▪ identificarea solutiilor realiste de recuperare a creantelor, inclusiv pe baza unor intalniri cu reprezentantii debitorului;
▪ formuleaza cereri de executare silita impotriva bunurilor din patrimoniul debitorilor/tertilor garanti/fidejusorilor/avalistilor in cazul in care o astfel de decizie de business a fost adoptata;
▪ depune titlurile la dosarele de executare silita ale executorilor judecatoresti/executorilor fiscali, in cazul in care executarea silita a fost demarata anterior;
▪ urmareste indeplinirea de catre executorii judecatoresti/executorii fiscali a tuturor actelor de executare in favoarea Bancii, in vederea recuperarii creantei;
▪ urmareste realizarea de catre administratorii judiciari/lichidatori a tuturor masurilor adoptate de catre adunarea/comitetul creditorilor si confirmate de catre judecatorul sindic;
▪ urmareste incasarile obtinute din aplicarea procedurilor de executare silita si a procedurii insolventei in cazul fiecarui client gestionat;
▪ intocmeste periodic raportari cu privire la valoarea creantelor, situatia recuperarilor, situatia cheltuielilor judiciare si de executare pentru clientii din portofoliu.

01.01.2014 - 31.03.2015

Departament: banci

Titlu Job: colector (recuperator) creante/debite_executare silita/faliment

Responsabilitati:

▪ comunicare cu toate partile implicate in contractul de credit (debitori, fidejusori, garanti per aval, garanti ipotecari, etc);
▪ propunerea de masuri de recuperare pentru clientii alocati;
▪ actiuni de executare silita a persoanelor fizice si juridice (intocmirea cererilor de executare silita);
▪ notificarea clientilor, introducerea biletul la ordin la plata si solicitarea de investire cu formula executorie;
▪ demararea procedurii insolventei;
▪ participarea la actiunile de verificare a portofoliului de credite impreuna cu Ofiterii de Credit Control efectuate la Sucursale;
▪ asigurarea monitorizarii si raportarii in mod adecvat a portofoliului de credite neperformante gestionat;
▪ verificari cu ajutorul buletinul insolventei, portalul instantelor de judecatata, recom, atat pentru societate cat si pentru asociati;
▪ pregatirea si verificarea contractelor de credit, de garantie reala mobiliara si imobiliara cat si a clauzelor contractuale;
▪ identifica cele mai adecvate proceduri pentru fiecare client, in scopul cresterii volumului creantelor recuperate, diminuarea perioadei de recuperare si imbunatatirea eficientei acestei activitati;
▪ analizeaza situatia clientilor, intocmeste propunerile si documentatiile necesare adoptarii unei decizii business de catre factorii de decizie, conform competentelor de aprobare;
▪ transmite deciziile de business catre avocatii, executorii judecatoresti pentru fiecare client in parte si monitorizeaza implementarea acestor decizii;
▪ mentine legatura cu avocatii, executorii judecatoresti si monitorizeaza activitatea acestora in relatia cu debitorii;
▪ analizeaza si arhiveaza la dosarul fiecarui client gestionat documentele comunicate de catre avocati, executori judecatoresti si administratori judiciari/lichidatori;
▪ intocmeste periodic si la solicitarea organelor de conducere rapoarte cu privire la portofoliul de clienti aflati in gestiune;
▪ identificarea solutiilor realiste de recuperare a creantelor, inclusiv pe baza unor intalniri cu reprezentantii debitorului;
▪ formuleaza cereri de executare silita impotriva bunurilor din patrimoniul debitorilor/tertilor garanti/fidejusorilor/avalistilor in cazul in care o astfel de decizie de business a fost adoptata;
▪ depune titlurile la dosarele de executare silita ale executorilor judecatoresti/executorilor fiscali, in cazul in care executarea silita a fost demarata anterior;
▪ urmareste indeplinirea de catre executorii judecatoresti/executorii fiscali a tuturor actelor de executare in favoarea Bancii, in vederea recuperarii creantei;
▪ urmareste realizarea evaluarii bunurilor supuse executarii silite;
▪ transmite spre aprobare rapoartele de evaluare;
▪ implementeaza in sistem modificarea pretului de evaluare conform rapoartelor de evaluare;
▪ urmareste realizarea de catre administratorii judiciari/lichidatori a tuturor masurilor adoptate de catre adunarea/comitetul creditorilor si confirmate de catre judecatorul sindic;
▪ urmareste incasarile obtinute din aplicarea procedurilor de executare silita si a procedurii insolventei in cazul fiecarui client gestionat;
▪ intocmeste periodic raportari cu privire la valoarea creantelor, situatia recuperarilor, situatia cheltuielilor judiciare si de executare pentru clientii din portofoliu;
▪ propune imbunatatirea procedurilor si normelor de recuperare a creantelor bancii.
▪ asigura secretul profesional, asigura secretul informatiei si al documentelor.

