de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 20.11.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.04.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Juridic, Altele, Achizitii, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: management

Titlu Job: asociat si administrator

Responsabilitati:

Consultanta in domeniul achizitiilor publice
• inregistrare in sistemul SEAP - SICAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice);
• obtinere / recuperare / reinnoire certificat digital SEAP - SICAP precum si instalarea acestuia;
• asistenta in vederea utilizarii platformei SEAP - SICAP
• intocmire / gestiune catalog de produse / servicii / lucrari, pentru achizitii directe (inclusiv cumparare
pozitii de catalog)
• identificarea licitatiilor de interes pentru firma dvs.;
• analiza documentatiei de atribuire;
• verificarea conditiilor de eligibilitate;
• completarea DUAE, a formularelor si a declaratiilor;
• intocmirea completa a ofertei: DUAE, documente de calificare, propunere tehnica si propunere
financiara;
• semnare electronica a ofertei
• incarcarea ofertei in SEAP - SICAP
• elaborarea de contracte, acorduri de subcontractare, acorduri de asociere, angajamente terti
sustinatori;
• asistenta tehnica privind utilizarea semnaturii electronice, criptarea pretului, vizualizarea
documentelor semnate electronic etc.;
• intocmirea si transmiterea solicitarilor de clarificari privind documentatia de atribuire;
• elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
• interpretarea legislatiei privind achizitiile publice;
• asistenta si sprijin pe intreg parcursul procedurii;
• rezolvarea oricaror probleme intampinate de catre operatorii economici.

Infiintari / modificari firme:
• rezervare/schimbare denumire;
• redactare/modificare act constitutiv si statut;
• schimbare / prelungire valabilitate sediu social;
• deschidere / radiere punct de lucru;
• redactare acte aditionale;
• alegere/modificare/completare/autorizare obiecte de activitate (CAEN);
• cesiuni de parti sociale;
• majorare / diminuare capital social;
• numire / schimbare asociati / administratori;
• suspendare / reluare activitate;
• dizolvare, radiere;
• obtinere certificat constatator

01.04.2017 - 30.09.2017

Departament: juridic

Titlu Job: consultant al departamentului juridic si administrativ

Responsabilitati:

- Contactare cursanti in vederea semnarii contractelor de studii, acte aditionale
- Introducere date cursanti In ERP, generarea contractelor de studii din ERP.
- Redactare, verificare contracte, in afara celor de studii
- Completare contracte ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari)
- Intocmire / modificare dosare de acreditare cursuri
- Mentinerea relatiei cu ANC, depunerea documentelor necesare pentru cursurile acreditate (notificari,
contracte, declaratii, modificari)
- Verificare rezultate cursanti, plati, generare si trimitere diplome catre absolventi
- Completare acorduri de voluntariat si acorduri de confidentialitate pentru voluntari / traineri
- Raspunderea la e-mail-uri venite de la cursanti referitoare Ia, contracte, plati, cursuri

01.06.2016 - 31.08.2017

Departament: management

Titlu Job: asociat unic si administrator

Responsabilitati:

- Elaborarea si implementarea planului de afaceri
- Infiintarea / modificarea societatii
- crearea logo-ului si a brandului Echo
- crearea conceptului site-ului www.echo-auto.ro
- achizitionarea (importul) echipamentelor si solutiilor
- negocierea si administrarea contractelor cu partenerii (furnizori, clienti)
- reprezentarea companiei in relatia cu autoritatile
- prezentarea companiei si a serviciilor in mediul online (campanii de promovare pe retele de
socializare) si la evenimente de business
- administrarea bugetului
- identificarea unor metode noi pentru eficientizarea activitatii

01.05.2015 - 29.02.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert achizitii publice - servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice

Responsabilitati:

• inregistrare in sistemul SEAP - www.e-licitatie.ro;
• obtinere/recuperare/reinnoire certificat digital;
• intocmire/gestiune catalog de produse/servicii/lucrari;
• identificarea anunturilor/invitatiilor de participare publicate pe site-urile oficiale (www.e-licitatie.ro, www.fonduri-ue.ro , etc.) privitoare la procedurile de licitatii deschise, cereri de oferta si cumparari directe de interes pentru firma;
• completarea cererilor, pregatirea si depunerea documentatiei in vederea eliberarii garantiei de participare, scrisorii de confirmare fonduri, certificatelor de atestare fiscala, certificatului constatator, cazier fiscal firma/administrator, cazier judiciar firma/administrator, certificat fond de mediu, etc;
• intocmirea documentatiei ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc
• intocmirea si verificarea dosarului administrativ al licitatiei publice;
• postarea ofertei electronice in SEAP;
• intocmirea solicitarilor de clarificari;
• elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
• monitorizarea procedurilor in desfasurare la care firma a participat

