Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.11.1982

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, IT Software, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: application analyst

Responsabilitati:

Asigurarea asistentei pentru aplicatia JDE utilizatorilor din Europa si MEA, analizarea si intelegerea cerintelor legate de aplicatie ale business-ului in cadrul multiplelor arii de functionare, recomandarea solutiilor potrivite si eficiente tinand cont de implicatiiele pe care eventualele schimbari le produc asupra sistemului; facilitarea si asistenta in procedurile anuale de audit, comunicarea eficienta pe plan intern si extern in procesul de audit, mentinerea si actualizarea documentatiei relevante pe SharePoint.
.

01.01.2012 - 31.10.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: coex change order administrator/ oa

Responsabilitati:

Procesarea schimbarilor in comenzi, atat in JDE, cat si in Oracle, mentinerea celor doua sisteme sincronizate, analizarea si rezolvarea cat mai rapida a eventualelor probleme si erori, mentinerea unei comunicari eficiente cu toate departamentele implicate in proces, testarea si documentarea constanta si clara a diverselor scenarii in Oracle.
Procesarea comenzilor in mai putin de 24 de ore, desfasurarea tuturor verificarilor necesare pentru a asigura o cat mai mare acuratete a datelor, mentinerea unei comunicari eficiente cu toate departamentele implicate in process, urmarirea constanta a progresului comenzilor pentru a asigura respectarea termenelor cerute de catre client, sesizarea si rezolvarea eventualelor probleme ce pot aparea pe parcursul intregului proces, comunicarea eventualelor schimbari sau intarzieri departamentelor responsabile si informarea constanta a clientului in legatura cu statusul comenzii, emiterea OA-urilor, emiterea facturilor si a eventualelor credite, actualizarea constanta a procedurilor, participarea la trainingurile obligatorii.

01.12.2010 - 01.01.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent servicii clienti/ vanzari

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor clientilor in vederea inregistrarii comenzilor si a platilor, pentru a oferi suport tehnic sau non-tehnic. Efectuarea apelurilor catre client si mentinerea unei comunicari eficiente prin e-mail in vederea informarii constante a acestuia in legatura cu statusul contului si cu eventualele oferte. Verificarea periodica a conturilor clientilor, raportarea iregularitatilor si escalarea eventualelor probleme managerului.

01.07.2009 - 31.12.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent servicii clienti /back office (engleza)

Responsabilitati:

Asigurarea asistentei atat in cadrul departamentului de relatii clienti, cat si in cadrul departamentului back-office pentru doua companii internationale. In cadrul departamentului de servicii clienti principala responsabilitate era preluarea apelurile clientilor unei companii aeriene internationale pentru a oferi informatii clare despre servicii sau despre termenii si conditiile companiei, asistarea clientilor in alegerea celei mai bune optiuni, asigurarea asistentei Internet, verificarea si actualizarea datelor clientilor, verificarea platilor, preluarea comenzilor si efectuarea platilor, informarea clientilor despre politica si procedura de ramburbursare, informarea clientilor depre eventualele modificari sau actualizari cu eventual impact asupra contractelor incheiate, identificarea problemelor in vederea rezolvarii acestora, escalarea cazurilor speciale managerului,
In cadrul departamentului Back Office resposbilitatiile erau de a prelua si sorta corespondenta dintre clienti si companie, procesarea cererilor clientilor, investigarea si rezolvarea plangerilor clientilor,analizarea si procesarea cererilor de rambursare sau compensare, escalarea cazurilor speciale managerului.
Cel de-al doilea serviciu de asistenta era oferit clientilor unei companii internationale de transfer de bani (Western Union) in cadrul caruia responsabilitatiile erau: ofereirea informatiilor generale despre servicii si proceduri, localizarea celor mai apropiate agentii pentru client.

01.08.2005 - 31.12.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: coordonator/ operator data entry (italiana)

Responsabilitati:

Postul initial de operator data entry presupunea verificarea datelor clientilor filialei itaiane a unei Companii de Carduri de Credit in vederea introducerii acestora in baza de date, analizarea informatiilor si actualizarea constanta a acestora si a datelor de contact. Ulterior, acest serviciu data entry a fost asigurat si in cadrul unei campanii desfasurate de compania producatoare de masini Opel in Italia.
In urma promovarii pe postul de Coordonator al departamentului de Data Entry am pastrat in continuare responsabilitatiile de operator si mi-au fost adaugate altele noi: organizarea operatorilor pe toate sectoarele de activitate, intocmirea orarului pe ture, pregatirea materialului de lucru, monitorizarea constanta a activitatii departamentului data entry, completarea rapoartelor zilnice si lunare in vederea mentinerii cantitative si calitative a serviciului , verificarea si analizarea continua a performantelor operatorilor, recrutarea si pregatirea personalului nou, mentinerii unei bune comunicari cu personalul, identificarea problemelor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea acestora, mentinerea unei bune comunicari cu personalul din Italia.

studii

 

Facultati:

2005 - 2006 Masterat: Studii Iudaice la Universitatea Babes- Bolyai din Cluj-Napoca. Cultura si Civilizatie Iudaica, Limba Ebraica
2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Studii Iudaice la Universitatea Babes- Bolyai din Cluj-Napoca. Cultura si Civilizatie Iudaica, Limba Ebraica

Premii

Hobby-uri
Fotografie,Limba Ebraica,Limba Germana



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close