Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.09.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.12.2004

obiectiv

 

De a avea un loc de munca energic cu satisfactii atat profesionale cat si financiare

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Telecomunicatii, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii clienti

26.03.2008 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: sales representative & customer care

Responsabilitati:

Prezentarea, vanzarea si cresterea valorii vanzarilor produselor si serviciilor Vodafone catre clientii potentiali si existenti in scopul de a atinge Targetul de vanzari al Magazinului .
- Asigurarea acuratetii inregistrarii datelor clientilor in bazele de date ( verificarea integritatii, completarea contractului, facturarea si completarea certificatului de garantie, completarea contractului de transfer de responsabilitate).
- Prezentarea de informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentialii si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii, preturi, conditii de livrare , conditiile contractuale, termenul de garantie si suportul tehnic.
- Mentinerea imaginii companiei si respectarea standardelor ei livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism (respectand modelul de retail) si prin asigurarea unei curatenii exemplare in aria Magazinului.
- Realizarea rapoartelor zilnice despre vanzarile si activarile zilnice.
- Asigurarea fluxului de clienti in magazin atunci cand indeplinesc rol de Reprezentant relatii clienti catre: caserie, zona de vanzare si zona de asteptare.
- Colectarea si verificarea tuturor formelor de plata pentru serviciile si produsele companiei atat pentru magazin cat si pentru facturile Vanzarilor Directe.
- Asigurarea tuturor activitatilor si operatiunilor ce adreseaza cererile clientilor, conform procedurilor in vigoare.
- A fii in permanent la curent cu informatile sau serviciile nou aparute.

08.04.2006 - 21.03.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: sales representative

Responsabilitati:

-Reprezentarea companiei in relatia cu clientii
-Promovarea serviciilor companiei
-Implementarea politicii de vanzari promovata de companie -Mentinerea/dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti, marirea portofoliului de clienti
-Atingerea targetului lunar/anual vanzari
-Elaborare rapoarte de vanzari
-Supervizare stoc ,procesare comenzi pentru reteaua de magazine
-Supervizarea activitatii financiar contabile in reteaua de magazine
-Actualizarea clasamentelor pentru concursurile organizate de Megatel
-Intocmirea calculului de comisionare ale angajatilor
-Raportarea cat mai prompta la cerintele sefului direct

22.07.2005 - 22.06.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: junior sales representative

Responsabilitati:

• Stabilirea contactului cu clienti potentiali interesati sau nu de serviciul de internet CableLink si prezentarea ofertei curente;
• Semnare contracte de internet si/sau telefonie in numele RCS&RDS;
• Raport zilnic al activitatii prin rapoarte scrise catre coordonatorul comercial teren;
• Promovarea serviciului de internet/telefonie prin distribuirea de materiale publicitare in diferte zone ale orasului ;
•Rezolvarea problemelor legate de anumite contracte ,in numele firmei ;
• Abilitati foarte bune de comunicare;
• Atitudine proactiva si orientata catre client;
• Disponibilitate de a se adapta la un program flexibil si eventuale deplasari in tara

studii

 

Facultati:

Universitatea Ovidius Constanta, Profilul: Electronica
Domeniul Inginerie Electronica si Telecomunicatii,specializarea Electronica : Inginer diplomat(2009)

Premii

Am obtinut diplome de realizari , in august 2006 " Basic Selling Skills", in septembrie 2007 " Excellence in Customer Relations " emise de Telemobil S.A ( Seminar Leader Alexandra Mocanu-0788.101.153)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close