de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.07.1979

obiectiv

 

Desfasurarea activitatii intr-o companie de viitor, in domeniul financiar, consultanta, proiecte

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Inginerie, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Deva

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2014 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: asistent director

Responsabilitati:

Constructia Autostrazii Sebes-Turda Lot 4 -FIDIC GALBEN - Finantare UE - Valoare proiect 147 mil RON

- suport in pregatirea adreselor de corespondenta cu Inginerul Consultant, Beneficiarul CNAIR, rapoartelor lunare de progres, situatiilor de lucrari, situatiilor de progres si executie interne;
- intocmirea corespondentei cu subcontractorii, prestatorii si furnizorii de servicii;
- suport departament achizitii, financiar si resurse umane;
- sarcini administrative (aprovizionari, comenzi,intretinere server, logistica, curierat);
- intocmirea minutelor sedintelor;
- organizare calatorii, bilete avion, transport si cazare;
- inregistrarea si distribuirea intregii corespondente de proiect.

02.09.2013 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent manager de proiect

Responsabilitati:

- Mentinerea unei bune colaborari cu Beneficiarul si Antreprenorul;
- Rezolvarea oricaror aspecte contractuale legate de partile implicate in derularea proiectului;
- Particpare la intocmirea si inaintarea rapoartelor lunare, semestriale, anuale si alte rapoarte catre Beneficiar;
- Supervizarea intregii activitati de birou;
- Participare la intocmirea si inaintarea Certificatelor Interimare de Plata
- Responsabil parte administrativa si de personal, legatura cu Biroul central
- Intocmire corespondenta de proiect;
- Executarea oricarei instructiuni/cereri din partea Managerului de Proiect;
- Registru Intrari/Iesiri Corespondenta Proiect;
- Arhivarea documentelor de proiect;
- Oferirea de suport necesar personalului de proiect, in orice aspect legat de contract si buna functionare a acestuia;

01.09.2012 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent manager de proiect - pentru consultanta

Responsabilitati:

Indatoriri si responsabilitati:

- - Mentinerea unei bune colaborari cu Beneficiarul si Inginerul;
- Rezolvarea oricaror aspecte contractuale legate de partile implicate in derularea proiectului;
- Pregatirea impreuna cu personalul de specialitate a Revendicarilor 29 – 34;
- Participare la intocmirea Rapoartelor lunare;
- Participarea la intocmirea Ordinelor de Variatie (Modificari);
- Supervizarea intregii activitati de birou;
- Participare la intocmire Situatii Interimare de Lucrari;
- Responsabil parte administrativa si de personal, legatura cu Biroul central

- Intocmire corespondenta de proiect
- Executarea oricarei instructiuni/cereri din partea Managerului de Proiect
- Arhivarea documentelor de proiect;
- Oferirea de suport necesar personalului de proiect, in orice aspect legat de contract si buna functionare a acestuia;
- Managementul documentelor suport pentru Situatiile Interimare de Lucrari.
Bonuri de masa, telefon

26.04.2011 - 25.09.2012

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent manager de proiect

Responsabilitati:

Indatoriri si responsabilitati:

- - Mentinerea unei bune colaborari cu Beneficiarul si Antreprenorul;
- Stabilirea impreuna cu personalul de specialitate a Rezolutiilor sau Concluziilor Inginerului, aferente Revendicarilor de la nr. 1, la nr. 28, emise de catre Antreprenor;

- Participarea la intocmirea Ordinelor de Variatie (Modificari);
- Rezolvarea oricaror aspecte contractuale legate de partile implicate in derularea proiectului;
- Particpare la intocmirea si inaintarea rapoartelor lunare, semestriale, anuale si alte rapoarte catre Beneficiar;
- Supervizarea intregii activitati de birou;
- Participare la intocmirea si inaintarea Certificatelor Interimare de Plata
- Responsabil parte administrativa si de personal, legatura cu Biroul central

- Intocmire corespondenta de proiect;
- Executarea oricarei instructiuni/cereri din partea Managerului de Proiect;
- Registru Intrari/Iesiri Corespondenta Proiect;
- Arhivarea documentelor de proiect;
- Oferirea de suport necesar personalului de proiect, in orice aspect legat de contract si buna functionare a acestuia;
- Participarea la sedinta lunara de progres si intocmirea minutei.

03.01.2008 - 22.04.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: economist-project assistant

Responsabilitati:

Proiect ISPA: Reabilitarea si Modernizarea retelelor de apa si canalizare in Deva si Hunedoara” – licitat international si sub administrarea “FIDIC 1999 Cartea Rosie si Galbena - Conditii de Contract. – limba oficiala de contract- engleza
Beneficiar: SC APA PROD SA

Proiectul include 3 Contracte de Executie (retele de apa si canalizare, statii de tratare, statii de pompare, rezervoare si statii de epurare) si un contract de asistenta tehnica si de supervizare.

Responsabilitate si raspundere fata de Seful de Echipa si Seful de Echipa Adjunct.

Indatoririle si responsabilitatile zilnice de birou includ:

- Participarea la sedinte impreuna cu Team Leader-ul;
- Intocmirea proceselor verbale a sedintelor;
- Participare la intocmirea Certificatelor Interimare de Plata;
- Traducerea rapoartelor lunare de supervizare, rapoartelor trimistriale, raportului de plati, rapoartelor bianuale si anuale si a altor documente/rapoarte cand e cazul;
- Participarea la intocmirea, traducerea, revizuirea Rapoartelor lunare de Progres, Rapoarte Trimestriale, Rapoarte Bianuale si Anuale si toate rapoartele legate de Contractul de Asistenta Tehnica si Supervizare;
- Coordonarea mobilizarii si a input-urilor expertilor;
- Coordonarea si monitorizarea Asistentilor de la birourile de pe santier;
- Evidenta cantitatilor executate pe Santier, conform rapoartelor Dirigintilor de Santier;
- Verificarea cantitatilor executate si solicitate la Plata de catre Antreprenori.

