Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.06.1969

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei si acumularea de noi cunostinte, aplicand experienta si abilitatile dobandite pana in prezent, in scopul cresterii performantelor firmei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariu motivant, tichete de masa, asigurare medicala.

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Relatii clienti / Call center, Banci

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

23.11.2009 - 01.03.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist relatii clienti

Responsabilitati:

• administrarea şi gestionarea produselor (urmărire stoc disponibil, urmărire aprovizionare şi recepţie materiale comandate la furnizori);
• administrarea şi gestionarea clienţilor (introducerea de comenzi, realizare modificări n comenzi la cerere, creare de livrări, facturi, etc);
• verificarea datelor necesare şi cererea tuturor informaţiilor necesare de la departamente pentru introducerea şi prelucrarea comenzilor;
• utilizarea programului informatic B-org pentru introducere şi prelucrare comenzi, facturare, vanzari, rapoarte periodice;
• menţinerea unei strnse legături şi bune comunicări privind activitatea comercială şi abordarea clienţilor la telefon, pentru ai nştiinţa de promoţiile şi produsele noi apărute;
• menţinerea unei strnse legături şi bune comunicări cu depozitele şi cu punctele de lucru din Trgu Mureş, Timişoara şi Oradea;
• pregătirea şi transmiterea informatică a tuturor documentelor necesare livrării mărfii;
• stabilirea mpreună cu clienţii şi cu depozitul, a datelor precise pentru livrări;
• soluţionarea tuturor reclamaţiilor cu privire la livrarea de produse şi comunicarea către client, n cel mai scurt timp posibil, a soluţiilor gasite;
• arhivarea tuturor documentelor (contracte, comenzi clienţi, sesizări);
• primirea şi verificarea cecurilor, biletelor la ordin şi introducerea n programul informatic B-org a tuturor extraselor venite de la băncile cu care lucram, privind plăţile clienţilor.

Realizari:

Depun o activitate indispensabilă bunului mers al firmei.

01.01.2007 - 17.02.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent logistică – responsabil administrare clienti (80-100 clienţi)

Responsabilitati:

• administrarea şi gestionarea clienţilor (introducerea de comenzi, modificări n comenzi, urmărire stoc disponibil, urmărire aprovizionare şi recepţie, materiale comandate la furnizorii, creare de livrări şi facturi etc.);
• verificarea datelor şi cererea tuturor informaţiilor necesare de la Departamentele noastre pentru introducerea şi prelucrarea comenzilor;
• utilizarea programului SAP pentru introducere şi prelucrare comenzi (conform cererilor venite pe email, telefon sau fax), facturare, rapoarte periodice etc.
• menţinerea unei strnse legături şi bune comunicări cu departamentele (Comercial, Marketing, Proiecte, Service), cu depozitul şi cu Agenţiile din ţară: Constanţa, Galaţi, Iaşi, Braşov, Cluj, Timişoara ;
• pregătirea şi transmiterea informatic a tuturor documentelor (tipărirea către depozit a facturilor, a certificatelor de calitate sau de garanţie etc.), necesare ulterior livrării sau ridicării mărfii;
• stabilirea mpreună cu clienţii şi cu depozitul datele precise ale livrărilor, n cazul n care clientul ridica marfa de la depozitul nostru;
• suport relaţii clienţi şi nregistrarea ntr-o bază de date a tuturor sesizărilor şi cererilor clienţilor (CSC – Dep.Centrul Suport Clienţi), ceea ce rezulta o strnsă legatură şi comunicare cu clienţii;
• soluţionarea tuturor neconformităţilor cu privire la livrarea de echipamente şi comunicarea către client, n cel mai scurt timp posibil, a soluţiilor găsite pentru rezolvarea sesizărilor sau cererilor, rezultnd asigurarea satisfacţiei clienţilor;
• arhivarea tuturor documentelor (contracte, comenzi clienţi, sesizări) etc.

30.10.2003 - 30.01.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretariat - receptie

Responsabilitati:

- Prelucrarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor catre toate departamentele;
- Preluarea si gestionarea corespondentei;
- Gestionarea bazei de date a colaboratorilor care participau la cursurile de Pregatire tehnica;
- Inregistrarea tuturor documentelor intr-un Registru intrare-Iesire si trimiterea de fax-uri;
- Administrarea si coordonarea comenzilor de Birotica si papetarie o tuturor angajatilor;
- Intampinarea clientilor si o invitatilor, conducerea lor catre salile de intalniri;
- Gestionarea, indosarierea si arhivarea documentelor firmei si alte activitati de secretariat / Receptie

Realizari:

Am depus o activitate indispensabila bunului mers al firmei.

01.10.2003 - 01.01.2007

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: operator calculator

Realizari:

Am depus o activitate indispensabila bunului mers al firmei.

01.09.1990 - 01.07.2000

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: asistent cercetare/operator calculator

01.08.1985 - 01.09.1990

Departament: productie

Titlu Job: operator calculator / electronist

studii

 

Facultati:

- Liceul Industrial "Electronica" / 1983-1988
- Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir", Facultatea de "Stiinte juridice si administrative" (2003-2007)
Diploma de licenta - Drept specializare - Promotia 2007

Activitati extracurriculare

Bun organizator / decizional, de control Coordonare,, Planificare, Posibilitatea de analiza si sinteza, spirit de observatie, asumarea raspunderii, gandire clara si conceptuala, gasirea celor mai bune solutii limitat in timp, usurinta de o Posibilitatea Invata, initiativa, dinamism, de O lucra in conditii de stres si Efor psihic prelungit, politete, conduita morala, gandire flexibila, orintata obiectivitate Rezultat spre ONU, Perseverenta, perspicacitate, creativitate, organizatorica si de aanaliza Califica, stapanire de sine, spirit de echipa.

Premii

Institutul de Cercetare Ştiinţifică şi Inginerie tehnologică pentru Tehnica de Calcul si Informatica:
- Operatorul de echipamente, Culegere, transmitere, prelucrare primara si o introducere datelor ICSIT Bucuresti -> 1988.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close