Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.05.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.1997

obiectiv

 

Competente si aptitudini : Abilitate si tact in comunicarea interpersonala; Interes permanent pentru invatarea si dezvoltarea competentelor profesionale; Mentinerea standardelor ridicate in indeplinirea sarcinilor (inclusiv in conditii de stres de lunga durata); Adaptabilitate rapida la schimbare; Abilitatea de incadrare in termenele stabilite pentru realizarea obiectivelor cat si incadrarea in bugetele targetate; Planificarea si organizarea in gestionarea mai multor sarcini; Flexibilitate, loialitate si etica profesionala; Cunostinte avansate de operare PC – EXCEL/WORD/POWERPOINT/OUTLOOK

Salariu: nespecificat

Beneficii: Mediu de lucru profesionist, programe dezvoltare profesionala.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Pitesti, Ramnicu-Valcea, Targoviste, Slatina

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: antreprenor/administrator

01.03.2017 - 28.02.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: dsa - consultant financiar - retail persoane fizice

01.02.2012 - 28.02.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant medical

Responsabilitati:

Promovarea si vanzarea produselor si dispozitivelor medicale din portofoliu catre medicii specialisti (neurologie, chirurgie, ginecologie, urologie, ortopedie, pneumologie) din spitale, centre medicale si cabinete medicale private in judetele Arges / Valcea / Olt / Dambovita / Gorj;
Mentinerea unor bune relatii cu medicii de specialitate, gestionarea, deservirea si consilierea pacientilor atat in utilizarea dispozitivelor medicale cat si in relatia lor cu CAS arondata zonei de domiciliu;
Organizarea prezentarilor de produse atat in cadrul sectiilor spitalicesti cat si in cadrul Conferintelor si Congreselor de specialitate;
Promovarea produselor companiei in cadrul departamentelor de achizitii ;
Gestionarea bugetelor si raportarea catre superiori asupra activitatii mele si a actiunilor concurentiale.

01.11.2010 - 01.02.2012

Departament: banci

Titlu Job: sales representative

Responsabilitati:

Promovarea produselor financiare din portofoliul bancii prin prezentari de grup organizate in cadrul institutiilor publice si private;
Acordarea de consultanta financiara si asistenta in intocmirea dosarului de creditare potentialilor clienti , prin prezentarea solutiei optime corespunzatoare fiecarui client si solutionarea problemelor aparute;
Cercetare de piață, atingere target, raportare zilnica si saptamanala.
Datorita faptului ca am depasit 6 luni consecutiv targetul de vanzari, am fost desemnata sa particip la un curs de vanzari sustinut de Ascendis.

01.03.2010 - 30.11.2010

Departament: banci

Titlu Job: direct sales agent

Responsabilitati:

Responsabilitati :
- prospectarea si stabilirea de contacte cu persoane fizice si promovarea produselor de creditare ale bancii;
- interactionarea directa cu clientii Corporate, prezentarea solutiei optime ;
- colectarea documentelor necesare dosarului de credit;
- intocmirea cererii de credit si introducerea ei in sistemul de date al bancii;
- urmarirea procesului de aprobare
- acordarea creditului;
-achizitii clienti noi si retentia acestora;

Postul pe care l-am ocupat in cadrul UniCredit Tiriac Bank mi-a oferit ocazia sa ma dezvolt si perfectionez in domeniul vanzarii prin cursuri si training-uri interne in vanzarea creditelor si a asigurarilor de viata.

01.04.2008 - 31.03.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Efectuarea inventarelor lunare la cele 6 depozite ale societatii;
Evidenta facturilor primite de la furnizori si introducerea la plata in functie de scadenta;
Evidenta facturilor emise de S.C. GENERAL UNIC CONF S.R.L. si urmarirea incasarii lor;
Emiterea de file CEC, BO si OP;
Evidenta datoriilor catre bugetul de stat.
Am raspuns de performantele unei echipe de 9 oameni pe care i-am supervizat si coordonat;
In momentul angajarii am preluat doua depozite, iar pe parcurs, in urma evaluarilor interne si a rezultatelor pozitive, am mai preluat inca patru depozite deschise ulterior;

01.11.2005 - 30.04.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

01.11.2004 - 30.11.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: operator date

01.08.2001 - 31.08.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator punct de lucru

Responsabilitati:

Coordonarea impreuna cu Directorul zonal a activitatii Depozitului Pitesti;
Transmiterea obiectivelor si planificarilor zilnice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale ale activitatii desfasurate in cadrul punctului de lucru;
Controlul activitatii administrative (stocuri,aprovizionare, transport marfa) din cadrul punctului de lucru;
Preluarea incasarilor si a instrumentelor de plata de la agentii de vanzari si livratorii societatii si depunerea acestora la banca;
Evidenta cheltuielilor filialei.

01.11.2000 - 31.07.2001

Departament: farmacie

Titlu Job: director comercial/dezvoltare

Responsabilitati:

Organizarea, planificarea, implementarea,
coordonarea precum si controlul intregii activitati comerciale a societatii;
Dezvoltarea relatiilor cu furnizorii, negocierea si stabilirea comenzilor catre furnizori, pentru mentinerea stocului optim;
Preluarea incasarilor si a instrumentelor de plata de la agentii de vanzari ai societatii;
Emiterea ordinelor de plata catre furnizori;
Evidenta cheltuielilor si incasarilor societatii.

studii

 

Facultati:

1998 - 2003 Facultate / Colegiu: Facultatea de Management, Marketing in Afaceri Economice la Universitatea "Constantin Brancoveanu" din Pitesti.

Premii

Certificari
Sep 2015 - Jun 2017: Tehnician Protectia Plantelor: 2015-2017
"Dr.C.Angelescu" Gaesti - Invatamant Postliceal, durata 2 ani
Traininguri
Feb 2012 - Feb 2012: Curs Tehnici Avansate in Vanzari
ASCENDIS

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close