Responsabilitati privind registru contabil de cheltuieli:

- Pregatirea, procesarea, verificarea si inregistrarea in programul contabil a facturilor si chitantelor, bonurilor fiscale in ceea ce priveste cheltuielile locale;
- Pregatirea vouchere de plata si atasamente si a documetelor contabile necesare pentru facilitarea intocmirii facturii catre Beneficiar;
- Pastrare inregistrari si raport de cheltuieli si venituri;
- Intocmire cerere de bani , prognozare cheltuieli;
- Transmitere informatii catre firma de contabilitate sau audit conform instructiunilor primite de la Seful de Echipa;

Alte indatoriri si responsabilitati

- Suport in pregatirea rapoartelor financiare alaturi de Expertul financiar, analiza cost-beneficiu; prognoze economico-financiare privind planul de tarifare a Beneficiarului;

- Analiza si inregistrare executie teren fata de Lista de Cantitati si planse;

- Suport organizatoric si traducere training-uri organizate pentru Unitatea de Implementare a Proiectului;
- Participare la intocmirea Studiului de Fezabilitate si Documentatiei pentru obtinere Fonduri Coeziune , proiect Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara – parte economico- financiara;
- Coordonarea inregistrari arhiva electronica si hard;

- Coordonare traduceri externe documente, pregatire materiale instruiri, locatii, activitati de traducere si interpret cand este cazul.

01.06.2005 - 06.12.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Analiza si inregistrare executie teren fata de Lista de Cantitati si planse;
- Administrare birou (primirea si trimiterea scrisorilor, fax-uri si mail-uri, inregistrarea evenimentelor importante in jurnalul zilnic);
- Participarea la sedinte impreuna cu Inginerul Rezident si Dirigintele de Santier;
- Intocmirea proceselor verbale a sedintelor;
- Traducerea rapoartelor lunare de supervizare si a altor documente necesare;
- Pregatirea, traducerea, revizuirea Rapoartelor lunare de Progres, pontaje;
- Coordonarea comunicarii prin intermediul telefonului, faxului, mail-ului;
- Coordonarea echipamentului IT;
- Achizitionarea si aprovizionarea de birotica, echipament IT;
- Coordonarea mobilizarii si a input-urilor expertilor;
- Coordonarea inregistrari arhiva electronica si hard;
- Coordonare traduceri externe documente, pregatire materiale instruiri, locatii, activitati de traducere si interpret cand este cazul.

24.04.2004 - 20.04.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Intocmire registru de casa
- registru banca
- declaratii lunare
-evidenta clienti si furnizori
- balanta
- responsabil resurse umane

studii

 

Facultati:

Master- Facultatea Vasile Goldis Arad - Filiala Deva
Specializare - Marketing, audit si expertiza contabila

Universitatea de Vest Timisoara, Facultatea: Management si administrare afacerilor (1998 - 2003)
Facultatea de Management Deva- Management in Economia Turismului si Comertului International

Activitati extracurriculare

• 6 ani experienta in Contabilitate, 3 ani Asistent Inginer Rezident si Manager Resurse Umane, 3 ani Asistent Team Leader, 2 ani Asistent Manager de Proiect;
• Experienta profesionala acumulata in domeniul proiectelor in conformitate cu prevederile Legii 10/1995 si cu Conditiile contractelor FIDIC (Rosu si Galben)
• Participare si organizare training-uri FIDIC Rosu, FIDIC Galben, Legea 10/1995, Structuri tarifare, Proceduri CAD;
• Verificarea si calcularea cantitatilor executate in teren, analiza Liste de Cantitati-Proiect/Masuratori in teren, verificare concordanta intre lucrarile execuate si documentatie;
• Intocmire rapoarte financiare semestriale;
• Stabilirea impreuna cu personalul de specialitate a Rezolutiilor sau Concluziilor Inginerului, aferente Revendicarilor emise de catre Antreprenor;
• Pregatirea impreuna cu personalul de specialitate a Antreprenorului a Revendicarilor;
• Experienţă în analiza economică şi financiară a proiectelor de infrastructură locală, inclusiv realizarea de analize cost-beneficiu, analize de macro-suportabilitate şi structurii tarifare;
• Rapoarte de progres saptamanale si lunare, bianulale, anuale, minute sedinte si dupa caz colaborare intocmire Certificate de Plata, Ordine de Variatie (Modificari);
• Experienta in pregatirea documentelor pentru sedinta, participare la sedinte si intocmirea procesului verbal al sedintei pe baza cecerilor si sugestiilor Managerul de Proiect;
• Abilitati de comunicare si relatii interpersonale, precum si foarte bune abilitati de negociere;
• Experienta in legatura si buna comunicare cu Unitatea de Implementare a Proiectului si cu Constructorii;
• Excelente abilitati de raportare si relationare cu membrii echipei;
• Intocmirea raportului financiar lunare privind cheltuielile si veniturile;

Premii

Permis E.C.D.L - European Computer Driving Licence: Word, Excel, Access, Powerpoint, Outlook, Internet

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close