Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.08.1991

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Pozitia ocupata in cadrul firmei presupunea, dar nu se limita la urmatoarele sarcini:

Contabilitate primara:

- Centralizarea si verificarea corectitudinii documentelor contabile primare primite de la terti cum sunt: facturi, deconturi, extrase de cont, conform cu legislatia in vigoare;
- Inregistrarea si arhivarea documentelor financiar-contabile;
- Asigurarea evidentei facturilor primite de la furnizori, a facturilor emise;
- Intocmirea, evidenta si urmarirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare (instrumente si mijloace de plata);
- Efectuarea platilor catre furnizori;
- Alocarea si inregistrarea in sistem a platilor facute de clienti;
- Intocmirea de analize financiare periodice precum si situatii si rapoarte financiar-contabile in conformitate cu politica companiei si legislatia in vigoare;

- Intocmirea rapoartelor saptamanale si lunare:
- Detalii plati facute prin transfer bancar;
- Raport PayPal;
- Facturi emise.

De asemenea, am oferit suport clientilor pe departamentul financiar, raspunzand la tichetele deschise de acestia.

Secretariat:

- Gestionarea apelurilor telefonice;
- Inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor;
- Administrarea bazei de date a clientilor, furnizorilor si colaboratorilor;
- Evidenta si administrarea necesarului de produse protocol, produse papetarie si necesar produse curatenie;
- Suport administrativ pentru toate celelalte departamente;
- Intocmirea si editarea diverselor documente si rapoarte atat periodice (saptamanale, lunare), cat si la cerere;
- Asigurarea protocolului.

01.02.2015 - 31.07.2017

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor limba engleza in invatamantul prescolar si gimnazial

Responsabilitati:

Avand functia de profesor, am avut responsabiliatea de a crea conditii optime pentru desfasurarea orelor de curs, pentru buna structurare a cursurilor precum si responsabilitatea organizarii de activitati interactive facilitand astfel dezvoltarea notiunilor de limba engleza a grupelor de cursanti in functia de varsta acestora.

01.11.2010 - 31.07.2017

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: animator socio-educativ, supervizor, receptioner

Responsabilitati:

In calitate de animator socio-educativ, am avut responsabilitati in cadrul spatiului de joaca pentru copii, ce includeau, dar nu erau limitate la siguranta copiilor, supravegherea lor si utilizarea corecta a echipamentelor de joaca de catre acestia.

Functia de animator la petreceri presupunea organizarea spatiului in care se desfasura activitatea, responsabilitatea de a organiza si antrena copiii in activitati interactive (jocuri, dansuri, concursuri), precum si organizarea momentului tortului.

In calitate de supervizor, am avut responsabilitatea de a intocmi programul animatorilor din subordine precum si organizarea activitatillor acestora.

De asemenea, am avut sarcini de verificare a echipamentelor de joaca pentru a confirma buna functionare a acestora cat si intocmirea de rapoarte periodice cu privire la eventualele situatii ce necesitau atentie imediata.

Pe langa aceste activitati, am avut responsabilitatea de a negocia si incheia contracte pentru evenimente prezentand clientilor ofertele detaliate ale societatii.

La incheierea contractelor de abonamente, am configurat pachete promotionale pentru diversele cereri ale clientilor.

Am intocmit gestiunea financiara a fiecarei zi de activitate a spatiului de joaca si am fost, de asemenea, implicata in activitatile de contabilitate primara ale firmei.

Nu in ultimul rand, am avut un rol important in campaniile de promovare ale societatii ce presupuneau realizarea de comunicate.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Limbi si Literaturi, sectia Romana-Engleza la Universitatea de Vest din Timisoara din Timisoara.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close