Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.11.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.08.2005

obiectiv

 

- munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator; - dobandirea de noi cunostinte si optima lor conjugare cu aptitudinile personale; - imbunatatirea calitatilor profesionale si de comunicare si expunerea lor in cadrul unei companii; - dezvoltarea relatiilor interumane si acumularea de experienta.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2013 - 01.04.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator transport

Responsabilitati:

- Planificarea, organizarea si controlul activitatilor legate de transport;
- Programarea si optimizarea rutelor;
- Coordonarea si supravegherea activitatii conducatorilor auto;
- Pastrarea legaturii cu clientii si furnizorii relevanti;
- Preluarea cererilor de oferte si a comenzilor din partea clientilor;
- Primirea si confirmarea comenzilor de transport;
- Gasirea solutiilor optime de desfasurare a transporturilor si comunicarea solutiilor alese catre clienti;
- Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatiii si termenelor cerute de standardele firmei;
- Optimizarea costurilor legate de transport;
- Realizarea rapoartelor de activitate si prognozarea cheltuielilor aferente departamentului;
- Indeplinirea dispozitiilor primite de la seful ierarhic;
- Coordonarea corespondentei si comunicarile din firma;
- Preluarea si mentinerea fluxului corespondentei prin telefon, fax, email;
- Selectarea, distribuirea si expedierea corespondentei scrise si electronice.

Realizari:

- Realizarea targetelor de vanzari;
- Imbunatatirea comunicarii si colaborarii atat cu clientii cat si cu furnizorii;
- Dezvoltarea portofoliului de clienti si furnizori.

01.01.2013 - 11.06.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent relatii cu publicul

Responsabilitati:

- Reprezentarea interfetei dintre public si clinica;
- Realizarea programarii pacientilor in functie de graficul de lucru stabilit de catre conducerea clinicii;
- Primirea pacientilor si indrumarea acestora in functie de solicitari;
- Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
- Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere si repartizarea acestora;
- Pastrarea si operearea documentelor care intra si ies, ale organizatiei;
- Participarea la dezvoltarea si conducerea catre o relatie de baza cu publicul;
- Anticiparea si raspunderea dorintelor si solicitarilor publicului;
- Stabilirea agendei de lucru zilnice;
- Pastrarea si intarirea imaginii organizatiei;
- Asigurarea unei comunicari eficiente cu toate departamentele organizatiei in vederea satisfacerii la nivel inalt a necesitatilor publicului;
- Urmarirea respectarii tuturor conditiilor contractuale agreate de pacient si intervenirea in cazul aparitiei oricaror devieri de la acestea;
- Urmarirea derularii activitatii zilnice si saptamanale;
- Prin activitatile si comportamentul personalului, incurajarea unui climat de lucru deschis, plin de initiativa, de respect reciproc, de incredere, climat care sa duca la imbunatatirea serviciilor;
- Promovarea colaborararii si lucrului in echipa;

Realizari:

-Imbunatatirea relatiilor cu colaboratorii si furnizorii firmei;
-Dezvoltarea comunicarii cu furnizorii, colaboratorii;

01.03.2012 - 29.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

- Participarea la buna organizare a vanzarilor;
- Preluarea comenzilor de la clienti si agenti, centralizarea, urmarirea si finalizarea acestora;
- Transmiterea si urmarirea comenzilor catre toti furnizorii interni si externi si mentinerea relatiilor cu acestia;
- Intocmirea si urmarirea facturilor, comenzilor, gestiunii firmei;
- Intocmirea si urmarirea corespondentei firmei;
- Coordonarea fluxului de corespondenta si comunicarile din firma;
- Preluarea si mentinerea fluxului corespondentei prin telefon, fax, email;
- Selectarea, distribuirea si expedierea corespondentei scrise si electronice.
- Mentinerea relatiei cu colaboratorii, furnizorii si clientii firmei, consultarea cu acestia pentru imbunatatirea activitatii companiei si a calitatii produselor si serviciilor oferite;
- Asigurarea suportului organizational necesar si circuitului informatiei intre diferitele locatii sau reprezentante ale firmei;
- Ofertarea clientilor;
- Promovarea produselor firmei angajatoare;
- Dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Intocmirea de rapoarte zilnice si saptamanale catre superiorul direct;
- Implementarea politicilor comerciale ale firmei;
- Imbunatatirea continua a retelei de distributie;