01.07.2013 - 31.01.2014

Departament: banci

Titlu Job: analist bancar

Responsabilitati:

▪ analizeaza setul de documente furnizate de potentialul client si ia decizia de aprobare/respingere a cererii de credit pentru persoane fizice, conform legislatiei in vigoare, normelor BNR, normelor si procedurilor bancii;
▪ verifica daca au fost furnizate toate informatiile necesare acordarii imprumutului, pentru fiecare cerere de credit;
▪ verifica documentele continute in dosarul de credit : existenta documentelor cerute de normele interne ale bancii, autenticitatea documentelor prezentate;
▪ introduce in aplicatia informatica toate informatiile necesare, verifica daca datele introduse sunt corecte si ataseaza documentele scanate;
▪ verifica criteriile de eligibilitate, rezultatul scoringului si capacitatea de rambursare conform normelor interne ale bancii, pentru fiecare cerere de credit;
▪ verifica istoricul de credite/referintele de credite ale clientului;
▪ efectueaza verificarile la CRB si Biroul de Credit;
▪ verificari atat pentru societatea angajatoare cat si pentru asociati, buletinul insolventei, portalul instantelor de judecatata, recom, aegrm;
▪ verifica numerele de telefon ale unitatii angajatoare si efectueaza verificarea telefonica a datelor clientului la angajator;
▪ verifica numarul de telefon fix de contact al clientului;
▪ pregateste raportul zilnic de activitate referitor la cererile de credit analizate;
▪ intocmeste rapoarte specifice activitatii pe care o desfasoara;
▪ raporteaza posibilele cazuri de frauda catre echipa de frauda/seful de department/director si trimite dosarele in analiza suplimentara conform instructiunilor primite de la Departamentul Risk Retail;
▪ colaboreaza cu celelalte departamente in vederea prevenirii fraudelor;
▪ efectueaza managementul de dosare si arhivarea lor;
▪ coopereaza cu departamentul Asistenta Tehnica – IT oferind feedback-ul necesar pentru a se asigura functionarea corecta a aplicatiei informatice;
▪ informeaza unitatile bancare teritoriale si partenerii intermediari, prin e-mail, cu privire la solicitarile de completari si statusul dosarelor (aprobat/respins);
▪ asigura secretul profesional, asigura secretul informatiei si al documentelor.

01.03.2010 - 31.12.2011

Departament: banci

Titlu Job: analist financiar

Responsabilitati:

▪ comunicare cu toate partile implicate in contractul de credit (debitori, fidejusori, garanti per aval, garanti ipotecari, etc);
▪ propunerea de masuri de recuperare pentru clientii alocati catre Comitetul de Credite Neperformante;
▪ actiuni de executare silita a persoanelor fizice si juridice debitoare (intocmirea cererilor de executare silita, a adreselor de poprire a sumelor datorate de terti debitorilor);
▪ intocmirea adreselor de infiintare a popririi asupra sumelor datorate de terti debitorilor;
▪ notificarea clientilor, introducerea biletul la ordin la plata si solicitarea de investire cu formula executorie;
▪ demararea procedurii insolventei;
▪ participarea la actiunile de verificare a portofoliului de credite impreuna cu Ofiterii de Credit Control efectuate la Sucursale;
▪ asigurarea monitorizarii si raportarii in mod adecvat a portofoliului de credite neperformante gestionat;
▪ recuperarea eficienta a creditelor neperformante detinute in portofoliul gestionat;
▪ verificari cu ajutorul sivabonului, centralei riscurilor bancare, atat pentru societate cat si pentru asociati, buletinul insolventei, portalul instantelor de judecatata, recom;
▪ pregatirea si verificarea contractelor de credit, de garantie reala mobiliara si imobiliara cat si a clauzelor contractuale;
▪ stransa relationare cu reteaua bancii in vederea eficientizarii normelor si reglementarilor bancare;
▪ identifica cele mai adecvate proceduri pentru fiecare client, in scopul cresterii volumului creantelor recuperate, diminuarea perioadei de recuperare si imbunatatirea eficientei acestei activitati;
▪ analizeaza situatia clientilor, intocmeste propunerile si documentatiile necesare adoptarii unei decizii business de catre factorii de decizie, conform competentelor de aprobare;
▪ transmite deciziile de business catre avocatii, executorii judecatorestii si/sau executorii bancarii pentru fiecare client in parte si monitorizeaza implementarea acestor decizii;
▪ mentine legatura cu avocatii, executorii bancari/executorii judecatoresti/executorii fiscali cu care colaboreaza CRM si monitorizeaza activitatea acestora in relatia cu debitorii;
▪ analizeaza si arhiveaza la dosarul fiecarui client gestionat documentele comunicate de catre avocati, executori bancari/executori judecatoresti/executori fiscali si administratori judiciari/lichidatori;
▪ intocmeste periodic si la solicitarea organelor de conducere ale CRM rapoarte cu privire la portofoliul de clienti aflati in gestiune;
▪ identificarea solutiilor realiste de recuperare a creantelor, inclusiv pe baza unor intalniri cu reprezentantii debitorului;
▪ formuleaza cereri de executare silita impotriva bunurilor din patrimoniul debitorilor/tertilor garanti/fidejusorilor/avalistilor in cazul in care o astfel de decizie de business a fost adoptata;
▪ depune titlurile la dosarele de executare silita ale executorilor bancari/executorilor judecatoresti/executorilor fiscali, in cazul in care executarea silita a fost demarata anterior cesiunii de creanta;
▪ urmareste indeplinirea de catre executorii bancari/executorii judecatoresti/executorii fiscali a tuturor actelor de executare in favoarea CRM, in vederea recuperarii creantei;
▪ urmareste realizarea evaluarii bunurilor supuse executarii silite;
▪ urmareste realizarea de catre administratorii judiciari/lichidatori a tuturor masurilor adoptate de catre adunarea/comitetul creditorilor si confirmate de catre judecatorul sindic;
▪ urmareste incasarile obtinute din aplicarea procedurilor de executare silita si a procedurii insolventei in cazul fiecarui client gestionat;
▪ intocmeste periodic raportari cu privire la valoarea creantelor, situatia recuperarilor, situatia cheltuielilor judiciare si de executare pentru clientii din portofoliu;
▪ propune imbunatatirea procedurilor si normelor de recuperare a creantelor bancii.

