 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 30.09.1980
|
|
obiectiv | |
|
sa-mi folosesc experienta si pregatirea acumulata de pana acum
Beneficii: asigurare medicala
economii pe termen lung
bonusuri Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Telecomunicatii, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Baia Mare Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
10.08.2012 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - mentinerea unei relatii active atat cu clientii cat si cu furnizorii; diverse rapoarte la cererea managerului; contabilitate primara; receptii-acte de gestiune; secretariat; relatii cu bancile; transfer bani (western union); pontaje; promovarea ofertelor firmei prin intermediul internetului sau telefonului; administrare site vanzari on-line; elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de manager; indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea colaboratorilor si clientilor firmei; actualizarea bazei de date documente. |
|
20.02.2009 - 10.08.2012 Departament: altele Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- intocmirea actelor contabilitate primara
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- redactarea diferitelor adrese, instiintari, comunicate etc.
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate |
|
01.04.2004 - 20.02.2009 Departament: vanzari Titlu Job: op. calculator Responsabilitati: secretariat, contabilitate primara, relatii clienti, intocmire facturi si avize, aplicare managementul calitatii, intocmire oferte, operatii si rapoarte de gestiune, arhivare documente, comenzi, operatii de incasari prin banca si numerar, intocmire acte inchidere de luna, inventare,....... Realizari: -relatiile cu clienti
-organizare foarte buna a muncii
-buna desfasurare a activitatilor organizatiei
-capacitatea de a face fata schimbarilor conditiilor de munca
-capacitatea de a lua o decizie corecta atunci cand sunt mai multe cai de ales
-punerea in aplicare a cunostintelor profesionale
-dorinta de a-mi perfectiona activitatea si relatiile cu colegii
-abilitatea de a uni echipa in munca pt. un obiectiv comun |
|
01.08.1999 - 01.03.2004 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretara Responsabilitati: - stabilirea şi organizarea de întâlniri cu parteneri politici, sau colaboratori;
- corespondenţa ( scrisori, e-mailuri, telefoane );
- conceperea unor rapoarte, scrisori, prezentări după formula cerută;
|
| studii | |
|
Facultati: *2009-2011 Fac. Management Brasov - Univ. Spiru Haret
*1999-2001 Certificat de absolvire a Şcolii Postliceale de Telecomunicaţii, specializarea Tehnician Electronist, n cadrul Grupului Şcolar “George Bariţiu ” Baia Mare, media generală de absolvire 9,20;
*1995-1999 Diplomă de Bacalaureat, Grupul Şcolar “Gheorghe Bariţiu”, Baia Mare.
Activitati extracurriculare • Foarte bună comunicare verbală şi scrisă;
• Ambiţioasă, dedicată muncii şi intereselor profesionale;
• Capacitate de organizare, sinteză şi planificare;
• Receptivitate la nou;
• Corectitudine;
• Flexibilitate, Sociabilitate şi Adaptabilitate;
• Capacitatea de a lucra sub presiune;
• Spirit de echipă;
• Dinamism;
Premii ATESTAT PROFESIONAL :
- Operator Poştă, Telefon, Telegraf, obţinut în luna mai 1999. |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(incepator,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|