de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.09.1980

obiectiv

 

sa-mi folosesc experienta si pregatirea acumulata de pana acum

Beneficii: asigurare medicala economii pe termen lung bonusuri

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Telecomunicatii, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Baia Mare

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

10.08.2012 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- mentinerea unei relatii active atat cu clientii cat si cu furnizorii; diverse rapoarte la cererea managerului; contabilitate primara; receptii-acte de gestiune; secretariat; relatii cu bancile; transfer bani (western union); pontaje; promovarea ofertelor firmei prin intermediul internetului sau telefonului; administrare site vanzari on-line; elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de manager; indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea colaboratorilor si clientilor firmei; actualizarea bazei de date documente.

20.02.2009 - 10.08.2012

Departament: altele

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- intocmirea actelor contabilitate primara
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- redactarea diferitelor adrese, instiintari, comunicate etc.
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate

01.04.2004 - 20.02.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: op. calculator

Responsabilitati:

secretariat, contabilitate primara, relatii clienti, intocmire facturi si avize, aplicare managementul calitatii, intocmire oferte, operatii si rapoarte de gestiune, arhivare documente, comenzi, operatii de incasari prin banca si numerar, intocmire acte inchidere de luna, inventare,.......

Realizari:

-relatiile cu clienti
-organizare foarte buna a muncii
-buna desfasurare a activitatilor organizatiei
-capacitatea de a face fata schimbarilor conditiilor de munca
-capacitatea de a lua o decizie corecta atunci cand sunt mai multe cai de ales
-punerea in aplicare a cunostintelor profesionale
-dorinta de a-mi perfectiona activitatea si relatiile cu colegii
-abilitatea de a uni echipa in munca pt. un obiectiv comun

01.08.1999 - 01.03.2004

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- stabilirea şi organizarea de întâlniri cu parteneri politici, sau colaboratori;
- corespondenţa ( scrisori, e-mailuri, telefoane );
- conceperea unor rapoarte, scrisori, prezentări după formula cerută;

studii

 

Facultati:

*2009-2011 Fac. Management Brasov - Univ. Spiru Haret
*1999-2001 Certificat de absolvire a Şcolii Postliceale de Telecomunicaţii, specializarea Tehnician Electronist, n cadrul Grupului Şcolar “George Bariţiu ” Baia Mare, media generală de absolvire 9,20;
*1995-1999 Diplomă de Bacalaureat, Grupul Şcolar “Gheorghe Bariţiu”, Baia Mare.

Activitati extracurriculare

• Foarte bună comunicare verbală şi scrisă;
• Ambiţioasă, dedicată muncii şi intereselor profesionale;
• Capacitate de organizare, sinteză şi planificare;
• Receptivitate la nou;
• Corectitudine;
• Flexibilitate, Sociabilitate şi Adaptabilitate;
• Capacitatea de a lucra sub presiune;
• Spirit de echipă;
• Dinamism;

Premii

ATESTAT PROFESIONAL :

- Operator Poştă, Telefon, Telegraf, obţinut în luna mai 1999.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close