01.02.2009 - 31.03.2010

Departament: banci

Titlu Job: ofiter recuperare creante

Responsabilitati:

▪ vizitarea clientilor cu credite neperformante, negocierea solutiilor amiabile de plata pentru o mai buna eficientizare a recuperarii creditelor neperformante;
▪ comunicare cu toate partile implicate in contractul de credit (debitor, fidejusori, garanti per aval, garanti ipotecari, etc);
▪ propunerea de masuri de recuperare pentru clientii alocati catre Comitetul de Credite Neperformante;
▪ actiuni de executare silita a persoanelor fizice si juridice debitoare (intocmirea cererilor de executare silita, a adreselor de poprire a sumelor datorate de terti debitorilor);
▪ intocmirea adreselor de infiintare a popririi asupra sumelor datorate de terti debitorilor;
▪ notificarea clientilor, introducerea biletul la ordin la plata si solicitarea de investire cu formula executorie;
▪ demararea procedurii insolventei;
▪ participarea la actiunile de verificare a portofoliului de credite impreuna cu Ofiterii de Credit Control efectuate la Sucursale;
▪ producerea de rapoarte periodice in conformitate cu atributiile postului;
▪ asigurarea monitorizarii si raportarii in mod adecvat a portofoliului de credite neperformante gestionat;
▪ recuperarea eficienta a creditelor neperformante detinute in portofoliul gestionat.

01.06.2008 - 28.02.2009

Departament: banci

Titlu Job: ofiter credite junior

Responsabilitati:

▪ procesarea dosarelor de creditare in vederea aprobarii la nivel national pentru companiile mici – mijlocii si persoanele fizice autorizate;
▪ verificari cu ajutorul sivabonului, centralei riscurilor bancare, atat pentru societate cat si pentru asociati, buletinul insolventei, portalul instantelor de judecatata, recom;
▪ pregatirea si verificarea contractelor de credit, de garantie reala mobiliara si imobiliara cat si a clauzelor contractuale;
▪ stransa relationare cu reteaua bancii in vederea eficientizarii normelor si reglementarilor bancare;
▪ completarea biletelor la ordin.

01.10.2007 - 31.05.2008

Departament: banci

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

▪ preluarea apelurilor;
▪ descoperirea planului de vanzare;
▪ descoperirea proiectului;
▪ propunerea si informarea clientilor cu privire la ofertele institutiei;
▪ informarea despre actele necesare obtinerii si intocmirii dosarului de credit;
▪ introducerea clientilor in baza de date;
▪ procesarea dosarelor de creditare in vederea aprobarii la nivel national pentru persoanele fizice;
▪ printarea, aranjarea si indosarierea documentelor;
▪ consultarea sivabonului, crb-ului;
▪ simulare de credit;
▪ trimiterea actelor prin curierat catre clienti;
▪ urmarirea desfasurarii contractelor;
▪ verificarea actelor si acceptarea sau respingerea dosarului de credit;
▪ activare carduri.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Finanțe si Banci la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu: Real la Dante Alighieri din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close