Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.06.1988

obiectiv

 

Obiective profesionale: 1. Sa lucrez intr-o companie in care sa-mi pot folosi toate cunostintele si competintele si sa pot considera ca fiecare noua zi de munca este o noua provocare. 2.Sunt interesata de dezvoltarea capacitatilor mele profesionale privind managementul afacerilor deoarece consider ca competentele dobandite de mine pana acum imi ofera capabilitati foarte bune in aceste domenii. 3. Sunt concentrata atat pe dezvoltarea mea personala cat si pe crearea unor relatii socio - profesionale cat mai bune cu clientii, colegii superiori deoarece consider ca succesul in afaceri este bazat pe comunicare si munca bine facuta. Obiective personale: 1. Sunt o persoană competentă și entuziasma, dispusa să lucreze. Am spirit de echipă, aptitudini organizatorice și de comunicare. Am capacitatea de a genera idei și soluţii pentru a rezolva problemele și nu fug de responsabilităţi. In prezent sunt în căutarea unui loc de muncă, care sa-mi permita să-mi pun în aplicare cunoștinţele acumulate până în prezent și sa-mi ofere posibilitatea de a invata lucruri noi si de a acumula experienta. 2. Competentele/ abilitatile sociale si organizatorice, abilitati de leadership, bune competenţe de organizare, responsabil cu organizarea prezentărilor și promovarea evenimentelor, bune abilităţi de conducere a unei echipe, capacitati organizatorice, punctualitate , aptitudini de coordonare , spirit analitic, capacitate de adaptare sporita, comunicare, seriozitate , capacitatea de asimilare de noi informatii si abilitati , disponibilitate pentru implicare in activitati socio-culturale

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Beneficii: Cam tot ce-ar trebui...

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Protectia mediului, Merchandising / Promoteri, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - 31.05.2019

Departament: marketing

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Innoirea contractelor de Enel.
Actualizarea Datelor
Schimbare titular
Schimbare furnizor

01.07.2017 - 31.07.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Prelucrare date - contracte comerciale
- Trimitere mail-uri, fax, xerox
- Evidenta contractelor in Programul Microsoft Office

01.12.2016 - 31.03.2017

Departament: marketing

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Consiliaza clientii in vederea realizarii procesului de vanzare a articolelor din magazine;
Contribuie impreuna cu echipa la imaginea impecabila a magazinului;
Realizarea documentelor care stau la baza
Incasarea vanzarilor la casa

01.04.2015 - 30.11.2016

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

- Vanzarea unor varietati de plante luxuriante , arbori și arbuști mediteraneeni , pomi fructiferi , flori de sezon , plante de interior , vase si accesorii pentru grădinărit și plante naturale stabilizate ;
- Recomandarea unor plante naturale stabilizate pentru spatii interioare, pentru a crea decoratiuni ambientale speciale: hoteluri, magazine, restaurante , firme ( pentru birouri , hale , decorare recepție , showroom-uri ) ;
- Consilierea clientilor privind produsele si serviciile oferite de companie ;
- Comunicarea cu subcontractorii și clienții , precum și cu livrarea produselor și plantarea în locații stabilite de către clienți ;

01.02.2014 - 31.03.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

Activitatea mea implică definirea scopului, a obiectivelor și activităților proiectului, comunicarea constantă cu echipa, monitorizarea și controlul activităților care se desfășoară în parcuri, gestionarea bugetului.

01.04.2010 - 30.04.2018

Departament: protectia mediului

Titlu Job: amenajarea spatiilor verzi

Responsabilitati:

- Voluntariat

01.08.2009 - 28.02.2014

Departament: arhitectura / design interior

Titlu Job: proiectant

Responsabilitati:

Proiectarea detaliilor peisagistice - Mag. 5 de metrou - Drumul Taberei,
Proiectarea detaliilor peisagistice Pasaj Aviatorilor - Bd. Kisellef.
Experienta in proiectare

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Managementul Sistemelor Energetice la Universitatea Politehnica din Bucuresti.
2013 - 2015 Masterat: Horticultura la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti din Bucuresti. Managementul Conservarii Biodiversitatii
2009 - 2013 Facultate: Horticultura la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti din Bucuresti.

Facultati in straiatate

nu

Premii

Certificari
May 2019 - May 2019: Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date
Competentele cursului Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date sunt:

1.      Aplicarea prevederilor legale referitoare la sanatatea si securitatea in munca si in domeniul situatiilor de urgenta
2.      Aplicarea normelor de protectia mediului
3.      Aplicarea procedurilor de calitate
4.      Gestionarea suporturilor/dispozitivelor de stocare a datelor/documentelor
5.      Organizarea activitatii proprii
6.      Utilizarea echipamentelor periferice
7.      Asigurarea securitatii datelor/documentelor
8.      Introducerea si validarea datelor
9.      Prelucrarea datelor
10.  Transpunerea datelor pe suport.

