Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.04.1985

obiectiv

 

Sunt interesată în a găsi un job care să îmi pună mintea la lucru, să îmi scoată în evidenţă capacitatea de analiză şi inovaţie inclusiv modalităţi de exersare a limbilor străine. Doresc sa fac parte dintr-o firma multinationala unde sa imi fie oferita sansa de a ma dezvolta si remarca prin: inovativitate, onestitate, punctualitate si flexibilitate.

Salariu: 700,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Turism / Hotel staff, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Barlad, Brasov, Iasi, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - 31.12.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistenta directorului general

Responsabilitati:

* Efectuarea de reservari pentru bilete de avion, hoteluri si inchieri autovehicule pentru toate destinatiile unde Directorul General are intalniri de afaceri (Exemplu: India, America, Grecia, Italia, Indonezia, etc.)
* Coordonarea activitatilor prevazute in planul de intalniri aferente vizitelor clientilor in Teleperformance Egipt;
* Logistica bunurilor din biroul Directorului General prin achizitionarea de bunuri precum: mancare, bauturi, mobila, electricitate, etc
* Intocmirea de liste cu furnizori pentru diferite obiective
* Scrierea zilnica de mana a felicitarilor oferite angajatilor pentru ziua onomastica
* Planificarea si stabilirea de intalniri unde Directorul General va lua parte si evitarea suprapunerilor acestora
* Etichetarea si indosarierea documentelor confidentiale

01.02.2014 - 01.10.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: coordonator de calitate

Responsabilitati:

* Selectarea si verificarea calitatii apeluri telefonice primite de catre agentii de turism din linia intai
* Stabilirea si intretinerea de intalniri bisaptamanale cu agentii de turism din linia intai unde se discuta itemi legati de "Relatiile cu clientii" si "Cunoasterea Produsului"
* Intalniri tete-a-tete cu Supervizorii echipelor de agenti de turism din linia intai pentru follow-up
* Trimiterea zilnica de email-uri catre agentii din linia intai, cu noutati legate de "Relatiile cu clientii" si "Produs"
* Conectarea cu firma mama prin conferinte telefonice unde sunt updatate procedurile de folosire a produselor oferite de Expedia.ca

Produs = produsul/serviciul oferit de catre Expedia.ca si Travelocity.Inc

01.07.2013 - 01.02.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent de turism - linia 2

Responsabilitati:

* Preluarea apelurilor de la agentii din linia 1 ca urmare a cerintei exprimate de clienti de a vorbi cu un manager
* Emiterea de bilete de avion
* Intocmirea schemelor de recompensare a clientilor care au avut de suferit in urma utilizarii serviciilor oferite de Expedia.ca
* Contactarea partilor terte (hoteluri, firme inchieri autovehicule, linii aeriene) pentru a reusi sa obtinem beneficii folositoare rezolvarii problemelor intampinate de catre client
* Follow up in cazuri complexe care necesita contactatrea mai multor parti terte
* Obtinerea de aprobari exceptionale, de la terte parti, pentru efectua schimbari in itinerarii

01.06.2012 - 01.07.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism - linia 1

Responsabilitati:

* Efectuarea de reservari online pentru: bilete de avion, cazari hoteluri si autovehicule
* Gasirea de solutii alternative pentru a sprijini cererile telefonice venite de la clienti in legatura cu reservarile existente
* Utilizarea sistemului GDS Sabre pentru modificarea biletelor de avion
* Contactarea furnizorilor de servicii aeriene, hoteliere si inchieri autovehicule

01.07.2008 - 31.10.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: trader idependent

Responsabilitati:

Trade-ing
Obtinerea de profit
Conceperea de noi strategii, atat manuale cat si automate (EA-uri/Expert Advisor)
Participarea la webinar-uri pe tema trade-ingului pe piata Forex
Dezvoltarea metodei de trade-ing "Gann" si "Elliote wave"

01.07.2007 - 20.08.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent contabil

Responsabilitati:

Calcularea TVA-ului
Verificarea Balantelor lunare privind platile angatilor
Corelarea datelor contabile venite de la centrul de calcul

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 MBA (Master of Business Administration): Managementul si Dezvoltarea Resurselor Umane la Universitatea din Iasi. Cursuri Urmate"
* Codul Muncii / Legea Muncii
* Etica
* Dezvoltarea Resurselor Umane
* Recrutare
* Statistica ( Metode Cantitative si Calitative)
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Economia si Administrarea Afacerilor - Management la Universitatea din Iasi. Cursuri Urmate:
* Finante Publice
* Contabilitate
* Micro Economie
* Macro Economie
* Proiecte Economice
* Contractarea de Fonduri Europene
* Leadership

* Teza de Licenta - "Stresul la locul de munca"

Premii

Traininguri
Jun 2012 - Jul 2012: Sabre Red - Sistem GDS
Sabre Red - Sistemul GDS de ticketing folosit de liniile aeriene pentru a modifica si emite bilete de calatorie pe cale aeriana.
Certificari
Jun 2012 - Jul 2012: TICO Certificate
Ceritificatul "TICO" (Travel Industry Council of Ontario) eliberat de Ambasada Canadei la Cairo - care este obligatoriu cerut pentru a putea profesa in companii de turism cu capital canadian



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close