Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.01.1984

obiectiv

 

Obiectivul meu este stabilitatea intr-o companie care sa imi dea posibilitatea de a invata lucruri noi ,de a ma dezvolta si pefectiona in domeniu.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Beneficii: Beneficii materiale in raport cu munca depusa in cadrul firmei.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Farmacie, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: farmacie

Titlu Job: asistent farmacie

01.03.2019 - 31.08.2019

Departament: farmacie

Titlu Job: asistent farmacie

Responsabilitati:

Eliberare Otc-uri,retete;
Comunicare și empatie în relatia cu pacienții;
Preluare marfa ,etichetare,introducere facturi;
Promovare campanii;
Aranjare rafturi conform campaniei;
Realizare stocuri;
Verificare bbd.

01.09.2017 - 28.02.2019

Departament: farmacie

Titlu Job: asistent de farmacie

Responsabilitati:

Preluarea comenzilor de medicamente;
Introducerea facturilor;
Preluarea rețetelor;
Oferirea suportului pentru solicitările pacienților;
Recomandări pentru vanzarea la liber;
Efectuarea stocurilor;
Măsurarea tensiunii ;
Verificarea medicamentelor dupa termen de valabilitate.

01.06.2016 - 28.02.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator back office

Responsabilitati:

Prospectare clienti noi,preluare comenzi,promovare promotii existente;
Prelucrare comenzi;
Comunicare eficienta si solutionarea problemelor clientilor;
Realizare awb pentru coletele din tara;

01.09.2013 - 29.02.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: colaborator extern/secretariat

Responsabilitati:

Activitati administrative in cadrul comisiei;
Transmitere fax-uri,emailuri,corespondenta pentru deputatii ce fac parte din comisie;
Participarea la sedinte saptamanale ;
Colaborarea cu consilierii permanenti in ceea ce priveste sarcinile zilnice;
Alte activitati la dispozitia presedintelui comisiei.

01.12.2011 - 31.03.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support

Responsabilitati:

Mentinerea legaturii cu clientii firmei prin telefon, preluarea si prelucrarea comenzilor,
Preluarea sesizarilor clientilor si solutionarea acestora;
Buna cunoastere a produselor comercializate, identificarea lor in comenzile clientilor;
Editare de rapoarte in Excel, introducerea codurilor aparte pentru fiecare produs nou;
Monitorizare debite;
Comunicarea eficienta cu agentii de vanzari de pe teren.

Participarea la TARGUL CLEANING SHOW -ROMAERO BANEASA 25-28 APRILIE 2012
Anca Badetoiu -Coordonator Relatii Clienti

01.04.2009 - 31.07.2011

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu clientii companiei reprezentati de lanturile de magazine prezente pe piata din Romania;
Utilizarea softului intern al companiei Insight pentru extragerea si prelucrarea datelor de retail audit si livrarea unor rapoarte personalizate catre lanturile cooperante( Carrefour, Mega Image, Cora, Billa, etc. )
Respectarea termenelor de livrare a rapoartelor agreate cu o frecventa saptamanala/lunara;
Prelucrarea si analiza datelor de retail audit;
Pregatirea si livrarea de prezentari Power Point cu privire la evolutia domeniului FMCG, incluzand concluziile cu privire la evolutia categoriilor de produse;
Colaborarea cu celelalte departamente ale firmei ;
Respectarea termenelor de livrare ,constiinciozitate ,perseverenta, atentie si disciplina in realizarea rapoartelor.
Turtoi Adina-Coordonator Retailer Support
Bonuri de masa
Telefon

22.07.2008 - 31.01.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar administrativ-contabilitate primara

Responsabilitati:

•Inregistrarea cheltuielilor in programul special de contabilitate;
•Realizarea deconturilor, facturilor;
•Verificarea extraselor bancare;
•Intocmirea zilnica a documentelor pentru firma de contabilitate;

Riccardo Piersantelli -Administrator.
Bonuri de masa si telefon.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Scoala Postliceala: Asistent de farmacie la Scoala Postliceala sanitara Fundeni din Bucuresti.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Psihologie/Pedagogie la Universitatea ,,Spiru Haret'' Facultatea de Psihologie si Pedagogie din Brasov.

Premii

Hobby-uri
Pilates, Lectura, Dezvoltare personala, Psihologie

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,avansat)

italiană(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close