Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.08.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.01.2005

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

04.04.2009 - 03.10.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist servicii financiare

Responsabilitati:

In prezent este unul dintre cei mai mari angajatori din România cu aproape 1500 de specialişti vorbitori de limbi straine, pregatiti spre a sprijini procesele financiare şi administrative de afaceri pentru partenerii şi clienţii din regiune.
Responsabilitati: - Prin intelegerea proiectelor de afaceri ale HP-ului, activitatea desfasurata presupunea sprijin administrativ si financiar acordat managerilor de proiecte precum si altor clienti in functie de solicitari.

- Urmarirea detaliilor, analiza si realizarea acestor proiecte, urmand procesele si politicile HP.

- raspunderea este directa fata de inregistrarea proiectului, urmarirea acestuia si inchiderea de sfarsit de luna, de management si raportare financiara.

- cunoasterea si utilizarea SAP, precum si a extensiei acestei aplicatii, creata pentru HP

In perioada inchiderii de luna, trebuiau efectuate verificari asupra:
- recunoasterii veniturilor, a contabilitatii costurilor, postarea voucherelor, verificarea calitatii datelor
- conturilor de reconciliere - dobânzi acumulate şi verificarea amânărilor
- menţinerea şi urmărirea proiectului financiar
- terti participanti ai procesului de cumparare
- facturare
- previziuni, raportari, pregatirea documentelor
- participarea la teleconferinte cu privire la statusul proiectului
- Verificarea şi validarea orelor de muncă care au fost postate pe proiect
- menţinerea documentaţiei de proiect în conformitate cu politicile HP.

Realizari:

- realizarea obiectivelor propuse proiectelor la un nivel superior de calitate
- insusirea temeinica a cunostintelor necesare utilizarii aplicatiei software SAP.
- perfectionarea managementului timpului si a proiectelor

21.04.2007 - 21.01.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: collection representative

Responsabilitati:

Operaţiuni – Colectare debite
- ndeplinirea procedurii de colectare
- respectarea responsabilităţilor faţă de client/ debitor
- oferirea de informaţii clienţilor şi rezolvarea problemelor acestora
- preluarea apelurilor clienţilor şi nregistrarea solicitarilor
- rezolvarea problemelor atat pe dosare de creditare, asigurari cat si telco
- utilizarea aplicatiei Capone
- relaţionarea cu celelalte departamente, cu scopul transmiterii informaţiilor primite de la clienţi
- task-uri administrative
- procesarea plangerilor clientilor
- formarea noilor membri ai echipei

Realizari:

- indeplinirea responsabilitatilor
- propunerea si aplicarea unor idei de imbunatatire a proceselor operationale
- rezolvarea multor probleme aplicand tehnica win - win
- colaborarea cu departamentul de resurse umane pe anumite proiecte

15.09.2006 - 30.11.2006

Departament: relatii publice

Titlu Job: reprezentatnt relatii cu clientii

Responsabilitati:

- preluare apeluri in vederea solutionarii cererilor clientilor Vodafone

01.09.2006 - 21.04.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer operation

Responsabilitati:


- Oferirea de informaţii clienţilor şi rezolvarea problemelor acestora
- Preluarea apelurilor clienţilor şi înregistrarea solicitarilor
- Relaţionarea cu celelalte departamente, cu scopul transmiterii informaţiilor primite de la clienţi
- Procesarea plangerilor clientilor
- Utilizarea aplicatiilor software Clarify si Capone

Realizari:

realizari multiple.

15.01.2006 - 15.06.2006

Departament: banci

Titlu Job: direct sales agent

Responsabilitati:

- intocmirea dosarelor de credit
- realizarea unei baze de date
- indeplinirea target-urilor

studii

 

Facultati:

- Colegiul Dobrogean "SPIRU HARET" Tulcea
- Academia de Studii Economice BUCURESTI, Facultatea de Management si Administratie Publica (licentiata-facultate)
- Universitatea Romano-Americana, Facultatea de Relatii Comerciale Financiar-Bancare Interne si Internationale (masterat)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close