01.04.2015 - 30.06.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: persoana fizica autorizata

Responsabilitati:

Activitati de consultanta pentru afaceri si management - Consultanta in domeniul achizitiilor publice:
• inregistrare in sistemul SEAP - www.e-licitatie.ro
• obtinere/recuperare/reinnoire certificat digital
• intocmire/gestiune catalog de produse/servicii/lucrari
• postare oferta electronica in SEAP
• identificarea anunturilor/invitatiilor de participare publicate pe site-urile oficiale privitoare la licitatiile de interes pentru firma;
• analiza documentatiei de atribuire;
• verificarea conditiilor de eligibilitate;
• completarea formularelor;
• pregatirea documentelor de calificare;
• redactarea ofertei;
• elaborarea de contracte, acorduri de subcontractare, acorduri de asociere, angajamente terti sustinatori, etc;
• intocmirea si transmiterea solicitarilor de clarificari;
• elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
• asistenta si sprijin pe intreg parcursul procedurii;
• rezolvarea oricaror probleme intampinate de catre operatorii economici.

Infiintari/ modificari firme :
• rezervare/schimbare denumire;
• redactare/modificare act constitutiv si statut;
• schimbare sediu social;
• infiintare/inchidere punct de lucru;
• redactare acte aditionale;
• alegere/modificare/completare/autorizare obiecte de activitate (CAEN);
• cesiuni de parti sociale;
• majorare/diminuare capital social;
• numire/schimbare asociati/administratori;
• suspendare/reluare activitate;
• dizolvare, radiere;
• obtinere certificat constatator

01.05.2014 - 29.02.2016

Departament: juridic

Titlu Job: expert achizitii publice

Responsabilitati:

- consultanta specifica achizitiilor publice
- identificarea anunturilor publicate pe Website-urile oficiale (ex: www.e.-licitatie.ro, www.fonduri-ue.ro) privitoare la contractele de achizitii publice specifice firmei;
- analizarea si clarificarea conditiilor de participare la procedura de achizitie;
- analizarea fisei de date a achizitiei si identificarea posibilelor motive de contestarea a acesteia pe care le transmite in timp util departamentului juridic;
-verificarea indeplinirii conditiilor de eligibilitate de catre societate si propunerea de solutii pentru indeplinirea acestora;
- intocmirea documentatiei ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc;
- completarea formularelor aferente licitatiei, redactarea ofertei;
- intocmirea si verificarea dosarului administrativ al licitatiei publice;
- depunerea la sediul autoritatii contractante si in SEAP a documentelor solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
- participarea la sedintele de deschidere a ofertelor;
- elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
- intocmirea dosarului procedurii de achizitie publica;
- organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate;
- participarea la intocmirea si depunerea contestatiilor la CNSC;
- urmarirea modificarilor legislative in domeniul achizitiilor publice.

01.10.2012 - 30.04.2014

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic - consultanta in domeniul achizitiilor publice

Responsabilitati:

- Consultanta in domeniul achizitiilor publice (OUG 34/2006 si HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);
- Participarea la procedurile de achizitii publice pentru atribuirea contractelor de lucrari;
- Analiza documentatiilor de atribuire publicate in cadrul procedurilor de achizitie publica pentru proiectele de interes ale companiei;
- Verificarea conditiilor de eligibilitate;
- Pregatirea dosarelor de licitatii (elaborarea documentelor de calificare etc.);
- Intocmirea formularelor pentru participarea la procedurile de achizitie publica;
- Redactarea de contracte prestari-servicii, contracte inchirieri utilaje, contracte de vanzarecumparare, contracte de colaborare, declaratii de disponibilitate, angajamente de sustinere terti sustinatori, acorduri de subcontractare, acorduri de asociere, angajamente de participare, etc;
- Elaborarea si transmiterea solicitarilor de clarificari in cadrul procedurilor de achizitii publice;
- Urmarirea modificarilor legislative in domeniul achizitii publice.