Word & Excel & PowerPoint
Oct 2016: Asociatia Turistica Ghizii Romaniei - Ghid turistic
Competente profesionale:
- Lucrul in echipa;
- Asigurarea normelor privind sanatatea si securitatea muncii si PSI;
- Administrarea si transmiterea documentelor;
- Prospectarea pietei turistice;
- Intocmirea programelor turistice si a analizelor de pret aferente;
- Promovarea produsului turistic;
- Valorificarea produsului turistic;
- Incheierea contractelor cu prestatorii de servicii si clientii;
- Valorificarea politelor de asigurare;
- Operarea cu valuta si cu carti de credit;
- Urmarirea efectuarii platilor;
- Intocmirea situatiilor financiare;
- Oferirea informatiilor de interes turistic;
- Asigurarea unui climat favorabil turistilor;
- Coordonarea activitatii turistice;
- Derularea activitatilor administrative;
- Intocmirea programelor optionale;
- Gestionarea fondurilor financiare alocate activitatilor;
- Asigurarea formalitatilor la trecerea frontierei;
- Elaborarea raportului final.
Jul 2016 - Jul 2016: Avangarde Business Academy - Auditor Intern
Competente dobandite
- Desfasurarea activitatii in echipa de audit intern
- Perfectionarea pregatirii profesionale
- Comunicarea specifica activitatii de audit intern
- Efectuarea auditului activitatii manageriale
- Efectuarea auditului financiar-contabil
- Efectuarea auditului tehnic
- Efectuarea inspectiilor de audit intern
- Elaborarea documentelor specifice activitatii de audit intern
- Elaborarea planului de audit intern
- Elaborarea raportului de audit intern
- Planificarea activitatii de audit intern.
Nov 2015 - Jun 2016: Bestcor Training Center SRL - Curs Electrician in Instalatii Energetice
Competente dobandite:
- Comunicare si numeratie
- Utilizarea calculatorului si prelucrarea informatiei
-Comunicare in limba straina
-Asigurarea calitatii
- Dezvoltarea personala in scopul obtinerii performantei
- Igiena sisecuritatea muncii
- Lucrul in echipa
- Montarea si utilizarea aparatelor electrice de joasa tensiune
- Montarea si utilizarea masinilor electrice
- Utilizarea instalatiilor de joasa tensiune
- Intretinerea masinilor, aparatelor si instalatiilor electrice de joasa tensiune
- Realizarea circuitelor electrice din instalatiile electrice
- Realizarea instalatiilor pentru alimentarea masinilor electrice
- Realizarea instalatiilor energetice
- Exploatarea, intretinerea si repararea echipamentelor din instalatii energetice
- Realizarea circuitelor secundare in instalatii electroenergetice.
Aug 2015 - Aug 2015: Curs Expert Manager Proiect
Competente dobandite:
- Proiectarea si managementul proiectelor

- Dobandirea abilitatilor practice, necesare realizarii unui proiect

- Conducerea activitatilor care se desfasoara in cadrul unui proiect

- Dezvoltarea de abilitati practice de planificare, coordonare, realizare si control al activitatilor proiectelor
Jun 2015 - Jun 2015: Curs - Expert Accesare Fonduri Structurale si de Coeziune Europene
Identificarea programelor de finantare prin care se pot obtine fonduri europene nerambursabile aferente perioadei 2014-2020 in functie de nevoile personale.
Abilitatea de a folosi corect Ghidul Solicitatului
Verificarea eligibilitatii unui Solicitant / Beneficiar de Fonduri Europene si sansele de obtinerea a acestora
Abilitatea de a completa o Cerere de Finantare
Cunoasterea etapelor realizarii unui Proiect finantat din Fonduri Europene
Gestionarea unui Proiect finantat din Fonduri Europene
Folosirea eficienta a Fondurilor Europene
Identificarea cheltuielilor eligibile/neeligibile
Tipuri de proceduri de achizitii publice
Cunoasterea regulilor de monitorizare si control;
Cunoasterea cadrului programatic si instituțional de accesare al fondurilor europene in Romania;
Feb 2015 - Feb 2015: Curs - Expert Achizitii Publice
Comunicare interpersonală, perfectionarea pregatirii profesionale, coordonarea muncii in echipa, negocierea in cadrul procedurilor de atribuire, elaborarea documentelor de specialitate, analiza legislatiei specifice ocupatiei, acordarea consultantei de specialitate, planificarea achizitiilor publice, derularea procedurilor de atribuire, finalizarea procedurilor de atribuire.
Voluntariat
Oct 2015 - Oct 2015: Wing Chun Warriors Club
Leadership Prin Arte Martiale:
5 Secrete Catre Succes In Cariera, Relatii Autentice Si Incredere Nelimitata
Hobby-uri
Trasee montane realizate in Parcul Natural Bucegi, Retezat, Parang, Locul III al primei editii a competitiei " Cupa Oxigen ", Diploma - Eco-Terra Berca 2015, Mousala, Mousala - 2925 m



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close