Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.12.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2014

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Functii publice, Merchandising / Promoteri, Banci, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - 31.03.2020

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: asistent vanzari autoturisme

01.10.2018 - 31.03.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent achizitii

Responsabilitati:

Principalele sarcini si responsabilitati ale acestui post au fost:

- Colectam si analizam datele interne si externe pentru a pregati actiunile echipei de Achizitii.
- Gestionam relatia cu furnizorii prin contactarea si stabilirea de intalniri pentru Product Manageri si Category Manageri;
- Intocmeam corespondenta comerciala;
- Realizam listarea/delistarea de produse, modificarile de preturi ale produselor din SAP;
- Verificam, din punct de vedere al corectitudinii, informatiile continute de cataloagele companiei (coduri, denumiri, pret, text);
- Intocmeam diverse analize si rapoarte solicitate de echipa de Achizitii;
-Colaborarea cu departamentele: Contabilitate, Marketing, Logistica.

01.03.2016 - 31.05.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati ale acestui post au constat in :
* RESPONSABILITATI CASIERIE :

- primire, pastrare si eliberari bani incasati de la pacienti;
- inregistrare sume de bani incasate pe casa de marcat si in programul informatic;
- intocmire si eliberare bon fiscal pacientilor;
- intocmire la sfarsitul zilei registrul de casa, inregistrand cronologic in programul informatic incasarile si platile, stabilind soldul casei.

* RESPONSABILITATI RELATII CLIENTI :

- actvitatea de prezentare: prima persoana cu care intra in contact persoanele din afara firmei;
- inregistrarea, multiplicarea, distribuirea, arhivarea, expedierea faxurilor, scrisorilor, documentelor, mesajelor electronice catre cabinete;
- gestionarea fiselor de pacienti;
- preluarea apelurior si transmiterea de mesaje;
- incasare taxa aferenta serviciilor medicale;
- intocmire de rapoarte de activitate;
- Inregistrare de documente medicale ale pacientilor si relationare foarte buna cu medicii din clinica;
- medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientiilor.

01.07.2012 - 01.08.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: practicant in cadrul secretariatului universitatii petrol si gaze din ploiesti

Responsabilitati:

Completarea diferitelor documente, verificarea documentelor de evidenta a
efectivului studentilor inscrisi pentru examenul de licenta, intocmirea de
tabele nominale in Microsoft Excel.

01.01.2012 - 31.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Activitati de contabilitate primara. Se refera la intocmirea documentelor contabile urmatoare care stau la baza inregistrarii in tranzactiile economice:
- contabilitatea registrului de casa;
- contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri);
- intocmirea de state de plata, pontaje.

01.06.2011 - 30.11.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Pella Promotion este o companie care se ocupa cu serviciile de promovare, hostess, modeling sau entertainment de pe piata romaneasca.
Ca promoter, am avut atributii ce au constat in prezentarea produselor, furnizarea informatiilor necesare clientilor legate de produsele comercializate, atingerea unui target de vanzari. Mi-am dezvoltat abilitatile de comunicare cu clientii,de persuasiune si am atins obiectivul de vanzari.

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: MANAGEMENTUL CALITATII, EXPERTIZE SI PROTECTIA CONSUMATORILOR la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.
2010 - 2013 Facultate / Colegiu: MERCEOLOGIE SI MANAGEMENTUL CALITATII la UNIVERSITATEA PETROL SI GAZE din PLOIESTI.
2006 - 2010 Liceu: ADMINISTRATIE PUBLICA la GRUP SCOLAR ADMINISTRATIV SI DE SERVICII din PLOIESTI.

Premii

Calificari
Jun 2010: ATESTAT - TEHNICIAN IN ACTIVITATI ECONOMICE

Hobby-uri
fotografia, sportul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close