16.01.2012 - 16.02.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: business consultant

Responsabilitati:

- prezentarea, promovarea si vanzarea prin telefon a produselor Vodafone catre clienti persoane juridice

01.05.2011 - 30.06.2011

Departament: juridic

Titlu Job: stagiar

01.04.2011 - 31.05.2011

Departament: juridic

Titlu Job: stagiar

01.07.2008 - 01.10.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ajutor bucatar

Responsabilitati:

Work & Travel

01.06.2008 - 31.10.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: functionar serviciul clienti

Responsabilitati:

Work & Travel

studii

 

Facultati:

2011 - 2012 Masterat: Sttinte Penale si Criminalistica la Universitatea Babes-Bolyai - Facultatea de Drept din Cluj-Napoca. Institutii de drept penal, Institutii procesuale penale, Expertiza criminalistica, Drept penal al afacerilor, Psihologie judiciara
2007 - 2011 Facultate / Colegiu: Drept la Universitatea " Stefan cel Mare " din Suceava. Drept Civil, Drept procesual civil, Drept penal, Drept procesual penal, Drept Comercial, Drept Constitutional, Drept Administrativ, Drept comunitar european, Dreptul muncii si securitatii sociale
2008 - 2009 Facultate / Colegiu: Law la Letterkenny Institute of Technology din Letterkenny, Irlanda. Bursa Erasmus: Family Law, Succession Law, The Law of Conveyacing & Practice - The Contract, Criminal Law, Tort - Negligence, Constitutional Law
2003 - 2007 Liceu: Stiinte Sociale la Colegiul National " Petru Rares" din Suceava. Istorie, Psihologie, Sociologie, Economie, Logica si argumentare, Limba Engleza

Facultati in straiatate

- Letterkenny Institute of Technology - Department of Law & Humanities, Irlanda oct 2008 - ian 2009 bursa Erasmus, 1 semestru

Premii

Certificari
May 2017 - Jul 2017: Certificat de participare - Initiere in IT
Curs organizat de Scoala Informala de IT, Cluj-Napoca

Computer architecture (memory,  CPU, networking)
 OS architecture (processes, services, file system, security)
 Windows vs Linux vs Android vs iOS
 Application architecture (Presentation, Business and Data Layers; Windows architecture; Server -
client architecture)
 WWW (HTTP/S, TCP/IP, DNS)  Web pages  URL and URI  Client side vs. Server side
processing/rendering  Web services  Internet security
 Web browsers (cookies, sessions, extensions/plugins)  Text editors with syntax highlighting 
Image and video capture  Remote access  Chrome Inspector / Firebug / DevTools  Moqups,
wireframes  Skype / Hangouts
 Programming basics  Pseudocoding and flow charting  Data structures and algorithms 
Number systems and binary logic  IT Terminology
 CSS  JavaScript
 SQL (basics and database entities, create db and tables using tools, NOSQL)
 Apps crashing, monitors freezing, odd coloring screens, weird behavior  What is software
testing?  Types of testing - Manual vs Automated Testing  What is a bug?  What scenarios
should be covered to test the application?  Tests execution
Dec 2013 - Dec 2013: Certificat de expert achizitii publice Cod COR 214946
Program de perfecţionare cu durata de 30 de ore pentru ocupaţia EXPERT ACHIZIII PUBLICE, cod COR 214946, organizat de Asociaia Producătorilor de Materiale de Constructii din Romania

Feb 2013 - Feb 2013: Certificat de participare
Curs de formare profesionala cu tema "Achizitii Publice" - Nivel Avansat organizat de A.N.R.M.A.P. - Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, Bucuresti (România)
Oct 2008 - Feb 2009: Europass Mobility Document
Bursa Erasmus Letterkenny Institute of Technology, Letterkenny, Co. Donegal (Irlanda): Family Law, Succession Law, The Law of Conveyacing & Practice - The Contract, Criminal Law, Tort - Negligence, Constitutional Law
Traininguri
Mar 2016 - Mar 2016: 21 secrete ale vanzatorilor de top
* Curs de vanzari: 21 secrete ale vanzatorilor de top cu Lorand Soares Szazs
Feb 2016 - Feb 2016: Principiile Succesului
* Principiile Succesului cu Jack Canfield
May 2012 - May 2012: Fabrica de Antreprenori Cluj-Napoca
Program de training-uri ( dezvoltare personala si planificare a carierei, business plan, leadership, coaching, vizite la companii)
Conferinte
Oct 2012 - Oct 2012: Business Days Iasi

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close