Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.02.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.06.2003

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - 30.04.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant

Responsabilitati:

Activitati de contabiliate primara, redactare contracte, comenzi, statistici.

01.02.2016 - 28.02.2018

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Am gestionat, in cadrul companiei, trei proiecte distincte: Expozitia Internationala GastroPan, revista Gastromedia si revista Brutarul-Cofetarul.

Pe partea de online - am creat structura tuturor celor 3 website-uri dedicate (care inca se afla in lucru), am creat continutul pentru toate cele 3 website-uri si am scris saptamanal articole de stiri pe toata perioada in care am lucrat pentru Boro-Info.

M-am ocupat, in linii mari, si de branding pentru Boro-Info - misiune, viziune, valori, istoric, servicii relevante pentru clienti, media kit-uri.

Expozitia Internationala GastroPan:
In calitate de Project Manager, m-am ocupat de toate aspectele ce tin de organizarea evenimentului: negocieri si contracte cu furnizori si clienti, contractarea de noi clienti (expozanti), achizitii de servicii necesare bunei desfasurarii a expozitiei, activitati de vanzare standuri si alte servicii specifice, supravegherea montarii standurilor conform schitelor intocmite, supravegherea constructiei si amenararii standurilor de catre expozanti, deschiderea oficiala a expozitiei, urmarirea programelor si rezolvarea problemelor aparute, evacuarea standurilor, predarea salii/corturilor si incheierea colaborarilor cu furnizorii evenimentului.
De asemenea, am gestionat promovarea evenimentului in tara si in strainatate, prin intermediul revistelor de specialitate, participarea la targuri, expozitii si seminarii.
Mi-am adus contributia in mod semnificativ in organizarea expozitiei, in crearea unor proceduri de lucru care sa simplifice si sistematizeze activitatea si, mai ales, in promovarea expozitiei intr-un mod profesionist, urmand un plan de comunicare coerent, cu obiective concrete si cu rezultate masurabile.

Revista Gastromedia:
- In calitate de Project Manager, am reusit in doar o jumatate de an (3 editii) sa dublez vanzarile de publicitate, sa aduc primele contracte pe termen lung si sa revitalizez tot de inseamna continut si promovare. Rezultatele s-au imbunatatit cu fiecare editie, depasind cifrele atinse pana la acea vreme (in 10 ani de activitate). Am scris articole, am creat noi rubrici si am adus informatie de specialitate prin intermediul advertorialelor si al colaborarilor cu specialisti.

Revista Brutarul-Cofetarul
- In acest proiect am fost implicata cel mai putin dintre cele trei. Prin actiunile de marketing lansate si prin aducerea la un nivel superior de profesionalism a materialelor de promovare, am reusit sa aduc un plus de vanzari semnificativ si noi colaborari cu specialisti din domeniile vizate. Am contribuit la imbunatatirea continutului revistei, prin articole proprii si advertoriale ale firmelor de specialitate.

01.08.2014 - 29.02.2016

Departament: marketing

Titlu Job: marketing specialist

Responsabilitati:

