Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.09.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.12.1996

obiectiv

 

Realizarea unei cariere profesionale , dorinta de promovare in cadrul firmei, dorinta de a lucra si colabora cu o echipa tanara si competitiva, obtinerea unei remuneratii corespunzatoare muncii prestate.

Beneficii: concediu de odihna, norma de hrana, cursuri pentru instruire pentru desfasurarea unei activitati de calitate in cadrul firmei

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

20.09.2010 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent director general

Responsabilitati:

- Organizare agenda Director General( intalnirile cu angajatii sau cu persoane din afara firmei - intalniri de lucru, sedinte, teleconferinte), redactare la cerere a proceselor verbale, Memo-uri sau comunicari generale.
- Pregatire calatoriile de serviciu in tara sau strainatate ale Directorului General(bilet/avion, camera de hotel, asigurare de calatorie), pregateste documentele necesare pentru intalnirile de lucru, contacteaza persoane cu care trebuie sa se intalneasca Directorul General.
- Evidenta delegatiilor si deplasarilor externe sau interne ale Directorului General si a evenimentelor profesionale: intocmire situatie deplasari ale DG.
- Pregatire calatorie de serviciu pentru angajatii firmei (asigurare bilet tren/avion, asigurari de calatorie, cazare)
-Organizarea intalnirilor de afaceri/protocol si de activitati de PR (intocmirea unor planuri pentru desfasurareain bune conditii a intalnirilor cu persoane din afara firmei, primirea vizitatorilor si a partenerilor de afaceri)
-Organizarea diferitelor evenimenteinterne ale firmei (iesire iarba verde, Ziua Firmei, party Craciun,sedinta de bilant anual, etc): rezervare locatie, stabilire meniu, stabilire numar participanti, instintare angajati si alte detalii de organizare.
-Mentine relatia cu furmizorii de papetarie, birotica-papetarie, consumabile, prestari servicii- Electrica, salubritate, etc (contracte, negocieri)
-Coordonarea echipei din subordine. Personal de curatenie, lucratori comerciali (in cadrul barului din incinta firmei), secretara si pers. administrativa.
-ASigurare flux informational eficient intre Director General, departamentele din cadrul sediului central si punctele de lucru.
-Preluare corespondenta, apeluri telefonice, e-mailuri, Predare la semnat documente.
-Supravegherea dpdv administrativ a tuturor sediilor din Cluj.
-Comenzi carti sau alte produse pe internet.
- organizare, indosariere si evidenta documente interne ale firmei (corespondenta, faxuri, cereri de oferta, oferte, contracte cu furmizorii, clienti, etc), completare formulare si chestionare, creere si intretinere baze de date.
- predare diverse rapoarte la solicitarea Directorului General.

04.02.2007 - 15.09.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: inspector programe europene

Responsabilitati:

URMARIRE SI REALIZARE PROIECTE DIN FINANTARI EXTERNE

17.03.2004 - 09.04.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: economist- vanzari

Responsabilitati:

- întocmirea contractelor cadru ;
- întocmirea anexelor la contract ;
- trimitere la clienţi si urmărirea contractelor ;
- discutarea cu clienţi a comezilor , stabilirea preturilor de vânzare a produselor pe baza preţurilor de producţie;
- lansarea in producţie a comenzilor primite si acceptate;
- urmărirea realizării in producţie a comenzilor la termenul stabilit prin contract sau prin confirmarea de comandă;
- rezolvarea problemelor ce se ivesc in timpul realizării contractului ;
- urmărirea incasării preţului produselor livrate ;

Realizari:

Activare in cadrul departamentului vanzari marketing

23.04.1998 - 07.08.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- » contabilitatea primară pe calculator , evidenţa stocurilor de gestiune (intrare si ieşire a mărfurilor ) cu documentele aferente . Intocmirea registrului de casă;
» Tinerea evidenţelor produselor finite executate de firmă , prin gestionarea lor cu ajutorul calculatorului ;
» Promovarea produselor finite atât direct , prin explicarea proprietăţilor lor clienţilor si indirect, prin acordarea informaţiilor prin telefon ;
» realizarea unor comparaţii de preţuri a mărfurilor de la diverşi furnizori pentru decizia de aprovizionare rentabilă cu produsele cerute de către segmentele de piaţă.
» La serviciul marketing :
- realizarea comenzilor către furnizori ;
- realizarea proiectelor de contract cu furnizorii si beneficiarii si urmarirea acestora
- realizarea de oferte pentru promovarea produselor firmei ;
- participarea la expozitii.


Realizari:

vanzarile firmei au crescut

studii

 

Facultati:

Liceul de Informatica Cluj-Napoca/ Facultatea de Stiinti Economice Babes Bolyai- sectia Managementul Firmei- terminat in 1997, Master Audit financiar consultanta - finalizare in septembrie 2010

Activitati extracurriculare

pozitiva, ambitioasa, dorinta de perfectionare, buna comunicare cu membrii echipei de lucru, discreta.
Activitatile extraprofesionale pe care le-am desfăşurat mi-au dezvoltat capacitatea de organizare, competiţie si de integrare

Premii


- program de perfectionare "IMPLEMENTAREA PROIECTELOR FINANTATE DIN INSTRUMENTELE STRUCTURALE"
- In iunie 2004 , am participat la trainingul „ TEHNICI DE BAZA IN VANZARI” organizat de catre S.C. DUCTIL S.A. Buzau.
Am participat la simpozioane de informatică de la Năvodari, Voineasa, Braşov, Sinaia.
Am participat la Targul Internaţional Bucureşti (TIB) 1996 alături de firma „Vulturul” S.A. Comarnic,(produse refractare), pentru prezentarea produselor.
Am participat la EXPO-TRANSILVANIA 1997 CLUJ-NAPOCA si am prezentat produsele firmei SERCO GRUP S.A. BUCURESTI n vederea promovării acestora (copiatoare , faxuri , imprimante , birotica, etc.)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close