Realizari:

-Imbunatatirea relatiilor cu clientii si furnizorii firmei;
-Dezvoltarea comunicarii cu clientii, furnizorii;
-Dezvoltarea portofoliului de clienti;
-Contribuirea la cresterea vanzarilor;

17.11.2009 - 01.03.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Supravegherea şi asigurarea rezolvarii sarcinilor administrative,la solicitarea managerului;
-Corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei;
-Comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor;
-Gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului firmei;
-Analiza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului firmei;
-Intocmirea si urmarirea receptiilor, facturilor, gestiunii firmei;
-Preluarea comenzilor de la clienti si agenti, centralizarea, urmarirea si finalizarea acestora;
-Transmiterea si urmarirea comenzilor catre toti furnizorii interni si externi;
-Mentinerea legaturii cu toti colaboratorii, clientii, furnizorii;
-Intocmirea si urmarirea corespondentei firmei;
-Ofertarea clientilor;
-Promovarea produselor firmei angajatoare;
-Dezvoltarea portofoliului de clienti;
-Intocmirea de rapoarte zilnice si saptamanale catre superiorul direct;
-Menţinerea unui sistem eficient si sigur al indosarierii tuturor documentelor, asigurandu-se ca acestea sunt asezate in ordine cronologica;
-Implementarea politicilor comerciale ale firmei;
-Imbunatatirea continua a retelei de distributie;
-Urmarirea si realizarea incasarilor de la clienti; platilor catre furnizori;
-Asigurarea actualizarii si transmiterii informatiilor privind modificarile in legislatie relevante pentru activitatea companiei;
-Administrarea documentatiei;
-Participarea la planificarea activitatii personalului firmei;
-Optimizarea fortei de munca din firma;
-Promovarea initiativelor;
-Coordonarea perfectionarii fortei de munca si raportarea activitatii proprii si a departamentelor firmei catre conducere.

Realizari:

-Imbunatatirea relatiilor cu clientii si furnizorii firmei;
-Dezvoltarea comunicarii cu clientii, furnizorii;
-Dezvoltarea portofoliului de clienti;
-Contribuirea la cresterea vanzarilor;

01.08.2008 - 01.06.2010

Departament: altele

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Managementul firmei, relatiile cu celelalte firme, administrarea acesteia.

01.02.2008 - 31.10.2008

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: trade representative

Responsabilitati:

- Asigurarea vizibilitatii produselor companiei;
- Prezentarea si promovarea produselor companiei;
- Asigurarea permanenta a stocului;
- Stabilirea unor relatii bune cu clientii;
- Supervizarea comenzilor facute de magazine;
- Promoter al brandului companiei.

01.11.2006 - 15.12.2007

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: reporter-colaborator

Responsabilitati:

Culegerea stirilor, posibilitatea dezvoltarii capacitatii de comunicare prin munca pe teren, preluare de interviuri.

01.10.2006 - 01.02.2007

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: reporter corespondent

Responsabilitati:

Culegerea si redactarea materialelor media.

studii

 

Facultati:

Master
2009-2011
Facultatea de Administratie Publica si Studii Politice Comparate
Universitatea Constantin Brancusi, Targu Jiu
Master: Stiinte administrative si Relatii Internationale

Facultate
2006-2009
Facultatea de Jurnalism
Universitatea de Vest, Facultatea de Stiinte Politice, Filosofie, Stiintele Comunicarii,
Timisoara
Jurnalism- comunicare, mass media

Liceu
2002 - 2006
Colegiul National ''George Cosbuc'', Motru
Filologie

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana prietenoasa, comunicativa si cu simtul umorului. Sunt perfectionista, atenta la detalii, autocritica. Deasemenea, pot demonstra ca sunt o angajata eficienta, serioasa, ordonata si atenta la detalii.

Premii

Certificari
Certificat de competenta lingvistica - limba engleza
Certificat Inspector Resurse Umane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close