Gestionarea întregii activități de marketing a companiei Supremia, atât pentru piața locală cât și pentru cea internațională.
Organizare de evenimente:
• târguri (Carnexpo, GastroPan, Gustos de Alba, Campionatul Internațional de Gătit în Aer Liber)
• seminarii personalizate pentru clienții Supremia
• Supremia Golf Cup
• Supremia BBQ, Gala Supremia (evenimente dedicate angajaților și partenerilor companiei)
Activitatea online:
• actualizarea website-urilor: www.supremia.ro, www.povesticucondimente.ro, www.laboratorsupremia.ro, www.mayaluxurioustea.ro
• crearea si actualizarea website-ului www.walnuts-walnusse.ro (logo, conținut, imagini)
• gestionarea paginilor de Facebook: Supremia, Maya Luxurious Tea, Povesti cu condimente, Transilvania Nuts, Vila Restaurant Preciosa.
Comunicate de presă, articole de prezentare ale companiei și produselor, campanii de comunicare ale departamentului HR (programul Debut in cariera, anunturi de recrutare, flyere).
Lansarea gamei de ceaiuri Maya Luxurious Tea: concept, ambalaje, ambalare, gestionare stocuri, distribuție în magazinele Povești cu condimente, materiale de comunicare și informații pentru on-line (website, pagina de Facebook), sponsorizarea evenimentelor Bloom your life, dezvoltarea gamei de accesorii (ceainice și ceșcute din sticla, personalizate).
Lansarea gamei de băuturi hiperproteice SupremFit.
Realizarea materialelor de comunicare necesare promovării produselor Supremia (existente și noi): prezentări, fișe de prezentare produse, cataloage și mape de prezentare.
Campanii de fidelizare și campanii de marketing pentru magazinele Povești cu condimente (”târguri” periodice pentru anumite game din portofoliu, campanii ”Back to school”, promoții de sărbători, realizare și acordare de mostre de produse etc.).
Realizarea și adaptarea prezentărilor companiei (video, PowerPoint, Prezi) ca materiale utilizate în cadrul prezentărilor benchmark/târguri/prospectare clienți/recrutare.
Realizarea de materiale de comunicare internă: Supremia News (publicație internă lunară), prezentări, afișe, broșuri, materiale suport pentru echipa Kaizen.
Intocmirea bugetului de marketing, urmărirea și gestionarea lui.
Gestionarea materialelor promoționale (comenzi, stoc, distribuție).

01.06.2009 - 01.07.2014

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing si comunicare

Responsabilitati:

- Conceperea, realizarea și distribuția materialelor de comunicare (cataloage, broșuri, afișe, ambalaje)
- Monitorizarea, actualizarea și dezvoltarea website-ului companiei și a proiectelor on-line
- Organizarea de târguri, expoziții, conferințe de vânzări și marketing
- Supervizarea acțiunilor promoționale, in special a celor care au ca efect creșterea gradului de conștientizare a întrebuințărilor și recomandărilor produselor
- Menținerea relației cu agențiile de publicitate, PR, tipografii și furnizori de materiale promoționale
- Bugetarea și administrarea materialelor promoționale
- Intocmirea și distribuirea comunicatelor de presă
- Comunicarea cu departamentele de marketing ale rețelelor de distribuție; elaborarea de materiale de comunicarea pentru proiecte comune; coordonarea actiunilor și promoțiilor comune
- Colectarea informațiilor necesare și elaborarea materialelor de comunicare internă
- Gestionarea bazelor de date utilizate pentru marketing direct

01.09.2007 - 30.06.2009

Departament: marketing

Titlu Job: marketing assistant

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Psihologie la Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din Cluj-Napoca.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Engleza-Bilingv la Colegiul Național Mihai Viteazul din Turda.

Premii

Voluntariat
Feb 2016: Asociatia Pompieri Civili Voluntari Ulcani
Accesare fonduri de la Consiliul local si Consiliul Judetean, materiale de comunicare, sprijn in organizare evenimente
Feb 2016: Fundatia Pro Ulcani
Accesare fonduri de la Consiliul local si Consiliul Judetean, participarea la activitatile organizate
Traininguri
May 2014: Digital Marketing
Paris
May 2014: Brand Management
Paris
Dec 2013: Typo3 CMS – 2013 Updates

Jun 2013: How to lead a project
Paris
Jun 2012: Comunicarea asertivă

Dec 2009: Typo3, SEO & Writing for the web
Budapesta
Oct 2009: How to build a Communication Plan
Budapesta
Calificari
Jun 2013: Audituri interne ale sistemului de management al calității conform ISO 9001:2008

Jun 2013: Audituri interne ale sistemului de mediu conform ISO 14001:2005

Apr 2013: Audituri interne ale sistemului de management al sănătății și securității ocupaționale conform OHSAS 18001:2008

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close